Giraffe van H&M HOME

MommyD
4 maanden geleden
Volgen
Hoooi dames! Ik ben opzoek naar deze giraffe van de H&M HOME. Helaas is hij in de webshop uitverkocht. Mocht iemand van jullie hem tegenkomen bij een H&M bij jullie in de buurt, wil je dan een berichtje sturen? Bedankt!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
26 reacties
sporty35
4 maanden geleden
Ik heb er 1 op marktplaats gekocht, misschien nog een idee? Daar staan ze ook nieuw op
  • Rapporteren
MommyD
4 maanden geleden
Reactie op sporty35
Ik heb er 1 op marktplaats gekocht, misschien nog een idee? Daar staan ze ook nieuw op
Waar heb je op gezocht dan? Ik heb net gekeken maar kon hen niet vinden!
  • Rapporteren
Tinekeb
4 maanden geleden
Vorige week hadden ze hem nog in de H&M home op de Meir in Antwerpen
  • Rapporteren
Bunny'90
4 maanden geleden
Hij komt volgens mij steeds weer terug online ☺️ Kun je via de site ook aangeven dat je een mailtje wilt als ze weer op voorraad zijn? Zalando heeft dat bijv. maar weet niet of de HM dat ook doet..
  • Rapporteren
Marijn1985
4 maanden geleden
Reactie op Bunny'90
Hij komt volgens mij steeds weer terug online ☺️ Kun je via de site ook aangeven dat je een mailtje wilt als ze weer op voorraad zijn? Zalando heeft dat bijv. maar weet niet of de HM dat ook doet..
H&M doet dat ook. Zo heb ik uiteindelijk ook de giraffe kunnen bestellen. In de winkels is hij vrijwel nooit op voorraad.
  • Rapporteren
Morales.
4 maanden geleden
Deze is in de winkel zelf te koop in de stad Amsterdam!
  • Rapporteren
sporty35
4 maanden geleden
Reactie op MommyD
Waar heb je op gezocht dan? Ik heb net gekeken maar kon hen niet vinden!
Zoek op ‘knuffel giraf groot h&m’. Ik vond er meteen 1 😉
  • Rapporteren
lovelysunshine
4 maanden geleden
  • Rapporteren
Elea
4 maanden geleden
In Eindhoven in de h&m in de heuvelgalerie zag ik er gisteren nog 2 staan (op de home afdeling).
  • Rapporteren
MommyD
4 maanden geleden
Reactie op Elea
In Eindhoven in de h&m in de heuvelgalerie zag ik er gisteren nog 2 staan (op de home afdeling).
Dank je wel!!
  • Rapporteren
Floortje_
4 maanden geleden
Ik keek toevallig een uur geleden in de h&m app en bij mij stond ie op voorraad 🤗
  • Rapporteren
MommyD
4 maanden geleden
Reactie op Floortje_
Ik keek toevallig een uur geleden in de h&m app en bij mij stond ie op voorraad 🤗
Nouuu die notificatie dat iets weer op voorraad is werkt lekker dan. Ik heb hem besteld!! Bedankt iedereen!!
  • Rapporteren
Zwangervrolijk
4 maanden geleden
Ik ben op zoek 🙈. Ik check de webshop regelmatig, maar de knuffel is steeds niet op voorraad. Ik lees hier wel dat ie regelmatig terug komt. Zou het lang duren voordat de voorraad aangevuld wordt?
  • Rapporteren
Marijn1985
4 maanden geleden
Reactie op Zwangervrolijk
Ik ben op zoek 🙈. Ik check de webshop regelmatig, maar de knuffel is steeds niet op voorraad. Ik lees hier wel dat ie regelmatig terug komt. Zou het lang duren voordat de voorraad aangevuld wordt?
Ik was zaterdag in de h&m home in Utrecht (Hoog Catharijne) en daar stonden er twee te wachten op een nieuw baasje 😁
  • Rapporteren
Zwangervrolijk
4 maanden geleden
Reactie op Marijn1985
Ik was zaterdag in de h&m home in Utrecht (Hoog Catharijne) en daar stonden er twee te wachten op een nieuw baasje 😁
Haha dank voor de tip 😊! Te ver uit de buurt helaas..
  • Rapporteren
Mikk-E
3 maanden geleden
De giraffe is weer op voorraad bij de H&M!
  • Rapporteren
December it is
3 maanden geleden
Reactie op Mikk-E
De giraffe is weer op voorraad bij de H&M!
Omg besteld, held van de dag jij!
  • Rapporteren
December it is
3 maanden geleden
En alweer uitverkocht..wat gaat dat snel😂
  • Rapporteren