17 Reacties

4 jaar geleden

Hang de echo in de kerstboom! Lachen!

4 jaar geleden

Je hebt van die glazen kerstballen waar je een foto in kunt doen. Dacht zelfs wel bij de Action.

4 jaar geleden

Je kunt tegenwoordig overal hele leuke kerstballen laten maken met foto's (ik geloof nu in de aanbieding bij de Kruidvat?? Ik heb het ergens gezien!).

4 jaar geleden

Ik ga online even zoeken naar die kerstballen. Leuk 馃槏

4 jaar geleden

Weet niet hoe je het wilt doen, misschien een fles wijn halen, etiket eraf en echofoto opplakken in de plaats en cadeau geven, of een chocolaladereep zelf inpakken met echofoto erop geprint

4 jaar geleden

Reactie op Reno_99

Weet niet hoe je het wilt doen, misschien een fles wijn halen, etiket eraf ...
Ook leuke idee毛n! Thanks, ga gelijk even opzoeken hoe dat eruit ziet!

4 jaar geleden

Wij hebben cadeautjes gegeven van boekjes met de tekst: opa, oma & ik / tante, oom & ik.

4 jaar geleden

Wij hadden een beetje goofy supermarkt producten gekocht waar opa, oma, tante, en oom/uncle op stonden. 馃檲 We hadden niet heel veel tijd dus iets op internet bestellen ging hem niet worden. Het was wel heel grappig om te zien. De cadeautjes op zich zelf hadden nul betekenis en dus moesten ze hun cadeautjes aan elkaar laten zien voor het kwartje viel. We hadden: Opa's boerderij friet Oma's pannenkoeken Tante fanny pizzadeeg Uncle ben's rice

4 jaar geleden

Ik ga het bekend maken met sinterklaas maar er wel een kerstcadeautje bijgedaan: een kerstboom ornament in de vorm van Nijntje en daarbij in het doosje een foto met echo 馃構

4 jaar geleden

Wij wonen in het buiteland hebben opa en oma al lang niet gezien. Als we met kerst naar Nederland komen trek ik mijn zoontje een tshirt aan met dat huh grote broer wordt in 2022. Als we dan aankomen in Nederland en zoontje rent rond met zijn tshirt aan ben ik benieuwt hoe lang her duurt voordat opa en oma het zien en het doorhebben 馃榿

4 jaar geleden

Ik ga deze zelf maken en zet die bij mijn familie bij iedereen op hun bord. Vervolgens ga ik een toast uitbrengen met een wijntje in mijn hand (hierdoor verwachten ze niet al meteen iets). Zeg ik gewoon van, blablablabla fijn om met kerst samen te zijn, wil ik graag op proosten en ik heb voor iedereen een kleinigheidje mee maak maar open! CHEERS! Aan de rest van mijn vrienden en schoonfamilie geef ik het ook als klein kerstcadeautje, verassing!!! 馃槏馃槏馃槏

4 jaar geleden

En deze. En dan doe ik er een kleine echo foto bij 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op P-MJ.

En deze. En dan doe ik er een kleine echo foto bij 馃グ
Vraagje, heb je die kaartjes zelf gemaakt of ergens gekocht? Super leuk namelijk

4 jaar geleden

Reactie op Simone_Hendriks

Vraagje, heb je die kaartjes zelf gemaakt of ergens gekocht? Super leuk nam ...
https://www.kimmiess.nl/c-5547020/kerstdiner/# Hier kan je het eventueel kopen! Ik ga het alleen gewoon zo namaken, stukje goedkoper haha gezien ik er meerdere wil 鈽猴笍

4 jaar geleden

Wij lieten onze oudste dochter vorig jaar rondlopen met een t shirt aan waar op stond grote zus.. wel beetje undercover matchend met haar kerst kleding! Erg leuk!!

4 jaar geleden

Reactie op P-MJ.

https://www.kimmiess.nl/c-5547020/kerstdiner/# Hier kan je het eventueel k ...
Dankjewel!!!

4 jaar geleden

Wij hadden kerstballen beschreven en als cadeautje gegeven, om aan te geven dat er rond de kerstdagen een kleintje aan kwam. (Bebe is opa, bes is oma) zoiets zou met kerst eventueel ook kunnen :)