6 Reacties

5 jaar geleden
Onze dochter is geboren met precies 37 weken dmv van een spoedkeizersnede ivm pre eclampsie. Ze was er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor. Helaas ook een week op de neonatologie gelegen onder een blauw lamp vanwege een te hoog bilirubine gehalte. Daarnaast vertoonde ze ook rand-prematuur gedrag..
Inmiddels allemaal bijgetrokken!
Heel veel succes alvast!

5 jaar geleden
Hoe is het nu met je? Ik ben 36 + 1 en het rommelt ook sinds begin van de middag. Dus benieuwd hoe het bij jou is verlopen.

VRIEND
5 jaar geleden
Ben met 36.4 bevallen, moest 2 nachtjes blijven (eigenlijk 24 uur maar hij werd s’ avonds laat geboren dus extra nachtje ivm tijd). Verschillende bloedwaarden getest voor we weg mochten maar alles was goed ☺️ als alles goed gaat zal je vast niet te lang hoeven blijven!

5 jaar geleden
Hoe is het nu met je? Ik ben 36 + 1 en het rommelt ook sinds begin van de m ...
Ik ben inmiddels 37,2👏🏻👏🏻 had ik nooit verwacht. Afgelopen zaterdag ook weer veel voorweeen gehad maar ook die stopten weer. Ben heel benieuwd hoe lang ze blijft zitten. 2 van de 3 kinderen die ik al heb waren met deze termijn al geboren. Heb zin om ze te zien!🥰

5 jaar geleden
Spannend hè! Bij mij zijn gisterenmiddag de vliezen gebroken. Omdat ik nog geen 37 weken ben moet ik nu in het ziekenhuis blijven. Hopelijk komt de bevalling vanzelf op gang anders zondag inleiden.
Bij jou nog steeds rustig?