20 Reacties

2 jaar geleden

Hakuna matata

2 jaar geleden

Let the adventure begin! Bare feet, wild hair, can’t wait for all the adventures we will share. Ga de wereld in met verwondering. Laat je verrassen door wat je ziet, omarm het leven, straal en geniet Niet echt wild life maar past er mischien wel bij

2 jaar geleden

Reactie op Lace

Hakuna matata
Mwa.. vind ik niet echt wat voor een geboortekaartje. Het mag ook wel iets meer tekst zijn😅

2 jaar geleden

Blote voeten, wilde haren, wij gaan avonturen sparen

2 jaar geleden

Welkom lief kleintje, hopelijk houd je van hitte want met het huidige klimaatbeleid leven er straks leeuwen op de Veluwe! 🦁🐯

2 jaar geleden

Kleine handjes, grote dromen Alles erop en eraan Klaar om op de wereld te komen Het avontuur met ons samen aan te gaan

2 jaar geleden

Reactie op Mommy to be🤰🏼

Mwa.. vind ik niet echt wat voor een geboortekaartje. Het mag ook wel iets ...
Ja, ge hebt het of niet. Het is maar hoe ge het ziet.

2 jaar geleden

Welkom lief kleintje, hopelijk houd je van hitte want met het huidige klima ...
😂

2 jaar geleden

Grote avonturen beginnen klein - alhoewel dat wellicht meer passend is bij een zwangerschapsaankondiging.

2 jaar geleden

Deze

2 jaar geleden

Born to be wild 🫠

2 jaar geleden

Grote avonturen beginnen klein - alhoewel dat wellicht meer passend is bij ...
Ik heb dat toch al vaak voorbij zien komen op geboortekaartjes.. 🙂 Born to be wild? 😅 Niet wild life, maar misschien ook passend? Je hebt twee kleine handjes Geef ons er elk één Dan leiden wij je rond, tot je zegt Ik kan het wel alleen

2 jaar geleden

Thnx voor jullie inspo! Tot nu krijg ik het niet echt warm van de tekstjes😅 Kwam net zelf deze tegen, is officieel van Winnie the Pooh. “We knew when we met you an adventure was going to happen.”

2 jaar geleden

Jij bent ons grootste avontuur

2 jaar geleden

Jij bent ons grootste avontuur
Of evt in het Engels

2 jaar geleden

Nooit ophouden met dromen, zelfs als niemand ze gelooft, want de mooiste avonturen beginnen in je hoofd. And then I realized adventures are the best way to learn. Iets uit het liedje 'kom terug' van Spinvis. Of uit 'Hij leeft in jou' van the lion king. Het liedje Wild Life van OneRepublic. Of uit een ander liedje?

2 jaar geleden

Reactie op Mommy to be🤰🏼

Thnx voor jullie inspo! Tot nu krijg ik het niet echt warm van de tekstjes� ...
Oh die is ook leuk

2 jaar geleden

The greatest adventure is what lies ahead (van Tolkien) The world is yours to explore Welcome to the pack 🐺
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Misschien toch dat wildlife thema niet door laten komen in de tekst. Is best moeilijk om wat van te vinden dan zou je al quotes kunnen nemen uit dieren (animatie) films. Ik vind dit een mooie: "With every kiss, we'll promise this, togheter we'll find a way to Light the dawn of all we wish"

2 jaar geleden

Wij hadden een kaartje met een tijgertje en daarop: let the adventures begin