11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze gehad voor een infectie in mijn mond en keel die na 7 weken creme nog steeds niet weg was. Heeft mij toen geholpen. Onze dochter is nu 13 weken oud en gezond!

3 jaar geleden

Ik werk zelf als apothekersassistente en eenmalig fluconazol is geen enkel probleem die kan je dus veilig innemen tijdens de zwangerschap 馃槉

3 jaar geleden

Ik heb deze ook gehad toen ik 32 weken zwanger was. Geen probleem mee gehad.

3 jaar geleden

Zelf geen last gehad van schimmelinfecties tijdens de zwangerschap. Maar om een volgende schimmelinfectie te voorkomen raad ik je de probiotica van orthica aan, orthiflor fem, is er nu dacht ik ook in een speciale versie voor als je zwanger bent. Ik gebruik dit al jaren, sindsdien na 10 jaar regelmatig infecties bijna nooit meer last van gehad.

3 jaar geleden

Heb het ook gehad.. gezond kindje gekregen, geen bijwerkingen ook gehad.

3 jaar geleden

Ja ik heb t ook gehad. Geen probleem mee gehad en gezond kindje

3 jaar geleden

Zijn er dames die dezelfde dag de multivitamine ook genomen hebben? Er staat dat je geen vitamine A mag tegelijkertijd

3 jaar geleden

Ja hoor! 2x gehad tijdens zwangerschap.

3 jaar geleden

Reactie op Babyyyy012023

Zijn er dames die dezelfde dag de multivitamine ook genomen hebben? Er staa ...
Je mag sowieso geen extra vitamine A in de zwangerschap, dus ik verwacht niet dat dat in je multivitamine zit.

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom97

Ik werk zelf als apothekersassistente en eenmalig fluconazol is geen enkel ...
Dit is al een lang geleden bericht, maar kan het ook in het eerste trimester?

2 jaar geleden

Reactie op Sosaev

Dit is al een lang geleden bericht, maar kan het ook in het eerste trimeste ...
https://www.lareb.nl/mvm-kennis-pagina/Diverse-systemische-antimycotica-bij-schimmelinfecties-tijdens-de-zwangerschap Hier kun je meer informatie vinden, je kunt altijd contact opnemen met je apotheek om te overleggen of het gesprek met je huisarts aangaan馃