12 Reacties

4 jaar geleden

Ons kindje zal ook half Turks half Nederlands zijn dus ik lees alvast even mee voor inspiratie😉💜

4 jaar geleden

Ik zou verschillende kaartjes maken een paar turkse en een paar nederlandse. Mijn man is ook turks en ik nederlands En zo deden we dat ook met bruiloft uitnodigingen.

4 jaar geleden

Ik ben Nederlands maar geboren in Engeland. Mijn ouders hadden de tekst aan de binnenkant in twee talen. Links Engels, rechts Nederlands. Beide talen worden onderdeel van jullie kindje, denk ik? Beide talen op 1 kaart bekrachtigt dat in mijn ogen. Twee verschillende kaarten kan natuurlijk ook.

4 jaar geleden

Vanuit mijn familieleden: Een zijde Turks, andere Nederlands.

4 jaar geleden

Ik denk dat wij het gewoon bij Nederlands houden. Ons kindje is ook half Nederlands en half Turks maar de familie van mijn man woont allemaal in Turkije en daar is een geboortekaartje niet echt een 'ding'.

4 jaar geleden

Reactie op NCLBB

Ik denk dat wij het gewoon bij Nederlands houden. Ons kindje is ook half Ne ...
Wij hebben het bij de eerste in het Nl gehouden. Gaan we nu weer doen ☺️

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Wij hebben het bij de eerste in het Nl gehouden. Gaan we nu weer doen ☺️
Oeps ik reageer op je maar was niet de bedoeling. Wou gewoon zo een bericht plaatsen🤣

4 jaar geleden

Wij gaan ons kaartje in het Nederlands doen. Mijn man is ook Turks.

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Oeps ik reageer op je maar was niet de bedoeling. Wou gewoon zo een bericht ...
Hahaha geen probleem. 😉

4 jaar geleden

We maken voor zijn kant Turks talige geboortekaartjes en voor mijn kant Nederlandse 🙅🏻‍♀️ Ook net als onze trouwkaartjes, gauw opgelost hahah.

4 jaar geleden

Wij hebben hem bijna helemaal Nederlands alleen nog een Turks versje erin waarin stond: Welkom op de wereld prins, wij zijn zo gelukkig met je enzovoort.

VRIEND

4 jaar geleden

Ik zou het gewoon Nederlands doen, want geboortekaartjes worden niet echt gebruikt door Turken.