Hoi iedereen,
Ik heb afgelopen week een miskraam gehad. Ik was 7 weken ver. Echo laten maken en gyne bevestigde dat mijn baarmoeder leeg was op 1 groter stolsels na. Deze is er zaterdag nog uit gekomen na een week lang bloedverlies (alsook met de nodige stolsels). Toen ik de echo liet maken zei mij gyne dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Door alle emoties en verdriet ben ik niet verder ingegaan op dit. Maar goed, nu alles een beetje terug zijn gang gaat, zit ik er wel mee: wat is het, kan het kwaad, extra risico, ...?
Iemand die mij wat antwoorden kan geven of het misschien zelf heeft?
Thx!
Ik heb een gekantelde baarmoeder en mij werd altijd verzekerd dat dit geen problemen geeft. Heb ondertussen 2 kindjes en alles verliep zonder problemen.
Ik heb ook een gekantelde baarmoeder, schijnt iets typisch te zijn voor Aziatische vrouwen is mij verteld. Volgens mij is er niets bijzonders aan, gewoon iets kenmerkends zoals de kleur van je huid.
Wat erg, sterkte! Ik heb ook een gekantelde baarmoeder en geen problemen gehad. Mijn gyn zei inderdaad dat het niet meer was dan een kenmerk. Ook kan het na een zwangerschap zomaar veranderen heb ik me laten vertellen. Inmiddels ben ik zonder problemen 32 weken zwanger van mijn eerste, dus wat dat betreft niets om je druk over te maken :)
Hier ook een gekantelde baarmoeder. Twee super, probleemloze, in 1x raak zwangerschappen gehad.
Ze moesten alleen tot met de termijnecho inwendig echo doen, omdat de baarmoeder dus wat diep lag.