15 Reacties
5 jaar geleden
Ik lees mee. Ik heb deze in maat 44 gekocht en een andere variant van deze in maat 50...
5 jaar geleden
Ik vind pakjes met voetjes eraan eigenlijk sowieso niks eerlijk gezegd 馃き het past hier nooit. Of de voeten zijn te groot, of de benen te lang of te kort. Maar ik heb deze in een romper met lange mouw en die viel goed uit. Het is wel rekbare stof, dus toen ze maat 56 had, paste hij nog steeds 馃槉
5 jaar geleden
Dankjewel dames! 馃槉 dus het is gewoon hopen dat het past anders knip ik de voetjes eraf in het ziekenhuis 馃ぃ
5 jaar geleden
Ik had een pakje van de Hema als geboortepakje in maat 56. Daarom verzoop de kleine meid eerst nog in. Ze was heel gemiddeld qua gewicht lengte. Dus ik denk dat je met maat 50 wel goed zit.
5 jaar geleden
Zal zelf alleen niet zo snel kiezen voor een pakje met voetjes. Dit omdat je baby alsnog langere of korte benen en/of voeten kan hebben en dan zou het pakje alsnog niet passen.
En vergis je niet hoor, onze kleine liep vanaf de 20 weken echo 3 hele weken achter kwa groei, maar ze maken rond 33/34 een enorme groeispuurt. Die van ons loopt nu nog maar een weekje achter. En toch adviseert de verloskunde niet te veel in maat 50 te halen en goed te vergelijken inderdaad!
Ik vind de hema in vergelijking met anderen wel redelijk vallen. Noppies valt wel echt super klein, daar zal ik geen 50 van halen. Vooral de broekjes niet.
5 jaar geleden
Hema valt erg groot! Maat 44 kon ze nog aan terwijl ze bij andere kleren al in 50 zat