19 Reacties

4 jaar geleden

Ik had er eentje van Pepe Jeans die heel laag in de taille viel zodat ik deze eigenlijk altijd kon dragen dan wel met een elastiekje op het eind. ;-)

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van het merk prenatal . Volgens mij was die 19.95 . Zit heerlijk . Ik heb normaal maat L maar pas de maat M .

4 jaar geleden

Ja draag ze alleen maar en dan met veel stretch ! Van costes Zwangerschapsbroeken had ik ook maar zaten echt niet lekker. Veelste straks die spijkerbroeken.

4 jaar geleden

Ik zou aanraaden om gewoon veel met stretch te kopen kan je het na je bevalling gewoon nog aan. Ik heb niks gekocht zwangerschap kleding ja 1 broek van 120 euro en ik paste hem maar 2 weken dus geld uit gegeven voor niks. Ik jad gewoon veel leggings aan en jurkjes enzo

4 jaar geleden

Ik heb voor ik wist dat ik zwanger was van die flared broeken bij de Sting gekocht. Ze zitten echt perfect en genoeg ruimte/stretch voor als ik straks groei. Ze verkopen ze nog steeds!

4 jaar geleden

Je buik gaat nu hard groeien. Ik was ook huiverig om zwangerschapsbroeken te kopen. Maar sorry die zitten heeeeerlijk. Je kan de flap gewoon naar beneden vouwen en het drukt niet op je buik. Ik draag mijn stretchy boeken nog wel, maar ik begin te merken dat die best veel op mijn buik drukken. Vooral aan het einde van de dag.

4 jaar geleden

Ik weet niet meer van welk merk. Hij is al zo oud maar zit zo lekker nu. Van het begin tot nu (bijna het eind) gedragen. Flared is een goeie keus.

4 jaar geleden

Ik zou toch ook kijken voor een zwangerschapsbroek. Gewoon spijkerbroeken, zie je niks van maar zit echt veel lekkerder nu. Verder draag ik ook graag langere rokken en jurken. Kun je gewoon ‘normale’ kopen met veel stretch. Idem voor de flared broeken, als er veel stretch inzit gaat t echt wel even mee. Maar, houd er rekening mee dat het ook over je buik heen moet gaan, want ik spreek uit ervaring dat alles met een te strakke elastiek dat onder of op je buik zit echt niet lekker zit zometeen. Alles gaat “knellen” voor je gevoel.

4 jaar geleden

Ik ben bijna 37 weken en draag gewoon normale flared broeken. Bijv van de costes. Super leuk en kun je erna ook nog aan. Wel heb ik ook een hele lekkere zwangerschapsflared van de prenetal. Ook een aanradertje!

4 jaar geleden

Ik heb 1 van de Sting , die verkopen ze ook bij hip voor de heb. Zit inderdaad heerlijk!

4 jaar geleden

Ik heb een flared zwangerschapsjeans van mamalicious, die zat supergoed en zag er ook niet zo uit als zwangerschapskleding!

4 jaar geleden

Zoek eventjes op Google naar de flaired broeken van het merk Ambika, deze zitten echt heerlijk! Ik droeg ze al voor de zwangerschap en heb ze tot 22 weken in mijn normale maat kunnen dragen. Nu inmiddels een maatje groter aan 😊

4 jaar geleden

Hip voor de heb

4 jaar geleden

Ik heb die van stieglitz! Kunnen de hele zwangerschap mee en erna!

4 jaar geleden

Ik heb er twee van hip voor de heb, en een van colourfulrebel. Wel in een maatje groter dan normaal. Zit heerlijk 🥰

4 jaar geleden

Bedankt voor alle tips en het meedenken. Ik heb gisteren avond heerlijk digitaal geshopt. Hoop dat alles binnenkort binnen komt en ik er weer een tijdje mee toe kan🤗