85 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb m’n eigen kaartje gemaakt :) Modern, anders dan anders (hoop ik dan toch) en toch lief!

2 jaar geleden

Ik kies wat ik mooi vind. Dat was 12 jaar geleden iets totaal anders dan nu dus. We waren het alle keren snel unaniem eens. Ik kies voor strak dit keer. Maar wel speels kinderlijk en vooral romantisch (silhouet kaart)

2 jaar geleden

Ik vind links echt geweldig 😍😍 mijn geboortekaartje is mix tussen de 2

2 jaar geleden

Reactie op Anne en Charlie

Ik heb m’n eigen kaartje gemaakt :) Modern, anders dan anders (hoop ik dan ...
Mooi zeg, echt zelf ook gedrukt enzo? Of enkel het ontwerp van jou en het laten uitvoeren?

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Mooi zeg, echt zelf ook gedrukt enzo? Of enkel het ontwerp van jou en het l ...
Eigen ontwerp, laten uitvoeren door https://letterpers.nl ! Super goede service, hele mooie druktechniek. Zij drukken ook in fluor, en omdat het een dik kaartje is heb ik ook de zijkant mee laten kleuren :)

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefde81

Mooi zeg, echt zelf ook gedrukt enzo? Of enkel het ontwerp van jou en het l ...
Eigen ontwerp, laten uitvoeren door https://letterpers.nl ! Super goede service, hele mooie druktechniek. Zij drukken ook in fluor, en omdat het een dik kaartje is heb ik ook de zijkant mee laten kleuren :)

2 jaar geleden

wij hadden deze. totaal niet straks😂😂

2 jaar geleden

Dit is ons kaartje. Simpel maar door papierkeuze (bierviltje) en de vorm weer net even wat anders. Wij zijn er nog steeds super blij mee.

2 jaar geleden

Reactie op mormels

Ik heb hem zelf ontworpen en het was een strak, abstract en kleurrijk kaart ...
Same here haha!

2 jaar geleden

ik zou voor links gaan!! persoonlijk vind ik rechts een beetje deprimerend met die donkere kleuren.

2 jaar geleden

Persoonlijk vind ik dat een geboortekaartje juist iets liefs/kinderlijks moet hebben. Het is tenslotte een aankondiging van de geboorte van een kind. 😁 Ik heb wel eens kaartjes gehad die zo ontzettend strak/modern waren dat je echt niet wist waarvoor het kaartje bedoelt was. Sommige waren zo minimalistisch dat het meer een rouwkaart leek... 🙈 Van jouw voorbeelden zou ik dus eerder de linker kaart kiezen dan de rechter.

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Wij zijn voor schattig, lief en simpel gegaan voor onze dochter.
Wauw! waar is deze van als ik mag vragen? :)

2 jaar geleden

Reactie op Valenciana

Ik vind strak trouwens niet altijd trendy, wel vaker “stylish”. Ik had ook ...
Waar komt deze vandaan?

2 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Wij hadden dit kaartje =) zag hem en dacht gelijk die is voor ons. Vele men ...
Maar dit is een panter🙈

2 jaar geleden

Reactie op Feather

Maar dit is een panter🙈
Ook goed ✌

2 jaar geleden

Goeie, ongeacht dat de stijl onder 'strak of schattig' valt je afvragen: is dit duidelijk een geboortekaartje? Ik zou zelf voor rechts gaan, maar dan in lichtere /vrolijkere kleuren. Links is wel duidelijk een geboortekaartje maar ook wat hard zo'n donker silhouet. Ik heb voor ons nog de ambitie de kaart te ontwerpen en laten drukken. Ben zelf ook benieuwd waar die uitkomt in 'strak of kinderlijk' hihi, misschien maak ik een aquarel.

2 jaar geleden

Wij gaan over een maandje voor deze ☺️

2 jaar geleden

Wij hebben voor deze gekozen . Wilden niet een standaard vorm haha

2 jaar geleden

Reactie op Valenciana

Rechts, links is gewoon mijn smaak niet. Vind deze dan nog best wel leuk. ...
Yup, hier dezelfde mening. Wij gaan gewoon een kaartje met de naam in foliedruk hebben en that's it. Geen tekeningen of extra's :) .. Ik vind andere kaartjes ook wel schattig, maar is persoonlijk gewoon mijn ding niet. De babykamer is ook gewoon wit zonder tralalie en tralala, dus ligt echt aan mij 😂🙈

2 jaar geleden

Je hebt niks aan al deze meningen lieve mama to be. Volg je hart en doe wat jij belangrijk vindt. Een geboortekaartje is super persoonlijk en het boeit heeeeleeemaaaaaal niks van wat de ander er van vindt. Als het maar past bij jou/jullie. ❤️ Veel geluk!