10 Reacties

4 jaar geleden

Ja, alleen met ascal.

4 jaar geleden

Ja, alleen met ascal.
Vandaag mijn laatste ascal innemen, morgen ben ik 36+0, ik vind het het een beetje spannend om te stoppen, sinds week 7 slik ik het. Hoe is jou ervaring??

4 jaar geleden

Ik gebruik sinds week 4 van mijn zwangerschap Fragmin omdat ik een paar jaar geleden een longembolie heb gehad. Wat wil je weten?

4 jaar geleden

Ja hier ascal ivm zwangerschapsvergiftiging bij vorige zwangerschap maar ik krijg continu migraine aanvallen sinds ik het slik. Gek eigenlijk gezien de werking van ascal op lange termijn maar ik ben er voor nu mee gestopt en de verloskundige is in overleg met de gynaecoloog hoe verder. Mijn zoontje is destijds met 38 weken gehaald dus als ik nu een zwangerschapsvergiftiging zou krijgen is de kans groot dat t weer rond einde zwangerschap is dus ondanks t geen pretje is, is het geen ramp als dit kindje ook rond 38 weken of iets eerder of iets later gehaald moet worden.

4 jaar geleden

Reactie op Sheina

Vandaag mijn laatste ascal innemen, morgen ben ik 36+0, ik vind het het een ...
Ik ben ook met week 36 gestopt en met week 38 bevallen. Geen enkel probleem geweest en minimaal bloedverlies. Dus geen zorgen hoor wat dat betreft. Succes met de laatste loodjes!

4 jaar geleden

Ik ben ook net gestopt met ascal met 36 weken en was begonnen met 12 weken. Dit om ook een hoge bloeddruk te voorkomen (zit in de familie) en tot nu toe is mijn bloeddruk goed. Heb er ook geen last van gehad!

4 jaar geleden

Ik ben ook met week 36 gestopt en met week 38 bevallen. Geen enkel probleem ...
Dankjewel, ik slik ascal ook sinds week 7 van me zwangerschap, ivm antifosfolipidensyndroom, gistere laatste tablet geslikt, ik vind het een beetje eng om te stoppen, ik gebruik naast ascal ook fragmin injecties. vandaar dat ik naar ervaringen zocht hoe het bij jullie is afgelopen,

4 jaar geleden

Ja, met ascal. En daarvoor al aspirine, hoge dosis foliumzuur en ijzer om het bloed dun te houden. Maar dat is niet gelukt.

4 jaar geleden

Ja met Fragmin. Wat wil je weten?

4 jaar geleden

Jep, hier sinds week 12 (tot zes weken na de bevalling) fragmin, ivm longembolie in 2019. Wat wil je weten?