12 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind een hoeslaken wel hygienisch ja, heb die al zo vaak in de was gegooid ook al ligt er meestal een boxkleed op. Kost ook geen drol

VRIEND

3 jaar geleden

Nog nooit gehoord dat hier een hoeslaken voor is. Normaliter doe je het boxkleed erop lekken en verder geen laken. Wellicht kun je hem laten reinigen.
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

3 jaar geleden

Wij hadden ook de box en matras via mp. Zelf hoeslaken gekocht met boxkleed. Hygi毛nischer, maar ik vond het er ook wat minder gek uitzien vanaf de zijkant (anders zie je het matras onder het boxkleed uitkomen). Wij hadden het hoeslaken in dezelfde kleur als het boxkleed

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde en wil eigenlijk ook een hoeslaken eromheen, maar kan nergens eentje vinden voor boxmatras van 80x100cm haha

3 jaar geleden

Reactie op Bloem____

Ik heb hetzelfde en wil eigenlijk ook een hoeslaken eromheen, maar kan nerg ...
Wij hebben er een van meyco van jersey stof. Bij ons past ie eromheen (meeste boxen zijn 80x100) ondanks dat er staat dat hoeslaken 75x95 is

3 jaar geleden

Wij hebben er ook wel eentje om (ook van Meyco) met daar bovenop een boxkleed. Ik heb het vooral gekocht voor de mooi omdat onze box redelijk open is. Maar in de praktijk is het ook wel handig dat als je boxkleed eens in de was zit (en dat gebeurde bij ons regelmatig) je niet meteen een kaal matras hebt.

3 jaar geleden

Ja ik zou er gewoon een hoes om heen doen, kost toch bijna niks. Wel zo lekker schoon. Misschien kan je het hoes van het matras ook wel wassen? Met een kleintje altijd wel prettig als het van iemand anders is geweest lijkt me.

3 jaar geleden

Niks moet, maar wij deden het altijd wel gewoon

3 jaar geleden

Wij hebben normale 1p hoeslakens om de boxmatras van 80x100, beetje omvouwen aan 1 kant en een stuk goedkoper.

3 jaar geleden

Reactie op Nathalie2009

Wij hebben normale 1p hoeslakens om de boxmatras van 80x100, beetje omvouwe ...
Nou, heb voor die van ons 7 euro oid betaald, kan me niet voorstellen dat een bed hoeslaken veel goedkoper is.

3 jaar geleden

Had het zelf wel maar je moet niks he 馃檭

3 jaar geleden

Ik had het wel, die kon lekker makkelijk in de was. Een matras schoonmaken is moeilijker. En het ziet er ook netter uit. Die dingen kosten ook maar een paar euro, dus waarom niet. Ik had ook een Meyco, kostte 5 euro.