24 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou hier nooit €200 aan uitgeven... Nu moet ik ook zeggen dat ik überhaupt niet van de genderreveals ben. Wij hebben onze nichtjes meegenomen naar een snoepwinkel en daar mochten ze roze/meisjes snoepjes kopen voor ons familie weekend. Daar hebben zij het verteld. Ligt eraan hoe groots je hiermee wil uitpakken maar ik denk dat je zelf oor €200 (natuurlijk veel minder) een leuke reveal kunt maken.

3 jaar geleden

Reactie op Grace93

Ik zou hier nooit €200 aan uitgeven... Nu moet ik ook zeggen dat ik überhau ...
Sluit ik mij bij aan, dit is 3 seconden leuk en dan gooi je zo 200 euro de lucht in en mag je daarna de confetti weer gaan staan opruimen🥲 Ik zou iets persoonlijkers doen, gewoon vertellen is veel leuker dan naar zo’n confettikanon staan kijken vind ik zelf

3 jaar geleden

Reactie op Grace93

Ik zou hier nooit €200 aan uitgeven... Nu moet ik ook zeggen dat ik überhau ...
Wij doen het zo, dat niemand het weet. Dit gaat via een website waarbij de echoscopiste aangeeft aan de webshop wat het geslacht is. Hier hebben wij voor gekozen omdat wij willen dat het voor iedereen een verassing is, ook voor ons dus. Zelf iets in elkaar zetten of bedenken is dan ook geen optie op deze manier 😊

3 jaar geleden

Met 3 seconden €200 in de lucht🤭

3 jaar geleden

Denk dat dit een leuke is ? https://hoezoschattig.nl/product/gender-reveal-streamer-confetti-kanon/ Zijn ook slierten ipv confetti dus het effect is beter dan die kleine dwarrelende blaadjes. Je kan voor de optie kiezen dat jouw echoscopiste het geslacht doorgeeft ipv jullie zelf. Dan weet je niet welke je ontvangt.

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Denk dat dit een leuke is ? https://hoezoschattig.nl/product/gender-reveal- ...
En je kan de overige 187 euro uitgeven aan wat anders🤣

3 jaar geleden

Gewoon een paar van die kleine confetti kanonnen halen die je met de hand kan doen, komt super veel uit. Ik heb ze gekocht bij de So Low, daar hebben ze nog heel veel meer. Wees voorzichtig met de kanonnen, wij waren van het weekend bij een gender reveal en eindigden bij de HAP en de oogarts.

3 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Gewoon een paar van die kleine confetti kanonnen halen die je met de hand k ...
Of topic: sorry ik zie nu helemaal die wielrenner voor me die de champagne in zn oog popte Hopelijk bij jullie wat minder erg !

3 jaar geleden

Reactie op baby2023x

Wij doen het zo, dat niemand het weet. Dit gaat via een website waarbij de ...
In feestwinkels heb je ook confetti kanonnen, je kan de kaart van de verloskundige waarop staat of het een jonge of meisje is ook door de verkoper laten lezen. Die ken je niet enus het alsnog een verass.

3 jaar geleden

Wat een geld voor 10 seconden lol. Je kunt ook vragen of de echoscopist het opschrijft, naar de feestwinkel gaan en het briefje geven. Dan kan het personeel daar zorgen dat je de juiste confetti kanonnen, rookpijlen of whatever uitzoekt zodat het voor iedereen alsnog een verrassing is.

3 jaar geleden

Wat een geld voor 10 seconden lol. Je kunt ook vragen of de echoscopist het ...
Dat is ook een goed idee! Zal het eens gaan overleggen. Dankjewel!

3 jaar geleden

Via genderreveal.nl kun je het ook bestellen zonder dat je het weet ( dus geslacht laten invullen door vk/ vriend/ vriendin etc). Ik heb zelf toen de rookbom besteld voor 15euro en gaf heel leuk en mooi effect (wel alleen geschikt voor buiten ;) plus dan hoef je geen confetti rommel op te gaan ruimen achteraf. Op instagram staat heel veel inspiratie ervoor.

3 jaar geleden

Wij hadden een brandblusser die kostte 125 euro. Heel leuk hoor, maar achteraf veel te duur voor die 5 minuten. Zouden het niet nog een keer kopen. Er zijn heel veel andere leuke alternatieven die een stuk goedkoper zijn.

3 jaar geleden

Reactie op baby2023x

Wij doen het zo, dat niemand het weet. Dit gaat via een website waarbij de ...
Ik heb as woensdag een geslachtsbepaling echo bij mijn verloskundige en zij geeft ons dan een gender reveal ballon mee met het juiste geslacht. Zo weet ook niemand het geslacht als eerst en weten we het tegelijkertijd wanneer we de ballon prikken. Misschien is dat een optie? Dat is namelijk veel goedkoper! 40€ voor de echo en 20€ voor de ballon.

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Of topic: sorry ik zie nu helemaal die wielrenner voor me die de champagne ...
Hahahahaha! Gelukkig na drie dagen pijn geen schade te zien.

3 jaar geleden

Persoonlijk vind ik het teveel geld hoeveel confetti er ook uit zou komen. Je kan via gender reveal sites veel goedkopere leuke opties vinden die hetzelfde effect heeft. Wij hebben een rookbom gekocht voor €15 maar die zijn nu verboden in NL

3 jaar geleden

Als jij hem nou ff test en het aan ons doorgeeft :D.

3 jaar geleden

Wij hadden confetti poeder kanon en rookbom van een vuurwerk winkel in Dordrecht.. was een heel pakket voor een leuk prijsje..

3 jaar geleden

Wij hadden een confetti kanon, en dat was echt superleuk!

3 jaar geleden

Hier is een filmpje van een soort gelijk setje met 2 kanonnen: https://youtu.be/0k3XKSeNvfw Ik vind het wel leuk eruit zien, maar wel veel geld voor het huren van zo’n kanon. Wij waren €80 euro kwijt aan 2 vuurwerk boxen met ieder 24 shots.