15 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee. Ik heb deze in maat 44 gekocht en een andere variant van deze in maat 50...

5 jaar geleden

Iemand?馃槉

5 jaar geleden

Over het algemeen vind ik Hema kleding een beetje aan de grote en brede kant...

5 jaar geleden

Hema babykleertjes vallen vaak groot uit juist!

5 jaar geleden

Hema valt ruimer dan veel andere merken 馃槉

5 jaar geleden

Ik vind pakjes met voetjes eraan eigenlijk sowieso niks eerlijk gezegd 馃き het past hier nooit. Of de voeten zijn te groot, of de benen te lang of te kort. Maar ik heb deze in een romper met lange mouw en die viel goed uit. Het is wel rekbare stof, dus toen ze maat 56 had, paste hij nog steeds 馃槉

5 jaar geleden

Van dit pakje precies weet ik het niet, maar over het algemeen valt HEMA groter en wijder. Onze dochter is nu 11 weken en past nog steeds het witte HEMA shirtje met het vosje in maat 50. Terwijl ze 5 weken geleden al 59 cm was.

5 jaar geleden

Dankjewel dames! 馃槉 dus het is gewoon hopen dat het past anders knip ik de voetjes eraf in het ziekenhuis 馃ぃ

5 jaar geleden

Ik heb deze juist nog gekocht na de geboorte van onze dochter. Maat 50 paste haar perfect. Heb er dus de eerste weken na haar geboorte veel plezier van gehad!

5 jaar geleden

Ik had een pakje van de Hema als geboortepakje in maat 56. Daarom verzoop de kleine meid eerst nog in. Ze was heel gemiddeld qua gewicht lengte. Dus ik denk dat je met maat 50 wel goed zit.

5 jaar geleden

Zal zelf alleen niet zo snel kiezen voor een pakje met voetjes. Dit omdat je baby alsnog langere of korte benen en/of voeten kan hebben en dan zou het pakje alsnog niet passen. En vergis je niet hoor, onze kleine liep vanaf de 20 weken echo 3 hele weken achter kwa groei, maar ze maken rond 33/34 een enorme groeispuurt. Die van ons loopt nu nog maar een weekje achter. En toch adviseert de verloskunde niet te veel in maat 50 te halen en goed te vergelijken inderdaad! Ik vind de hema in vergelijking met anderen wel redelijk vallen. Noppies valt wel echt super klein, daar zal ik geen 50 van halen. Vooral de broekjes niet.

5 jaar geleden

Hema valt erg groot! Maat 44 kon ze nog aan terwijl ze bij andere kleren al in 50 zat

5 jaar geleden

Van de zeeman zijn ook goed.

5 jaar geleden

Ik had dit pakje ook voor mijn dochtertje, was eerst nog te groot toen ze was geboren mouwen omgeslagen en bij de voetjes nog iets ruimte over (3860g en 50cm lang was ze). Ze heeft het denk ik 3 weken aan kunnen doen daarna was het kwa lengte te klein.

5 jaar geleden

Mijn dochtertje van 10 weken heeft deze nu in 56 aan, was een gemiddelde baby bij de geboorte. Moet wel passen hoor! Rekt ook wel goed mee, fijn pakje 馃憣