8 Reacties

6 jaar geleden

Hey, ik weet niet of dit je zo zeer gaat geruststellen of juist niet. Maar het is sowieso normaal dat je symptomen wat schommelen.. sommigen hebben nergens last van, anderen dagelijks. Dus hier zou ik me absoluut niet druk om maken. Het HCG is niet direct uit je lichaam, mocht het toch een miskraam zijn. Dus met extra testen ga je jezelf alleen maar gek maken. Dat heeft gewoon echt geen zin! Het enige wat je kan doen is afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Maar begrijp ik goed dat je echo na de bloeding wel in orde was?

6 jaar geleden

Hey, ik weet niet of dit je zo zeer gaat geruststellen of juist niet. Maar ...
Dankjewel voor je reactie! Ik had een bloeding rond 10u, en om 12.30u had ik de echo. Daarvoor was het eig al gestopt en was het oud bruin (echt een poep kleur). En daarna heb ik geen bloed meer verloren Op de echo zag de VK een verdikt slijmvlies en aan het einde een holte (maar ik kon hem niet zien) en toen zei ze dat ik geen 6wkn was maar een prille zwangerschap had. Maar de weken daarvoor had ik een oplopende clearbleu test van 1-2, en 2-3. Alleen ze vertelde ook dat dat soms kon vertekenen. Ik weet het echt niet meer. Ik ben zo onrustig hierdoor, en ik durf niet te bellen ofzo want dan ben ik bang dat ik als "lastig" word gezien...

6 jaar geleden

Dankjewel voor je reactie! Ik had een bloeding rond 10u, en om 12.30u had ...
Ze zijn er voor je kindje en ook voor jou. Je moet echt gewoon bellen als je daar behoefte aan hebt.

6 jaar geleden

Ik ben vandaag 8 weken en heb weer even een test gedaan (misschien niet zo handig) maar de test is vergeleken met de vorige test niet zo knallend meer.. eerst was de test streep donkerder dan de controle. Nu is de controle wat donkerder :(. Wat kan dit betekenen? Heb al wel een kloppend hartje gezien op de echo

6 jaar geleden

Ik ben vandaag 8 weken en heb weer even een test gedaan (misschien niet zo ...
Ik denk zelf dat je je niet echt zo'n zorgen hoeft te maken als je een kloppend hartje hebt gezien. Heb je wel nog gewoon de sympthomen?

6 jaar geleden

Ik denk zelf dat je je niet echt zo'n zorgen hoeft te maken als je een klop ...
Ik voel juist bijna niks.. Toen ik net zwanger was moest ik vaak overgeven en had ik innestelingspijn. Nu voel ik af en toe een beetje buikpijn, was ik wel moe (maar weet niet of dat dat kwam door de zwangerschap) en voelde ik mn borsten. Vandaag voelen mn borsten veel minder pijnlijk

6 jaar geleden

Ik voel juist bijna niks.. Toen ik net zwanger was moest ik vaak overgeven ...
Ik weet wel dat ze sympthomen vanaf 6/8 weken wel kunnen afnemen. Omdat je lichaam gewend raakt aan de hormonen. Ik zou niet meer testen als ik zover was als jou, en miss even de VK polsen maandag voor nog een keertje langs te komen. Mij hebben ze net ingepland op maandagochtend om wat rustiger te worden. Misschien kunnen ze dat voor jou ook doen?

6 jaar geleden

Ik ben vandaag 8 weken en heb weer even een test gedaan (misschien niet zo ...
Je hcg schommelt. Het wordt echt aangeraden geen testen meer te doen. Probeer te vertrouwen op je lichaam.