29 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelf een Renault twingo en weet niet of dat veel scheelt met kofferbak. Maar de easy walker harvey 3 premium past makkelijk in mijn auto! Is klein in te klappen

3 jaar geleden

Hier de uppababy vista v2 en erg tevreden over

3 jaar geleden

Ik had een 3 in 1 kinderwagen in een ford ka. Deed altijd 1 deel van de bank plat en daar het onderstel op leggen. Want die paste net niet in de kofferbak. Nu een ford fiesta 3 deurs. Doe ik het onderstel achter mijn stoel en het wandel gedeelte in de kofferbak. Is mischien wel niet de zelfde auto. Maar als het in een fordka zou passen zou het hier ook in gaan denk ik?

3 jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Ik had een 3 in 1 kinderwagen in een ford ka. Deed altijd 1 deel van de ban ...
Onze wagen is heel groot en lomp trouwens. Had achteraf echt een compactere wagen gekozen

3 jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Ik had een 3 in 1 kinderwagen in een ford ka. Deed altijd 1 deel van de ban ...
Oei klinkt als een gedoe🙊 wij hebben ook 2 honden (pitbulls/kniehoogte)😂😂😂 dus zou het liefst iets hebben wat grotendeels of helemaal achterin past.. mochten we een keer met heel de bende de auto in “moeten” .. ben dit niet van plan te doen voor de funzies😂 want zie ons al gaan volgepakt in een kart😂 3-1 lijkt mij t gemakkelijkst vandaar 😛

3 jaar geleden

Joolz Aer!!! Kan helemaal opplooien, helemaal blij mee :)

3 jaar geleden

Reactie op Celiie

Hier de uppababy vista v2 en erg tevreden over
Ga ik zeker eens bekijken🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op HuisVolLiefde

Ik heb zelf een Renault twingo en weet niet of dat veel scheelt met kofferb ...
Zeker bekijken! 🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op ❤️buikjevolliefde

Joolz Aer!!! Kan helemaal opplooien, helemaal blij mee :)
Oeh die ga ik ook even googlen👌🏼

3 jaar geleden

Wij hebben een Mini Cooper driedeurs (een oude, maar niet een oldtimer), daarin past onze Mutsy Evo met reiswieg prima als de achterbank half neergeklapt is. Ik krijg hem er makkelijk in met alleen de achterwielen er af, mijn vriend is wat minder handig en haalt ook de voorwielen er af. Klinkt als veel werk, maar dat gaat met 1 knopje indrukken heel soepel.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op JTW

Wij hebben een Mini Cooper driedeurs (een oude, maar niet een oldtimer), da ...
Deze ga ik ook zeker bekijken!

3 jaar geleden

Easywalker harvey 3

3 jaar geleden

Ik heb een grote wagen van sleeworld en heb standaard 1 bank plat. Wij vonden comfort van de wagen met lopen belangrijker dan heel klein opvouwen. Binnenkort hebben we sowieso een grotere auto, dus geen problemen meer.

3 jaar geleden

Reactie op Sisibaby

Oei klinkt als een gedoe🙊 wij hebben ook 2 honden (pitbulls/kniehoogte)😂� ...
Haha ik denk dat je dat probleem toch wel gaat krijgen als je kofferbak vol is en je een maxicosie op de achterbank hebt. Is er nog weinig plaats voor de honden 😊 maar 3 in 1 wat bedoel je er dan mee. Wij hebben een 3 in 1. 1 onderstel waar dan 3 dingen op passen, bak, wandelwagen en maxicosie 😊

3 jaar geleden

Wij hebbe dadelijk ook nog de 2e erbij 🤣 zie ons al gaan. Maar de baby in de maxicosie plus onderstel achter de bank. En de oudste mee op een meerijdplankje en dan hebbe we nog de hele kofferbak vrij 🤣

3 jaar geleden

Ja dat bedoel ik! Dat je dan los de maxicosi ook kan gebruiken toch? Grotere auto zal wss moeten komen in de toekomst maar ben zo dol op me mini autotje😂😢 en dan kunnen ze als ze ouder zijn rechtop zitten dacht ik? En die bak is dan voor babyfase dat ze moeten liggen? Denk ik😅😅😂😛 dat is wat ik wil🙏🏻

3 jaar geleden

Babyzen yoyo2 of Joolz Aer

3 jaar geleden

Reactie op Sisibaby

Ja dat bedoel ik! Dat je dan los de maxicosi ook kan gebruiken toch? Groter ...
Ja klopt maxicosie los haha. En die bak indd voor de babyfase maar die hebbe we nooit gebruikt omdat ze altijd in de maxicosie mee ging. En als ze ouder zijn kan je ook een kleine buggy halen haha
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Wij hebbe dadelijk ook nog de 2e erbij 🤣 zie ons al gaan. Maar de baby in ...
Hihi t word toch gauw druk met kleine donders he! Wij hebben t zelf nog niet bekend gemaakt (wachten tot t geslacht) maar hoor de mensen al zeggen : neem toch een grotere auto🙊😂

3 jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Ja klopt maxicosie los haha. En die bak indd voor de babyfase maar die hebb ...
Ik ben de eerste in mijn omgeving (buiten een vriendin die 150km verderop woont) die aan kids beginnen dus alles is mega nieuw en puzzelen en kijken wat is nu t best😂🙊 i’ll figure it out i guess