14 Reacties

5 jaar geleden

Waarom stel je de vraag hier, en bel je niet de huisarts?

5 jaar geleden

Vroeg me af of het normaal was. Ik ben niet zo'n huisarts persoon😅. Als niemand het herkende dan belde ik natuurlijk wel. 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Florentine_26b

Waarom stel je de vraag hier, en bel je niet de huisarts?
Volgens mij is dit forum om vragen te stellen aan elkaar. 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Als je het normaal niet hebt/nooit hebt gehad, dan is het op z'n minst opmerkelijk. Ook omdat het aanhoudend is, kun je het beter wel serieus nemen. Eet je bloeddruk verhogende dingen? Veel zout, drop of koffie? Of heb je sinds kort last van stress? Slechte nachten? Ook qua bmi, klinkt wat lullig misschien maar is je bmi gemiddeld of daarboven? (of eronder) Je kunt ook de VK inlichten/vragen als de huisarts een te grote stap voor je is. Maar loop er niet te lang mee als je je er niet goed bij voelt! Succes!

5 jaar geleden

Reactie op Lutje

Als je het normaal niet hebt/nooit hebt gehad, dan is het op z'n minst opme ...
Ik heb net een afspraak gemaakt met de huisarts. Ik let heel erg op mijn voeding. Niet teveel suikers, caffeine het maximale wat ik mag. Mijn BMI is inderdaad wel hoger. Dit is mijn 2de zwangerschap en de eerste zwangerschap had ik nergens last van, maar zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad een paar weken terug. Ben door de gynaecoloog direct doorgestuurd naar de cardioloog voor een echo en een filmpje (ivm familiehistorie) daar kwam gelukkig niets uit. Ze houden het wel in de gaten. Zou wel ff bellen als ik jou was

5 jaar geleden

Reactie op Bema123

Ik heb net een afspraak gemaakt met de huisarts. Ik let heel erg op mijn vo ...
Ah super, zij kunnen je ongetwijfeld helpen en mogelijk hoef je zelfs alleen maar gerustgesteld te worden (daar zijn ze gelukkig ook voor) 😌 succes en beterschap!

5 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad een paar weken terug. Ben door de gynaecoloog direct d ...