79 Reacties

2 jaar geleden

Eerste begonnen de echte weeën rond half 4 's nachts en na een helse bevalling met snelle ontsluiten, daarna uitvallen van de weeën toen het pers tijd was en uiteindelijk dubbel vacuüm extractie is m'n dochter om 8 over 2 geboren. 2e ging heel anders, heb half 1 's nachts de VK gebeld, die was er om half 2, alles thuis rustig opgevangen, weeën stopte deze keer niet en heb maar daadwerkelijk 2 keer hoeven persen en toen was om 3:11 m'n 2e dochter er. 1 hel en 1 droom bevalling dus 😅

2 jaar geleden

Eerste weeën rond 02.00u, 18.00u naar het ziekenhuis, 00.20u geboren door een keizersnede.

2 jaar geleden

Van het begin van de weeën tot geboorte duurde het 33 uur. Nu zwanger van de tweede, misschien gaat het deze keer wat vlotter 😅

2 jaar geleden

27 uren... helaas is mijn ergste angst werkelijkheid geworden tijdens de bevalling.

2 jaar geleden

21 uur duurde het bij mij.

2 jaar geleden

Eerste 31 uren (met epidurale na 20u waarna het langzamer ging) en tweede net geen 5 uren (zonder epi)

2 jaar geleden

Van eerste wee tot geboorte 9 uurtjes

2 jaar geleden

Ik ben ingeleid, 10 uur sochtends vliezen gebroken en weeenopwekkers gestart, 15:45 dochter geboren

2 jaar geleden

Ingeleid met 41+1. 18 uurtjes er waren wat complicaties maar eindstand alles goed gekomen!

2 jaar geleden

58 uur🙈 hopelijk gaat de 2e (ooit) sneller😣

2 jaar geleden

Vanaf breken vliezen (start bevalling) tot baby: 6,5 uur waarvan ruim 5 uur een weeënstorm en binnen een uur van 2 naar 10cm. De fotograaf was net op tijd binnen😆 Ik vrees ook dat een 2e nog sneller gaat 😅

2 jaar geleden

8.5 uur in totaal, 8 min geperst 😅

2 jaar geleden

40 uur, waarvan 26 uur beenweeën.

2 jaar geleden

20 uur, uiteindelijk een vacuümverlossing geworden

2 jaar geleden

Eerste braken spontaan me vliezen met 36 weken om 5 uu in de nacht en om 18.45 zelfde dag geboren dus 14 uur. 2e van eerste wee tot geboren 9 uur met 2 uur persen

2 jaar geleden

6 uur

2 jaar geleden

Eerste bijna drie dagen🤦🏼‍♀️ Tweede drie uur

2 jaar geleden

15u. Opening vorderde niet en is uiteindelijk uitgedraaid op spoedkeizersnede.

2 jaar geleden

Van de eerste wee tot de geboorte nog geen 3 uur

2 jaar geleden

Wakker van weeën om 5 uur s nachts. En 3,5 uur later was ze er. Eerste kindje. De gynaecoloog zei: "je bent gemaakt om te bevallen, alsof het je 4e was."