5 Reacties

13 dagen geleden

Het straalt ook zo een paar keer per dag uit naar de linker kant in me rug trouwens

13 dagen geleden

Ik ben absoluut niet slank, maar heb het met beide zwangerschappen gehad. Is pas over gegaan toen ik bevallen was. Richting het einde werd het helaas erger. 😅

13 dagen geleden

Ik zou even een triphe naar een fysio maken, misschien kan je getaped worden en geeft dat wat verlichting

13 dagen geleden

Ik had het ook heel erg. Aan de linkerkant. Begon bij mij met 20 weken. Ik was er pas vanaf na de bevalling. Tapen door de fysio hielp bij mij niet. Ik had meer last naarmate de dag vorderde. 's Avonds hield ik er vaak een kruik tegen. Hielp niet echt, maar werkte wel als afleiding.

13 dagen geleden

Oef ja, herkenbaar. Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook een aantal weken extreem, ik wist niet meer wat ik met mezelf aan moest. Nu tijdens de 2e zwangerschap heb ik het ook. Minder pijnlijk, maar nog steeds erg vervelend. Vooral in de avond. Ik ben ook slank van mezelf en rond de 1.60. Misschien is je lichaam ruimte aan het maken ofzo, waardoor het zo drukt. Helaas weinig tips, ik druk(te) er wel eens tijdens het zitten op een bepaalde manier een kussen tegen aan, dat lijkt soms te helpen.