11 Reacties

5 jaar geleden

Toevallig vorige week met m鈥檔 verloskundige over gehad. De eerste menstruatie na een mk is eigenlijk bijna altijd heviger dan normaal. Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd nog een keer bellen. Zijn je testen nu wel al negatief?

5 jaar geleden

Reactie op Koekie1988

Toevallig vorige week met m鈥檔 verloskundige over gehad. De eerste menstruat ...
Dankjewel voor je reactie! Zo naar eigenlijk dat dat dan altijd heviger is. Ik heb nog niet getest, omdat mijn verloskundige bevestigde dat alles schoon was. Ik had ook nog niet verwacht nu al ongesteld te worden aangezien het pas 3/4 weken geleden is. Ik heb wel testen besteld en die komen vandaag binnen

5 jaar geleden

De eerste menstruatie na een miskraam kan idd heftiger zijn, ik heb er eind aprik/begin mei een gehad en ook een krappe 3 weken later een hevigere menstruatie. Tijdens mijn controle echo was ook alles schoon, op een enkel beetje licht bloedverlies na. Echter kan het hcg hormoon nog wel veel langer in je lichaam zitten, dit hoeft niet direct weg te zijn als je 'schoon' bent. Ik heb tot aan die menstruatie een paar x een test gedaan om te checken voor mezelf hoe het ervoor stond, met 2 weken was de test spierwit, eerder was dit nog een superlicht tuur-streepje, dus kon ik er vanuit gaan dat ook het hormoon uit m'n lichaam was. Gelijk erna ook ovulatietesten gaan gebruiken om eens te kijken hoe de nieuwe cyclus op gang zou komen, als t goed is heb ik toen m'n eisprong wel gevonden. Voorheen had ik altijd netjes een cyclus van 26/28 dagen, dat zou betekenen dat ik deze week ergens mijn NOD zou hebben. Aangezien ik nu niet weet of deze cyclus ook weer zo netjes gaat zijn, is dit dus ook niet zeker... Vind het erg spannend allemaal nu.

5 jaar geleden

Ik ben nooit heftig ongesteld geweest. Behalve die keer na mijn miskraam. Man oh man, wat een bloedbad. Cyclus was gelukkig wel gelijk weer op gang gekomen en regelmatig.

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

De eerste menstruatie na een miskraam kan idd heftiger zijn, ik heb er eind ...
Het is echt een rollercoaster geweest de afgelopen maand en heftig ongesteld zijn komt dan als een nare verrassing. Ik Hoop voor je dat je nu weer een regelmatige cyclus hebt! Het is inderdaad zeker spannend allemaal :(

5 jaar geleden

Reactie op Spruitopkomst

Ik ben nooit heftig ongesteld geweest. Behalve die keer na mijn miskraam. M ...
Het is echt een bloedbad ja.. Hoe ben jij er toen mee om gegaan? Ik heb nu al 2 onderbroeken verpest vandaag 馃檭

5 jaar geleden

Reactie op Melany97

Het is echt een bloedbad ja.. Hoe ben jij er toen mee om gegaan? Ik heb nu ...
Heel vaak verschonen. Ik gebruik zelf een menstuatiecup en met een normale menstruatie leegde ik die de eerste twee dagen om de acht uur en daarna om de twaalf. De menstruatie na de miskraam was om de drie uur bijna een volle cup legen de eerste dagen.

5 jaar geleden

En leg een maandverband in je onderbroek voor extra zekerheid. Voelt superkut als je normaal tampons os cups gebruikt maar vangt wel een hoop op

5 jaar geleden

H猫 wat vervelend voor jou! 8 juni heb ik mijn eerste menstruatie gehad, na de miskraam. En ook ik verloor heel wat meer bloed (menstruatie heeft ook 3a4 dagen langer geduurd als normaal), stolsels, en had enorme krampen!

5 jaar geleden

Vorig jaar curetage laten doen, de eerste menstruatie ook echt heftig... veel bloedverlies en ook echt heel veel krampen, net of al mijn ingewanden er langs onder gingen uitvallen 馃槹 cyclus was wel direct normaal

5 jaar geleden

Ik gebruik dus alleen maar maandverband, het is echt een drama 馃槄