11 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb geen ervaring maar mij is verteld dat als ze klein zijn het meest veilige in een maxicosi zitten. Mijn dochter heeft daar nog heel lang in gelegen voor het echt niet meer kon. Ze mogen daar dan uit als hoofd over rand steekt.
Mijn dochter was rond 2 ofzo voor dat ze er uit ging. (Wel kleine meid trouwens) maar als ik jou was zou ik dus wachten tot ze over gaat in een andere stoel. Vaak zijn er dan ook weer verbeteringen in de stoelen.
Ik kwam in de winkel een keer omdat ik dacht ze past niet meer en ze stuurde me weer na huis omdat ze nog steeds in maxicosi moest zitten馃槄 overgens super van de winkel dat ze veiligheid voorop stellen inplaats van een stoel te verkopen.
6 jaar geleden
Reactie op melanie Way
Ik heb geen ervaring maar mij is verteld dat als ze klein zijn het meest ve ...
Maar zo'n autostoel is ook vanaf de geboorte, zal toch niet zo zijn dat het echt minder veilig is? Het is gewoon achterwaarts vervoeren net als een maxi cosi... Maar bedankt voor je ervaring!
6 jaar geleden
Wij hebben de recaro zero elite en de cybex sirona S met sensor safe de cybex is echt een aanrader
6 jaar geleden
Ik zou persoonlijk altijd voor een maxi cosi gaan die je in ieder geval de eerste periode uit de auto kunt halen. Met 12 maanden zijn wij overgestapt op de Maxi Cosi Axissfix 360 graden, zodat ze de eerste periode nog achterwaarts vervoerd kon worden. Inmiddels zit mevrouw vooruit, dat vindt ze prachtig. En makkelijk weer opzij om haar eruit te halen 馃槉
6 jaar geleden
Reactie op Sokkie
Ook vanaf de geboorte gebruikt? Dan telkens gewoon je kindje in je armen na ...
Nee tot 5maanden. Ivm dat ze al erg groot was bij de maxicosi馃槬 we hadden toen de base met isofix en de maxicosi erop
6 jaar geleden
Wij hebben de maxi cosi met isofix gebruikt. En deze ook als kinderwagen dus een 3 in 1. Heel makkelijk voor ons. Nu hebben we van de week bij prenatal een autostoel gekocht ook van het merk maxi cosi met 20% korting. Deze kan in lig stand (voor als hij slaapt) en 360 graden draaien naar links en rechts.
6 jaar geleden
Wij hebben de recaro zero elite. Deze heeft en een maxi cosi en je kan de stoel 360 graden draaien. Ik vind dat echt ideaal, omdat we hem binnen lekker warm konden inpakken en zo in de stoel konden klikken. Nadeel vind ik wel dat er geen ligstand is en dat hij vrij rechtop zit ( hoofdje naar voren).
6 jaar geleden
Wij hebben de Cybex Sirona Z i-size, zonder de maxi cosi variant. Aangezien ze met 35+4 is geboren verzoop ze de eerste keer wel echt in haar stoeltje. Maar nu past het prima met 9 weken. Mis de maxi cosi niet. Daarnaast vindt ze het heerlijk om door ons gedragen te worden (naar de auto) 馃槉