126 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ik zit eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben 33+1 en er is totaal geen zicht op. Ik ben juist degene die altijd attent is en vanalles organiseert voor anderen. Hoewel ik niet veel heb met babyshowers, zou ik het echt wel een teleurstelling vinden als niemand de moeite zou nemen ook eens iets voor mij te regelen.. ik hoef geen poespas, alleen maar het gevoel dat iemand aan me denkt zou fijn zijn ☺️🙈..

2 jaar geleden

Ik zou het zelf organiseren

2 jaar geleden

Hoi hoi! Ik was 34 weken zwanger toen ik dus mijn babyshower kreeg! Een hele verassing helemaal in het geheim uitgevoerd. Mijn vriend was er ook bij betrokken dus...he misschien neemt hij je wel in de maling! Mocht het toch niet zo zijn en je denkt na je bevalling..toch wel leuk, kan je altijd nog een soort kraam feestje geven. Of vraag of vriendinnen/familie je daarbij willen helpen. Kijk, helaas is niet iedereen een regelaar natuurlijk en/of creatief om een babyshower te organiseren. Dus ik zou er niet zo'n punt van maken. Ik snap dat het jammer is als het niet gebeurt maar he, wie weet.. misschien komt die alsnog.

2 jaar geleden

Ik zou zeker een subtiel balletje opgooien bij je beste vriendin. En… wie weet zit je man in het complot en zijn je vriendinnen al lang wat voor je aan het plannen. Dat kan ook nog ☺️ Ik vind het trouwens absoluut niet aanstellerig hoor.

2 jaar geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap zelf mijn babyshower georganiseerd. Ik had iedereen die ik wilde uitnodigen in een groepsapp gedaan en aangeven waar ik een high tea met iedereen wilde doen. Daarna hebben de meiden zelf alles geregeld. Hoe verdrietig ook dat het niet voor jou geregeld wordt als verassing. Als je niet zegt dat je dit graag wilt, dan gebeurd er ook niets.

2 jaar geleden

Zelf organiseren als je het echt wil. Ookal is het thuis met de vriendinnen. Je besteld wat lekker eten, misschien spelletjes doen. Of iedereen neemt een gerecht mee. Als je de energie hebt, gewoon doen joh!

2 jaar geleden

Ik heb gewoon tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik wel een babyshower wilde en dat zij dat hoorden te organiseren. Ik was als eerste zwanger van mijn vriendinnen en die waren er nog helemaal niet in thuis. En zo was het prima en ik heb een superleuke babyshower gehad. We vonden het allemaal niet raar dat ik het had gezegd, het zijn toch je vriendinnen. Dan kan je zulk soort dingen toch gewoon zeggen 😊

2 jaar geleden

Mijn babyshower is georganiseerd toen ik 39 weken zou zijn omdat ze allemaal belangrijkere dingen te doen hadden😂😂😂😂 ben daarvoor bevallen dus ook geen echte gehad, de spuit11 variant toen mijn zoontje 1 maand was vond ik ook niks. Maar goed mijn punt: het kan dus nog komen. Zo niet snap ik echt dat je dat jammer vind zeker als je vriendinnen daarvan af weten. Zou dat uiteindelijk zeker bespreekbaar maken

2 jaar geleden

Deze post laten lezen door je man en vragen of hij alsjeblieft iets met ze kan regelen. Snap helemaal dat je er verdrietig van wordt!

2 jaar geleden

Ik was ook denk ik 36 weken zwanger toen ik als verrassing een babyshower kreeg. Iedereen is heel druk en dit was de datum dat iedereen langs kon komen! Daarvoor was ik ook zelf van plan om iets te gaan organiseren, en ik stelde dit ook voor aan mijn vriend, maar die heeft het mij toch vanaf weten te praten (geen idee meer hoe).

2 jaar geleden

Mijn babyshower was met 34+4, de dag ernaar ben ik bevallen. Bij mij hebben ze bewust gewacht tot ik met verlof was

2 jaar geleden

Haai, ik zou het ook zeker bespreken met je man of een goede vriendin. En wellicht zit inderdaad je man in het complot. Mijn babyshower was op de dag dat we lekker op de camping zaten en ik die dag samen met mijn vriend naar een festival zou gaan. Mijn vriend zat uiteraard in het complot, door het op deze manier te organiseren had ik ook echt niet het vermoeden dat ik een babyshower zou krijgen.

2 jaar geleden

Bij mij was hij georganiseerd op familiedag. Maar toen lag ik in het ziekenhuis.... heel heel jammer. Savonds toen we weer thuis waren zijn de cadeautjes gebracht. Masr verdrietig was ik wel. Spreek je verdriet uit. Is er geen mogelijkheid voor echte babyshower dan zou ik ook genoegen nemen met vriendinnen die op een avond kopje thee komen drinken met wat hapjes en cadeautjes

2 jaar geleden

Ik was 36 weken toen er een babyshower werd georganiseerd. Man zat in het complot dus die deed net alsof zn neus bloedde 😆

2 jaar geleden

Ik zou het nog even niet bespreken 😂 ik was ook verdrietig want mijn vriend zei ook dat ik me er maar niet op moest verheugen want er werd niks gepland want hij had van niemand wat gehoord. Inmiddels was ik 36 weken en had ik me erbij neergelegd en idd wat jij ook zegt waren de weekenden aardig vol, een van die geplande dingen bleek een smoesje voor mijn babyshower. Mijn vriend had echt me overtuigd dat ik me erbij neer moest leggen dat het echt niet kwam. Maar toch was er een babyshower.

2 jaar geleden

Ik denk dat het tegenwoordig dubbel is. De een houd ervan. De ander haat het en vind het dikke onzin. Ook word alles duurder tegenwoordig en eerlijk is eerlijk veel mensen kunnen amper nog rond komen. Laat staan een babyshower en een kraamcadeau betalen. Ik kreeg bijvoorbeeld een baby shower. Heb weken geschreeuwd dat ik dat niet wou. Ik had een goede dag die dag en wou baby shoppen. Had ik me echt op verheugd en ineens was het surprise een shower. Nou dikke doei..... 🖕 Ik heb mijn jas en tas gepakt en heb mijn partner aan zijn haren de deur uit gesleept en heb iedereen veel plezier gewenst op mijn babyshower zonder mij en ben gaan shoppen. Mijn partner had ze al gewaarschuwd dus iedereen was voorbereid en ze hebben samen het gezellig gemaakt. Ik denk als je echt iets wil dat je het gewoon zelf moet organiseren. Of zelf een balletje opgooien bij een vriendin. Ik snap best dat je partner daar ongemakkelijk van word mijn partner zou dat ook echt niet leuk vinden. Maar misschien kun je je ook afvragen of de rest het wel nog kan betalen zoiets. Ik weet zelf van 2 vriendinnen van mij dat die dit nu met alle kosten niet meer zouden kunnen betalen en dat hun dit dus ook niet meer zouden organiseren.

2 jaar geleden

Ik snap dat je sip wordt van het idee dat jij geen shower krijgt, terwijl je die wens wel hebt. Zelf ben ik er helemaal niet van, zacht gezegd. Maar in jouw geval zou ik toch duidelijk maken aan je vriend dat je hier sip om bent. Misschien staat er nog wel iets op stapel idd en zit hij in het complot, zoals anderen aangeven. Misschien idd ook niet. Maar als je in ieder geval aan hem aangeeft dat je er eigenlijk wel op zit te wachten, weet er in ieder geval iemand van je wens af.

2 jaar geleden

Zou vragen of je vriend contact op wilt nemen met je vriendinnen! Ik had hem ook pas bij 36 weken, het weekend nadat ik met verlof ging. Misschien moet je gewoon nog even geduld hebben. Hoop echt voor je dat je alsnog verrast gaat worden 👶🏼🥳

2 jaar geleden

Reactie op 💙m💗

Ik zou het nog even niet bespreken 😂 ik was ook verdrietig want mijn vrien ...
Precies hetzelfde hier! Mijn man heeft zo goed meegespeeld en ik had echt niets door. Wacht nog eventjes en als het er niet komt mag je het hier altijd met je vriendinnen over hebben!

VRIEND

2 jaar geleden

Ach snap dat je er verdrietig om bent. Mijn man heeft dus wel bij mijn vriendin nagevraagd of er nog wat georganiseerd zou worden, omdat hij weet dat ik een normale babyshower wel leuk zou vinden. Wel heb ik afgelopen oktober mijn verjaardag gevierd en wisten we ook die dag het geslacht dmv onze dochter en het kleur ballon. Doet je man niet alsof om het echt een verassing te laten zijn? Voor mij was het ook een complete verassing omdat ik had gezegd dat als iemand iets wil doen vind ik het leuk, wil niemand iets doen, dan hoeft het niet. Ik denk dat je man primaten whatsapp berichtje naar een vriendin van je kan sturen, vind het vreemd dat hij dat ongemakkelijk vindt. Dan is er heel veel ongemakkelijk in het leven! Vooral als het gemeenschappelijke vrienden zijn (is bij ons zo).