11 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb geen ervaring maar mij is verteld dat als ze klein zijn het meest veilige in een maxicosi zitten. Mijn dochter heeft daar nog heel lang in gelegen voor het echt niet meer kon. Ze mogen daar dan uit als hoofd over rand steekt.
Mijn dochter was rond 2 ofzo voor dat ze er uit ging. (Wel kleine meid trouwens) maar als ik jou was zou ik dus wachten tot ze over gaat in een andere stoel. Vaak zijn er dan ook weer verbeteringen in de stoelen.
Ik kwam in de winkel een keer omdat ik dacht ze past niet meer en ze stuurde me weer na huis omdat ze nog steeds in maxicosi moest zitten馃槄 overgens super van de winkel dat ze veiligheid voorop stellen inplaats van een stoel te verkopen.
6 jaar geleden
Reactie op melanie Way
Ik heb geen ervaring maar mij is verteld dat als ze klein zijn het meest ve ...
Maar zo'n autostoel is ook vanaf de geboorte, zal toch niet zo zijn dat het echt minder veilig is? Het is gewoon achterwaarts vervoeren net als een maxi cosi... Maar bedankt voor je ervaring!
6 jaar geleden
Wij hebben de recaro zero elite en de cybex sirona S met sensor safe de cybex is echt een aanrader
6 jaar geleden
Ik zou persoonlijk altijd voor een maxi cosi gaan die je in ieder geval de eerste periode uit de auto kunt halen. Met 12 maanden zijn wij overgestapt op de Maxi Cosi Axissfix 360 graden, zodat ze de eerste periode nog achterwaarts vervoerd kon worden. Inmiddels zit mevrouw vooruit, dat vindt ze prachtig. En makkelijk weer opzij om haar eruit te halen 馃槉
6 jaar geleden
Reactie op Sokkie
Ook vanaf de geboorte gebruikt? Dan telkens gewoon je kindje in je armen na ...
Nee tot 5maanden. Ivm dat ze al erg groot was bij de maxicosi馃槬 we hadden toen de base met isofix en de maxicosi erop
6 jaar geleden