85 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind die strakke kaartjes echt zonde 😔 net als strakke/moderne babykamers... doe mij maar all the way baby style, kinderlijk en lieflijk 🥰

2 jaar geleden

Wij hadden iets - al zeg ik het zelf - lieflijk en een tikkeltje kinds. Het was een tekening van onze kat met babyspullen rond. Vind ik ook persoonlijk veel leuker dan een strakke kaart, maar smaken verschillen natuurlijk.

2 jaar geleden

Ik vind de strakke juist mooi! Ik vind kinderlijke dingen juist snel te blij. Maar volgens mij zijn de meningen heel verdeeld😊

2 jaar geleden

Ik vind die klassieke kaartjes allemaal niks. Weinig kaartjes die ik mooi vind eigenlijk. Ik heb de mijne zelf getekend/ ontworpen. Van bovenstaand vind ik het strakke het mooist maar is echt kwestie vzn Smaak

2 jaar geleden

Kan je het niet combineren? Door bijv dat kindje met dat hondje bij die andere kaart te verwerken. Misschien niet zo donker als ie nu is maar in de kaart vervaagd.

2 jaar geleden

Wij zijn voor een houten kaartje gegaan..

2 jaar geleden

Reactie op Mama101

Ik vind die strakke kaartjes echt zonde 😔 net als strakke/moderne babykame ...
hier ook lekker kinder kamertje met een leuk dieren behang en een fel kleurtje.

2 jaar geleden

Zijn voor een kinderlijk kaartje gegaan. Het draait ook om het kindje

2 jaar geleden

Wij hadden dit kaartje =) zag hem en dacht gelijk die is voor ons. Vele mensen vonden het ook toepasselijk voor ons. Voornamelijk voor mij🙈 omdat ik echt wat met tijgertjes heb. Schoonzusje had een strak kaartje en die vond ik ook wel leuk! Maar zou dat zelf nooit kiezen. Tis wat jij het leukste/mooiste vindt..

2 jaar geleden

100% kinderlijk!

2 jaar geleden

ik vind ze eigenlijk allebij strak

2 jaar geleden

Ik heb hem zelf ontworpen en het was een strak, abstract en kleurrijk kaartje. Maar ja dat krijg je als jezelf ontwerper bent. Ik vind persoonlijk de kaartjes beide lief/sober en kinderlijk. En absoluut niet strak. Maar zo zie je dat smaak en benaming bij iedereen verschilt. Helemaal nu bijna iedereen voor een click and buy kaartje gaat. Vind het wel jammer, bijna alle geboortekaartjes die we krijgen lijken op elkaar. Met ander kleurtje of naam.

2 jaar geleden

Ik vond het ook erg moeilijk. Uiteindelijk vond mijn man deze en daar was ik helemaal weg van, ik ben dol op uiltjes.

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Ik heb hem zelf ontworpen en het was een strak, abstract en kleurrijk kaart ...
Ben nu wel heel benieuwd :-) Klinkt mooi in ieder geval!

2 jaar geleden

We wilden een stoer kaartje met een ruimte thema, maar het moest wel iets kinderlijks hebben. We hebben uiteindelijk dit kaartje laten ontwerpen. Heel blij mee! Ik vind van jouw voorbeelden de rechter het leukst.

2 jaar geleden

Wou hadden een beetje een mix van kinderlijk en strak denk ik... Zelf ontworpen... (Het is ook onze hond)

2 jaar geleden

Ik vind de strakke kaarten altijd net op menu kaarten in een restaurant lijken. Ik vind het wel leuk als het echt een geboorte kaartje is, lief en schattig.

2 jaar geleden

Wij hebben ons kaartje zelf ontworpen. Basis is een strakke schildering zoals op de kinderkamer (onderste helft 1 kleur en bovenste helft in dezelfde kleur vierkanten van verschillende grootte) en daaraan toegevoegd 'kinderlijke dingen' zoals 2 vogeltjes op zo'n vierkantje en een waslijn met babysokjes rondom de naam. Binnenin een vogelhuisje en bevertje (= van betekenis voor ons).

2 jaar geleden

Dit was precies ons dillema, ik had eerst een proefdruk van hetzelfde soort kaartje als jij rechts hebt, maar ik vond hem toch te strak en saai. Ik vond de kaartjes met dieren enzo ook niet leuk genoeg. Dit is hem uiteindelijk geworden (dit is het voorbeeld van de site). Liefelijk, kinderlijk, maar toch wel een beetje modern. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Amore13

Ik ben helemaal fan van kaartjes zoals de linker... het is een geboortekaar ...
Eens 😊