103 Reacties

3 jaar geleden

Etos > nuttig (lotiondoekjes, luiers, wasgel) Kruidvat > nuttig (zelfde als etos) Babydump > nuttig (verschilt per box) Ouders van nu bij AH > zou ik skippen (amper spullen en mega veel reclame voor de rest van je leven) Blije doos bij prenatal > ook reclame maar voor een 1e kindje wel leuk om te krijgen Zeeman > gratis romper

3 jaar geleden

Reactie op SMONN

Etos > nuttig (lotiondoekjes, luiers, wasgel) Kruidvat > nuttig (zelf ...
Ouders van nu zou ik ook skippen. Als aanvulling nog: Plus (na geboorte), luiers, slabbetje, lepeltje, potjes voeding, diksap, water, zakdoekjes en volgens mij vergeet ik nog een en ander

3 jaar geleden

Na 14 mei 2023 hebben we de actievoorwaarden van Etos Baby aangepast. Het is niet meer mogelijk om een Etos Baby welkomstpakket aan te vragen. Je ontvangt ook geen Etos Extra punten meer.

3 jaar geleden

Reactie op SMONN

Etos > nuttig (lotiondoekjes, luiers, wasgel) Kruidvat > nuttig (zelf ...
Prenatal doos was super leuk! En handig, sowieso al een pak pampers, baby flesje, billen crème, doekjes, speentje etc etc

3 jaar geleden

Jan linders heeft ook een erg mooie box na de geboorte.

3 jaar geleden

Reactie op kristin40

Jan linders heeft ook een erg mooie box na de geboorte.
Die is er helaas niet meer😞

3 jaar geleden

Na 14 mei 2023 hebben we de actievoorwaarden van Etos Baby aangepast. Het i ...
Oh da’s jammer

3 jaar geleden

Ik had ze voor de eerste aangevraagd... Word nu nog gespamd! Dus voor de tweede zeker niet meer

3 jaar geleden

Babypark

3 jaar geleden

Weet wel dat als je ze aanvraagt je jarenlang nog gespamd wordt met marketing

3 jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Ik had ze voor de eerste aangevraagd... Word nu nog gespamd! Dus voor de tw ...
Ik ben nog nooit gespamd...

3 jaar geleden

Ouders van nu zijn echt vreselijke stalkers en de box valt tegen. Zou die absoluut overslaan.

3 jaar geleden

Is het allemaal niet waard. Zit onzin in en is zo weinig en daarna hebben ze je gegevens en bellen ze je steeds.

3 jaar geleden

Babypark vond ik by far het leukste

3 jaar geleden

TS vraagt niet om een mening maar om welke dozen ze kan aanvragen. @ts Prenatal, Babydump, Babypark, Kruidvat, Zeeman, Nutricia, Hoogvliet

3 jaar geleden

De Plus

3 jaar geleden

Hier is een overzichtje. Alleen Etos staat er nog op, maar doet niet meer mee. https://www.babydozen.net

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Ik ben nog nooit gespamd...
Dan heb je geluk... Elke week blaadjes in de brievenbus en mailtjes

3 jaar geleden

Geen spam van de zeeman gehad bij de gratis romper! 😃 Wel samen met de verkoopster de hele romperbak ondersteboven gehaald om er een te vinden die daadwerkelijk voor de actie bedoeld was 😅. Niet gelukt een een andere meegekregen, dat was wel coulant.

3 jaar geleden

Kruidvat, babydump, blije doos, babypark en zeeman