18 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben in totaal tijdens mijn zwangerschap 9 kg aangekomen ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Lindsay92

Ik ben in totaal tijdens mijn zwangerschap 9 kg aangekomen ☺️
Netjes! Ik ben nu 27 weken zwanger en 4,5 kg aangekomen. Weet dat het bij iedereen anders is maar best wel benieuwd naar wat iedereen is aangekomen in het derde trimester😊😊

4 jaar geleden

Een kleine 10 kg. In eerste en tweede trimester helemaal niets. 🤗

4 jaar geleden

Eerste trimester 200gram afgevallen. Tweede 7,1kg aangekomen. Zit op t einde van 3e nu: totaal 15,5kg sinds begin aangekomen (dus ongeveer 8,5kg tijdens 3e trimester).

4 jaar geleden

Een kleine 10 kg. In eerste en tweede trimester helemaal niets. 🤗
Baby was 3,2 kilo, Volle zware borsten ongeveer 2 kilo, Vruchtwater plus extra vocht 2 kilo, baarmoeder 1 kilo, placenta 0,5 ongeveer, extra bloed 1,5 kilo. Denk zo ongeveer. 🤔😆

4 jaar geleden

Ik ben momenteel bijna 28 weken zwanger en nu 9,5 kg aangekomen ☺️. Denk dat er nog wel iets bij gaat komen eerlijk gezegd.

4 jaar geleden

Ik ben momenteel 9 kg bijgekomen en ben 27w3d

4 jaar geleden

Ik ben nu 31 weken en ongeveer 6 kilo afgevallen. In mijn geval mocht dat ook wel, maar kreeg het zelf nooit voor elkaar met diëtisten en andere coaches. Dus dat is een fijne bijkomstigheid 😊 Hierdoor pas ik ook gewoon nog steeds in mijn eigen kleding 🤭

4 jaar geleden

Bevallen met 37+2, totaal 15 kg aangekomen. Ongeveer 5kg per trimester aangekomen. Alles is er weer vanaf gegaan uit zichzelf.

4 jaar geleden

Vandaag 31 weken en in totaal 8 kilo aangekomen. De meeste kilo’s ontstaan in het tweede trimester dacht ik. Bij de laatste controle had ik er krap 1 kilo bij. Geen idee wat de komende weken nog gaan doen.

4 jaar geleden

Ik ben nu 27 weken en 6,5 kilo aangekomen… afgelopen week opeens 1 hele kilo.. heb ook echt meer honger de afgelopen tijd en m’n buik groeit ook erg. Maar hoop wel dat het derde trimester geen kilo per week meer is ….

4 jaar geleden

In het 2e trimester veel...denk wel 9 kilo. Ben benieuwd wat het 3e trimester doet. Ben nu al 2 weken niks aangekomen (tussen week 27 en week 29)

4 jaar geleden

Eerste trimester: geen verschil Rond week 20: 1,5 kg Rond week 27: 5 kg Nu week 36: 9 kg

4 jaar geleden

Ik ben nu 34 weken en 16 kg aangekomen. Van 58 naar 74 kg nu. Hopelijk komt er niet heel veel meer bij maar ben er bang voor 🤣

3 jaar geleden

32 weken, 12 kilo ongeveer aangekomen

3 jaar geleden

Het eerste trimester was ik 2 kilo aangekomen, tweede trimester zat ik op +7 en nu met 35 weken in totaal op +10... heb het idee dat het nu ineens hard gaat haha

9 maanden geleden

Ik ben bijna 38 weken en in totaal 14 kg aangekomen, vooral verdeeld over het 2e en 3e trimester. Nu heb ik in het 3e trimester ook mega eetbuien gehad door vermoeidheid volgens mij

9 maanden geleden

Ik ben momenteel 25 weken en tot nu toe ben ik juist afgevallen, geen kilo erbij gekregen. Maar begon sinds mid 24weken overdag meer honger te krijgen dus denk dat t er nu aan begint te komen🥴