Hee!
Ik heb een box via marktplaats gekocht en hier zat een matras bij. Zij gebruikte geen hoeslaken maar deden alleen het boxkleed erop. Matras ziet er keurig uit, geen vlekken of iets. Mijn vraag nu: moet er op een box matras een hoeslaken of is dat een overbodige luxe?
Wij hadden ook de box en matras via mp. Zelf hoeslaken gekocht met boxkleed. Hygi毛nischer, maar ik vond het er ook wat minder gek uitzien vanaf de zijkant (anders zie je het matras onder het boxkleed uitkomen). Wij hadden het hoeslaken in dezelfde kleur als het boxkleed
Wij hebben er ook wel eentje om (ook van Meyco) met daar bovenop een boxkleed. Ik heb het vooral gekocht voor de mooi omdat onze box redelijk open is. Maar in de praktijk is het ook wel handig dat als je boxkleed eens in de was zit (en dat gebeurde bij ons regelmatig) je niet meteen een kaal matras hebt.
Ja ik zou er gewoon een hoes om heen doen, kost toch bijna niks. Wel zo lekker schoon. Misschien kan je het hoes van het matras ook wel wassen? Met een kleintje altijd wel prettig als het van iemand anders is geweest lijkt me.
Ik had het wel, die kon lekker makkelijk in de was. Een matras schoonmaken is moeilijker. En het ziet er ook netter uit.
Die dingen kosten ook maar een paar euro, dus waarom niet. Ik had ook een Meyco, kostte 5 euro.