26 Reacties
6 jaar geleden
Ligt er denk hoeveel je er wil laten maken. Ik had er niet zoveel en dan is laten drukken duurder en vond nogal een gedoe.
Heb kaartje zelf gemaakt bij een kaartjes site waar je zelf kan samen stellen die verkopen per 1 kaart of per 10 ofzo. Waar je ook andere soorten kaartjes kan kiezen en aanpassen. (Zijn er voor alle feestgelegenheden)
Ik was hierdoor zo klaar toen ik wist wat ik wilde. Ze hebben vaak al leuke voorbeeld kaarten.
Hier zijn veel verschillende sites van, weet helaas niet waar ik toen heb laten maken.
6 jaar geleden
Ik zelf ga ze bestellen bij geboortekaartjes.nl
Die hebben veel keuze. En schelen met bepaalde kaarten toch echt wel aanzienlijk kwa prijs.
6 jaar geleden
Bij blijkaartje.nl
Je kan ze zelf ontwerpen, maar ook zo bestellen, en echt super goede en snelle service. Ook niet duur 😉
6 jaar geleden
Ons geboortekaartje gaan we bestellen bij Fientje & Co. Definitieve proefdruk hebben we al binnen, dus het wachten is op meneer. 😂
Bij lief, leuk & eigen hebben ze ook mooie kaartjes en scheelde het kwa totaalprijs maar een paar euro.
Voor 50 kaarten incl. Enveloppen komen wij op €110,- ongeveer. Daar komen de postzegels nog bij.
6 jaar geleden
Reactie op R.mse
Zou iedereen het aantal en de prijs erbij kunnen zetten🙈 ik moet dalijk no ...
Ik heb in die zwangerboxen enzo heel veel kortingsbonnen gehad. Misschien een idee om daar eens naar te kijken?
Je kan natuurlijk ook zelf even kijken op de sites en vergelijken met het aantal kaartjes wat jij wil en het soort kaartje wat je wil. Lijkt me net zo praktisch.
6 jaar geleden
Ik heb in die zwangerboxen enzo heel veel kortingsbonnen gehad. Misschien e ...
Is idd net zo praktisch. Maar als ik hier al lees 70 kaartjes voor bijna 200 euro bijvoorbeeld ( ong 3 euro per kaartje) hoef ik al niet op die website te gaan kijken. Vind het niet erg om te betalen voor een leuk kaartje maar wil niet de hoofdprijs betalen. En als ik bijv hier lees een leuke website met leuke kaartjes voor een redelijke prijs.. kan ik meteen daar kijken en bestellen.
En in die boxen zitten meestal kortingen van website waar je al best veel per kaartje betaald.
Je bent natuurlijk niet verplicht om het erbij te zetten he... als je dat niet wil ook goed.
6 jaar geleden
Reactie op R.mse
Is idd net zo praktisch. Maar als ik hier al lees 70 kaartjes voor bijna 20 ...
Maar er is verschil in prijs tussen standaard kaartjes en speciale kaartjes in verschillende laagjes en van speciaal papier... Je krijgt zo een heel scheef beeld. Je kan het zo gek maken als je zelf wil, ook met kaartjes...
6 jaar geleden
Wij gaan ons kaartje bestellen bij tadaaz.nl
Hadden hier ook onze trouwkaart besteld en waren zeer tevreden!
6 jaar geleden
Reactie op R.mse
Zou iedereen het aantal en de prijs erbij kunnen zetten🙈 ik moet dalijk no ...
Denk niet dat dat overzichtelijk is gezien iedereen andere wensen heeft de een wilt nog sticker erbij de ander nog een lint. Zal handiger zijn als je het zelf.op zoekt naar jou wensen denk ik.