12 Reacties

2 jaar geleden

In azijn weken?

2 jaar geleden

Gemalen koffie erin leggen

2 jaar geleden

Azijn en schijfjes citroen en dat minstens 24u laten weken.

2 jaar geleden

Nachtje buiten zetten?

2 jaar geleden

Azijn, nachtje laten intrekken en daarna uit poetsen met afwasmiddel.

2 jaar geleden

Wij doen de poepluiers altijd meteen naar buiten (soms in de nacht zo’n geurend luierzakje erom), maar alsnog kan de luieremmer behoorlijk naar plas ruiken. Doe dan een (halve) dag laten luchten op badkamer met raam open, beetje homespray of deo erop 🤣 werkt prima haha. En natuurlijk af en toe goed schoonmaken.

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties. In het kader van de meeste stemmen gelden ga ik eerst maar de azijn proberen. Dat heb ik ook in huis. En een nachtje buiten zetten. Citroen heb ik ook in huis dus die kan ik er zeker door doen. Werkt dat niet, dan ga ik rustig het lijstje af!

2 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Bedankt voor alle reacties. In het kader van de meeste stemmen gelden ga ik ...
Succes, azijn werkt trouwens echt heel erg goed om geurtjes te neutraliseren. Mijn kat had een keertje in het mandje van mijn kinderwagen geplast, scheut azijn er in gegooit en even laten intrekken daarna niks meer van geroken.

2 jaar geleden

Reactie op Loon_21

Bedankt voor alle reacties. In het kader van de meeste stemmen gelden ga ik ...
Succes! En mocht het toch niet lukken dan kan ik je van harte de Ubbi luieremmer aanbevelen. Deze is van metaal waardoor de geur er niet intrekt.

2 jaar geleden

Baking soda neemt ook geur op? Daarmee in soppen? Of een beetje onderin strooien steeds?

2 jaar geleden

Uurtje baking soda met heet water laten weken, dan is de geur er al uit.