16 Reacties

6 jaar geleden

Er wordt gezegd dat schrikken niet goed is tijdens de zwangerschap

6 jaar geleden

Reactie op Melanie33

Er wordt gezegd dat schrikken niet goed is tijdens de zwangerschap
Ja, dat is waar. Maar volgens mij kan je schrikken toch ook nooit vermijden? Nu Ja, ik weet het ook niet echt... ook afhankelijk hoe hard je schrikt natuurlijk.

6 jaar geleden

Reactie op Kelly90

Ja, dat is waar. Maar volgens mij kan je schrikken toch ook nooit vermijden ...
Nee kan ook niet. Als je schrikt gaat je hartslag omhoog, dus ook je bloeddruk. Maar ik weet t verder ook niet echt

6 jaar geleden

Reactie op Melanie33

Nee kan ook niet. Als je schrikt gaat je hartslag omhoog, dus ook je bloedd ...
Natuurlijk nu aan het twijfelen om de film af te zeggen...

6 jaar geleden

Hoi, Ik ben met mijn eerste zwangerschap bij deel 1 van IT geweest. En deel 2 staat ook op de planning ben nu zwanger van de 2e.

6 jaar geleden

De hoeveelheid adrenaline die ervoor zorgt dat je hart sneller gaat kloppen en je bloeddruk dus zodanig verhoogd is tijdens een film heel minimaal. Zou er bijvoorbeeld niet voor kiezen om naar six flags fright night te gaan waar ook nog eens lichamelijk bezig ben. Ik kijk niet anders dan horrors vanaf het begin nu bijna 27 weken en die kleine meid doet het goed. 😊

6 jaar geleden

Dan mag je helemaal niks meer. Ik ga vanavond ook , en ik ben echt de grootste angsthaas ....

6 jaar geleden

Moest iemand dat aan mij vragen, zou ik eens heel goed lachen. Daar heb ik nu nog nooit van gehoord, dat mensen je daarop aanspreken. Ik ben heel veel horror gewoon (en wel wat pakken erger dan IT), maar kan me niet inbeelden dat ik een film links zou laten liggen omdat ik mogelijks zou kunnen schrikken. Als je van begin tot einde amper durft kijken van de spanning, dan is horror in het algemeen ook niet echt het ‘genre to go’. Ik zou er alleszins absoluut niet aan denken en gewoon gaan. Maar uiteindelijk beslis je nog altijd zelf.

6 jaar geleden

Dan ga ik gewoon van de IT marathon genieten vanavond 🤡🤡

6 jaar geleden

Gewoon gaan🤣 wat een bijzondere opmerking zeg🙈 dan mag je niks meer

6 jaar geleden

Weet niet of je 3d of 4d gaat, maar met 4d (wat die marathon bijna altijd is) zal je waarschijnlijk niet eens binnen worden gelaten ivm de stoelen die bewegen etc etc.. Dat heeft niets met schrikken te maken, maar met de stoelen en 4d.

6 jaar geleden

De Walibi Fright Nights mag je ook gewoon naartoe, alleen mag je zwanger niet in de Haunted Houses (staat op hun site). Toch vanwege het schrikken.. Gewoon doen waar jij je zelf goed bij voelt! ☺️

6 jaar geleden

Ben zelf met 13 weken naar concert geweest. Is niet helemaal hetzelfde als film, maar qua emoties komt het op hetzelfde neer. Je voelt goed aan je eigen lichaam of je het aan kan of niet. Als je vaker zulke films gezien heb en er geen last van ondervind manner weinig misgaan.

6 jaar geleden

Weet niet of je 3d of 4d gaat, maar met 4d (wat die marathon bijna altijd i ...
Geen 4d neen.

6 jaar geleden

Ben laatste naar It geweest maar dacht de hele film niet schrikken! Haha uiteindelijk viel het mee af en toe je ogen bedekken dan schrik je niet zo snel

6 jaar geleden

Reactie op esmetr

Gewoon gaan🤣 wat een bijzondere opmerking zeg🙈 dan mag je niks meer
?