47 Reacties

5 jaar geleden

Ze zijn heeeeeel veel te vinden op marktplaats voor tussen de 60 en 100 euro dus daar zou je sowieso even kunnen kijken als je hem anders te duur vindt :)

5 jaar geleden

Reactie op MerelSimone

Ze zijn heeeeeel veel te vinden op marktplaats voor tussen de 60 en 100 eur ...
Ga ik doen maar sowieso ook benieuwd naar de ervaringen. Lees veel op internet allemaal positief maar is allemaal gesponsorde reviews van insta moeders🙊 daar heb ik niet veel aan😜

5 jaar geleden

Hij is super al vanaf de geboorte te gebruiken . Hen mijne van marktplaats en gewoon zwart geverft

5 jaar geleden

Ik vind hem heerlijk! We hebben de New Born set er nu op. Maar in de praktijk zat ze hier niet direct vanaf het begin aan tafel erbij. Het werd hier pas met 3 maanden veel gebruikt. De babyset staat nu al te wachten op haar voor als ze wat beter rechtop kan blijven zitten 😊

5 jaar geleden

Ik vind t echt een top stoel. En dan vooral uit eigen ervaring. Want ons kindje is er nog niet maar krijgt hem ook . Heb er bij mn ouders dus altijd op gezeten vanaf kleins af aan. Stoelen zien er nog steeds super uit en zat altijd heerlijk :). Na 28 jaar zijn ze nog steeds in gebruik daar 😜

5 jaar geleden

Echt beste aankoop ooit!

5 jaar geleden

Top stoel. Ik zit er zelf ook graag op 😂🙈 hebben ook de newbornset en dat vond ik met een kleintje ideaal voor het voeren en er gezellig bij zitten als hij wakker was. Hebben er nu een 2e bij gekregen voor de volgende 😄

5 jaar geleden

Top stoel. De newborn set hier ook pas vanaf 3 maanden gebruikt en vervolgens met 7 maanden weer verkocht op marktplaats voor een goede prijs.

5 jaar geleden

Echt ideaal! Lekker aan tafel eten terwijl de baby er bij zit in de new Born set. Ons zoontje is nu 2 en we gebruiken hem nog steeds. We hebben de stoel op marktplaats gekocht, new born set bij Prenatal!

5 jaar geleden

Dankjullie wel allemaal voor de reacties. Ik ga maar ook zoeken voor eentje op mp🙊 vind ze ook zo leuk eruit zien haha ❤️ thanks voor de reacties

5 jaar geleden

Tip: let erop dat je een nieuw type koopt anders passen bepaalde opzetstukken (zoals het tafelblad) er niet op. Daar kwamen mijn ouders pas na aanschaf achter. Het nieuwe model heeft geen inkepingen in de zijkanten van de stoel.

5 jaar geleden

Net eentje opgehaald voor 140,00, incl de babysit, beugeltje en hoesje.. Er staat dat dat tot 6 maanden kan.. mijn dochter is net 3 maanden, maar ik denk aan de grote kant 😂😂

5 jaar geleden

Hij is geweldig stoel 2de hands gekocht en geverft. New born set nieuw gekocht.

5 jaar geleden

Ideaal, ik heb er eentje tweedehands gekocht en dat ga ik voor mijn tweede ook doen. Die stoelen zijn onverwoestbaar en super handig. New born set hebben we niet en ook nooit gemist. We hebben wel de babyset.

5 jaar geleden

Ik zie dat m hij deze maand in de aanbieding is inclusief baby gedeelte

5 jaar geleden

Reactie op Oort

Ik zie dat m hij deze maand in de aanbieding is inclusief baby gedeelte
Ik zie die actie ook inderdaad bij de winkels, is dat dan de nieuwe versie? Kan nergens duidelijk vinden wat nou de nieuwe of oude is😅

5 jaar geleden

Fantastische stoel!

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Ik zie die actie ook inderdaad bij de winkels, is dat dan de nieuwe versie? ...
Dat is ook mijn vraag. Is dit de nieuwste types?? En waarom prijs verschil? Is dat kleur ?

5 jaar geleden

Reactie op Oort

Dat is ook mijn vraag. Is dit de nieuwste types?? En waarom prijs versch ...
Zo te zien is dit een complete set en het prijs verschil zit hem in de kleur

5 jaar geleden

Ik heb hem tweedehands en dan zelf geschuurd en opnieuw in de verf gezet. Was even een werkje maar het resultaat mag er best wezen.