47 Reacties
5 jaar geleden
Ze zijn heeeeeel veel te vinden op marktplaats voor tussen de 60 en 100 euro dus daar zou je sowieso even kunnen kijken als je hem anders te duur vindt :)
5 jaar geleden
Reactie op MerelSimone
Ze zijn heeeeeel veel te vinden op marktplaats voor tussen de 60 en 100 eur ...
Ga ik doen maar sowieso ook benieuwd naar de ervaringen. Lees veel op internet allemaal positief maar is allemaal gesponsorde reviews van insta moeders🙊 daar heb ik niet veel aan😜
5 jaar geleden
Hij is super al vanaf de geboorte te gebruiken .
Hen mijne van marktplaats en gewoon zwart geverft
5 jaar geleden
Ik vind t echt een top stoel. En dan vooral uit eigen ervaring. Want ons kindje is er nog niet maar krijgt hem ook . Heb er bij mn ouders dus altijd op gezeten vanaf kleins af aan. Stoelen zien er nog steeds super uit en zat altijd heerlijk :). Na 28 jaar zijn ze nog steeds in gebruik daar 😜
5 jaar geleden
Top stoel. Ik zit er zelf ook graag op 😂🙈 hebben ook de newbornset en dat vond ik met een kleintje ideaal voor het voeren en er gezellig bij zitten als hij wakker was. Hebben er nu een 2e bij gekregen voor de volgende 😄
5 jaar geleden
Tip: let erop dat je een nieuw type koopt anders passen bepaalde opzetstukken (zoals het tafelblad) er niet op. Daar kwamen mijn ouders pas na aanschaf achter. Het nieuwe model heeft geen inkepingen in de zijkanten van de stoel.
5 jaar geleden
Net eentje opgehaald voor 140,00, incl de babysit, beugeltje en hoesje..
Er staat dat dat tot 6 maanden kan.. mijn dochter is net 3 maanden, maar ik denk aan de grote kant 😂😂

5 jaar geleden
Hij is geweldig stoel 2de hands gekocht en geverft.
New born set nieuw gekocht.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Oort
Dat is ook mijn vraag.
Is dit de nieuwste types??
En waarom prijs versch ...

Zo te zien is dit een complete set en het prijs verschil zit hem in de kleur