79 Reacties

2 jaar geleden

9 uur vanaf de 1e regelmatige weeën geteld, werd wel zowat gelijk een weeënstorm 😅. 25 minuten persen en ze was er

2 jaar geleden

1e zwangerschap en duurde 4 uur 😊

2 jaar geleden

47 uur, spontaan begonnen, zkh geëindigd, 50 min persen 9 uur, thuis bevallen, 5 min persen 9 uur, thuis bevallen, 3 minuten persen 6 uur, ingeleid zkh, 3 minuten persen 56 uur, ingeleid zkh, 3 persweeën 9 uur, ingeleid zkh, 2 persweeën 79 uur, ingeleid zkh, geëindigd in keizersnede

2 jaar geleden

1e kindje: 04:00 weeën 16:00 ziekenhuis (5/6 cm ontsluiting) 19:24 geboren 6 minuten geperst.

2 jaar geleden

1e bevalling 2u van vliezen breken tot geboorte 2 persweeën. Thuisbevalling 2e bevalling 17uur durende ingeleide helse bevalling😅🙈 15min persen

2 jaar geleden

Reactie op Raeven

47 uur, spontaan begonnen, zkh geëindigd, 50 min persen 9 uur, thuis beval ...
Überhaupt al respect dat jij dit zo vaak gedaan hebt.

2 jaar geleden

42 uur.. ik hoop dat het nu wat vlotter mag gaan.

2 jaar geleden

19.00 weeën Rond 01.00 naar ziekenhuis Rond 05.00 aan de ruggenprik Rond 10.00 ruggenprik uit Rond 10.45 uur starten met persen 12.47 lag ze op mijn borst 🥰

2 jaar geleden

12 uur 2 uur 57 uur

2 jaar geleden

36u, 2u en 15min persen

2 jaar geleden

23 uur in totaal. 12 uur lang weeenstorm en na 1,5 uur persen werd de liefde geboren! 🎀

2 jaar geleden

Ingeleid. Vanaf breken vd vliezen 12 uur incl 1,5 uur persen. Uiteindelijk gehaald met de vacuümpomp. Ben benieuwd hoe het met de tweede bevalling gaat.

2 jaar geleden

Bij de 1e 15 uur, de 2e 1 uur en 40 minuten (niet te doen zo snel en heftig, ook lang en heftige naweeën). De 3e 5 uurtjes was echt van de 3 degene die ik zo weer zou doen;))

2 jaar geleden

Reactie op Sneeuw

Wakker van weeën om 5 uur s nachts. En 3,5 uur later was ze er. Eerste kind ...
Idem! Alleen bij mij braken m'n vliezen. Exact 4u na de eerste wee is ze geboren. Ze stonden d'r allemaal van te kijken. Werd medisch ivm poep in vruchtwater en had echt een top verloskundige (paste precies bij hoe ik ben). Vet rustig en was dr op de momenten dat 't moest. Ze zei 'je maakt nu teveel geluid, dat is niet nodig, focus je op 't persen'. En toen was onze dochter er. En inderdaad, bij echt effectief persen hoef je geen geluid te maken (misschien persoonlijk). Mijn eigen verloskundige vroeg zich af of ik echt niet eerder was bevallen 😅🤣

2 jaar geleden

27 uren... helaas is mijn ergste angst werkelijkheid geworden tijdens de be ...
En wat was je ergste angst? Sorry ik word hier nieuwsgierig van als je het zo benoemd.

2 jaar geleden

De eerste was 5.5 uur van de eerste lichte kramp tot geboorte, 1 uur geperst. De tweede gaan we in augustus meemaken 😉

2 jaar geleden

1e duurde 5 uur van eerste wee tot baby. De 2e, 2 uur van eerste wee tot baby (geen aanrader, dit tempo..poeh). Beide thuis geboren, had bij de tweede ook niet anders gekund achteraf gezien. 😬😅

2 jaar geleden

1e duurde 1,5 uur van goede weeën naar geboorte, 45 min weeën, 45 min persen. Baby van 6,5 pond 2e duurde 4 uur van begin tot eind, 2,5 uur weeën, 1,5 uur persen omdat meneer niet was ingedaald en denk ik ook aan de (te) grote kant was voor mijn bekken, hij was 8 pond

2 jaar geleden

Eerste bevalling; zo'n 10 uur. Waarvan 1 uur en 9 min persen. In het ziekenhuis. Tweede bevalling; zo'n 3,5 uur. Waarvan 20 min persen. Heerlijk thuis!

2 jaar geleden

1e 6 uur 2e 3 uur 3e 5 min