Hoelang duurde je bevalling(en)?

YinMom
4 maanden geleden
Volgen
Onze 1e was een keizersnede en ons 2e kindje vaginaal bevallen binnen 12 uur waarvan echt flinke weeën 6 uurtjes. Nog geen 10 min persen. Ik heb zo'n voorgevoel dat het nu bij de 3e nog sneller gaat. Wat is jullie ervaring? Hoe lang deed je over je bevalling en was het bij een 2e sneller?
Reageer
Typ hier je reactie
79 reacties
Mariko Akera
4 maanden geleden
Eerste begonnen de echte weeën rond half 4 's nachts en na een helse bevalling met snelle ontsluiten, daarna uitvallen van de weeën toen het pers tijd was en uiteindelijk dubbel vacuüm extractie is m'n dochter om 8 over 2 geboren. 2e ging heel anders, heb half 1 's nachts de VK gebeld, die was er om half 2, alles thuis rustig opgevangen, weeën stopte deze keer niet en heb maar daadwerkelijk 2 keer hoeven persen en toen was om 3:11 m'n 2e dochter er. 1 hel en 1 droom bevalling dus 😅
MamavanEm
4 maanden geleden
Eerste weeën rond 02.00u, 18.00u naar het ziekenhuis, 00.20u geboren door een keizersnede.
Mrsz401
4 maanden geleden
Van het begin van de weeën tot geboorte duurde het 33 uur. Nu zwanger van de tweede, misschien gaat het deze keer wat vlotter 😅
Reno_99
4 maanden geleden
Eerste 31 uren (met epidurale na 20u waarna het langzamer ging) en tweede net geen 5 uren (zonder epi)
Decembermeisje
4 maanden geleden
Ik ben ingeleid, 10 uur sochtends vliezen gebroken en weeenopwekkers gestart, 15:45 dochter geboren
Huplakee88
4 maanden geleden
Vanaf breken vliezen (start bevalling) tot baby: 6,5 uur waarvan ruim 5 uur een weeënstorm en binnen een uur van 2 naar 10cm. De fotograaf was net op tijd binnen😆 Ik vrees ook dat een 2e nog sneller gaat 😅
Jessica220222
4 maanden geleden
Eerste braken spontaan me vliezen met 36 weken om 5 uu in de nacht en om 18.45 zelfde dag geboren dus 14 uur. 2e van eerste wee tot geboren 9 uur met 2 uur persen
Sneeuw
4 maanden geleden
Wakker van weeën om 5 uur s nachts. En 3,5 uur later was ze er. Eerste kindje. De gynaecoloog zei: "je bent gemaakt om te bevallen, alsof het je 4e was."