85 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn voor schattig, lief en simpel gegaan voor onze dochter.

2 jaar geleden

Ik ben helemaal fan van kaartjes zoals de linker... het is een geboortekaartje, is toch juist kinderlijk bedoeld? :-)

2 jaar geleden

Rechts, links is gewoon mijn smaak niet. Vind deze dan nog best wel leuk. Maar ik heb sowieso ook niks met “lieve” decoratie, dieren, jungle, wandschilderingen, beertjes, wolkjes. De rechter vind ik ook helemaal niet zo heel strak door de sterretjes en de “waterverf” look. Ik overweeg om er eentje te maken met alleen de naam en verder niks ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Amore13

Ik ben helemaal fan van kaartjes zoals de linker... het is een geboortekaar ...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind veel kaartjes al zo 'volwassen' terwijl zoals de linkse ik echt zo'n lief klein baby gevoel krijg. 🥰

2 jaar geleden

Dat is wel heel persoonlijk! Ik hou zelf meer van lieve, vrolijke, kinderlijke kaartjes. Juist omdat het om een kindje gaat en het niet trendy hoeft te zijn zeg maar. Maar ik kan een “strak” geboortekaartje van vrienden ook echt heel mooi vinden eigenlijk. Alleen dan zou ik er zelf niet snel voor kiezen.

2 jaar geleden

Wij hadden een kinderlijke!

2 jaar geleden

Reactie op EsBaby24

Dat is wel heel persoonlijk! Ik hou zelf meer van lieve, vrolijke, kinderl ...
Precies wat jij zegt... 👍

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Wij zijn voor schattig, lief en simpel gegaan voor onze dochter.
Waar heb je die leuke kaarthouder vandaan?

2 jaar geleden

Ik vind strak trouwens niet altijd trendy, wel vaker “stylish”. Ik had ook een strak geboortekaartje 30 jaar geleden, zwart wit met alleen mijn naam. En ik wil een strakke omdat ik dat mooi en puur vind, dat het alleen om het kind en de naam gaat, zonder opsmuk. Maar zoals ik al zei heb ik niks met kinderlijk decor :-) Vind dit bijvoorbeeld ook zowel lief als strak:

2 jaar geleden

Reactie op Valenciana

Ik vind strak trouwens niet altijd trendy, wel vaker “stylish”. Ik had ook ...
Dit vind ik ook heel mooi! Zonder dat ik er zelf voor zou kiezen. Vind het wel heel lieflijk.

2 jaar geleden

Wij gaan voor simpel en stoer (niet onze naam haha )

2 jaar geleden

Wij zijn voor vrolijk en kinderlijk gegaan 🎉

2 jaar geleden

Wij hadden een strakke basis (kleurvlakken) met wat lieve/kinderlijke accenten zoals een vogeltje.

2 jaar geleden

Rechts doen tegenwoordig al te veel mensen. Links vindt ik super leuk 🥰

2 jaar geleden

Wij hadden bij onze zoon een kaartje met nijntje erop was van de prenatal. Zelf wilde ik graag een rustig kaartje met alleen zijn naam maar dat vond mijn man niet mooi dus zijn we verder gaan zoeken en toen kwamen we die vsn nijntje tegen wat we erg bij onze babykamer vonden passen hadden best veel met nijntje erop en de box beneden was ook nijntje

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Wij zijn voor schattig, lief en simpel gegaan voor onze dochter.
Ah heel mooi kaartje! Ik ben helemaal verliefd op. Waar komt deze vandaan? Beetje vroeg hier nog maar voor het geval we een meisje krijgen 😇 En nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter 🥳

2 jaar geleden

Wij hadden iets wat hierop leek. Zonder de sterren en hartjes eromheen en alles in blauw. Redelijk klassiek dus! Hou ik van

2 jaar geleden

Wij hadden deze van Kaartje2go

2 jaar geleden

Wij kozen voor eentje vergelijkbaar met de linker foto. Een klein meisje die naar de maan rijkt. Het gaat om de geboorte van een baby dus ik vind kinderlijk en lief heel erg leuk!

2 jaar geleden

Wij gingen eerst voor een strak kaartje, later toch gewisseld naar een 'kinderlijker' kaartje. Vind ik toch ook wel erg leuk! Wij hebben een kaartje klaar staan bij kaartje2go. Maar ik vind allebei leuk! Het is heel persoonlijk.