18 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Lindsay92
Ik ben in totaal tijdens mijn zwangerschap 9 kg aangekomen ☺️
Netjes! Ik ben nu 27 weken zwanger en 4,5 kg aangekomen. Weet dat het bij iedereen anders is maar best wel benieuwd naar wat iedereen is aangekomen in het derde trimester😊😊
4 jaar geleden
Eerste trimester 200gram afgevallen. Tweede 7,1kg aangekomen. Zit op t einde van 3e nu: totaal 15,5kg sinds begin aangekomen (dus ongeveer 8,5kg tijdens 3e trimester).
4 jaar geleden
Een kleine 10 kg. In eerste en tweede trimester helemaal niets. 🤗
Baby was 3,2 kilo, Volle zware borsten ongeveer 2 kilo, Vruchtwater plus extra vocht 2 kilo, baarmoeder 1 kilo, placenta 0,5 ongeveer, extra bloed 1,5 kilo. Denk zo ongeveer. 🤔😆
4 jaar geleden
Ik ben momenteel bijna 28 weken zwanger en nu 9,5 kg aangekomen ☺️. Denk dat er nog wel iets bij gaat komen eerlijk gezegd.
4 jaar geleden
Vandaag 31 weken en in totaal 8 kilo aangekomen. De meeste kilo’s ontstaan in het tweede trimester dacht ik. Bij de laatste controle had ik er krap 1 kilo bij. Geen idee wat de komende weken nog gaan doen.
4 jaar geleden
Ik ben nu 27 weken en 6,5 kilo aangekomen… afgelopen week opeens 1 hele kilo.. heb ook echt meer honger de afgelopen tijd en m’n buik groeit ook erg. Maar hoop wel dat het derde trimester geen kilo per week meer is ….
4 jaar geleden
In het 2e trimester veel...denk wel 9 kilo. Ben benieuwd wat het 3e trimester doet. Ben nu al 2 weken niks aangekomen (tussen week 27 en week 29)
4 jaar geleden
Eerste trimester: geen verschil
Rond week 20: 1,5 kg
Rond week 27: 5 kg
Nu week 36: 9 kg