31 Reacties
5 jaar geleden
Zit er in het midden onder de bodem geen steunpootje? Of 2?
Want dan kun je de hoeken op klossen en die steunpoten ook en dan zou het voldoende moeten zijn.
5 jaar geleden
Reactie op June16
Ook enig idee waar je aan zoveel kratten bier kom? Zonder het allemaal te h ...
Vragen bij de supermarkt!
5 jaar geleden
Wij hebben dit bed ook, tijdens het bezoek met de kraamzorg gaven ze als tip om planken onder het bed te plaatsen. Uiteindelijk was het niet eens nodig voor de kraamverzorgster 😅
5 jaar geleden
Wij hebben ook zon soort bed. Hebben er 9 bierkratten onder staan..
Extra matras kon eventueel ook, maar dat hebben we een nacht uitgetest en vond ik erg wiebelig slapen 🤔. Nu wel een klein opstapje naast mn bed gezet voor de zekerheid🤣 (80 cm hoog)
5 jaar geleden
Je kan bij dit bed de steunen van de lattenbodem en de middenbalk op 2 niveaus monteren.
Bij ons was de laagste stand 66cm en de hoogste stand 74cm. Beide gemeten vanaf de grond met matras.
Als je het matras en de lattenbodem verwijderd dan bedoel ik de metalen latjes waar alles op rust. Even met de accutool losdraaien en weer vastmaken. Zo gebeurd. Veel makkelijker!!
5 jaar geleden
Reactie op mamavon
Gewoon lege kratten vragen bij de supermarkt! Betaal je statiegeld, lever j ...
Wel opletten of ze allemaal even hoog zijn!! Jupiler krat is anders dan Amstel kwamen wij tot de ontdekking.
5 jaar geleden
https://community.24baby.nl/forum/zwanger/ikea-malm-bed-op-klossen-vAVJPa
Hier zelf ook een topic over geopend. Wij gaan binnenkort de steunen bestellen en kijken of het lukt! Maarr, ik had navraag gedaan bij de kraamzorg, want met klossen van 14cm zou ik 4 cm te kort komen, maar op 28 cm word het bergbeklimmen met 91cm hoog🤣 kraamzorg gaf aan dat die 4 cm niks uit maakte😊
5 jaar geleden
Wij hebben dit bed ook. Lades eruit gehaald en er 17 klossen onderstaan. Misschien een beetje omslachtig als ik nu lees dat we er ook gewoon een 2e matras op hadden kunnen doen, maar hij staat gelukkig wel stevig haha
5 jaar geleden
Reactie op Milou-S
Ik zit me hetzelfde te bedenken... matras er onder wordt een uitdaging. Heb ...
Het matras van 1.40 onder je matras van 1.80 doen
Zorgen dat het matras goed aan jou kant ligt daar waar je man/vriend ligt opvullen met evt
Kussens, lakens, dekbed of iets dergelijks
5 jaar geleden
Reactie op Bobbie95
Het matras van 1.40 onder je matras van 1.80 doen
Zorgen dat het matras go ...
Hier was de situatie hetzelfde. Was heel stabiel.