17 Reacties
4 jaar geleden
Je hebt van die glazen kerstballen waar je een foto in kunt doen. Dacht zelfs wel bij de Action.
4 jaar geleden
Je kunt tegenwoordig overal hele leuke kerstballen laten maken met foto's (ik geloof nu in de aanbieding bij de Kruidvat?? Ik heb het ergens gezien!).
4 jaar geleden
Reactie op Reno_99
Weet niet hoe je het wilt doen, misschien een fles wijn halen, etiket eraf ...
Ook leuke idee毛n! Thanks, ga gelijk even opzoeken hoe dat eruit ziet!
4 jaar geleden
Wij hadden een beetje goofy supermarkt producten gekocht waar opa, oma, tante, en oom/uncle op stonden. 馃檲 We hadden niet heel veel tijd dus iets op internet bestellen ging hem niet worden. Het was wel heel grappig om te zien. De cadeautjes op zich zelf hadden nul betekenis en dus moesten ze hun cadeautjes aan elkaar laten zien voor het kwartje viel.
We hadden:
Opa's boerderij friet
Oma's pannenkoeken
Tante fanny pizzadeeg
Uncle ben's rice
4 jaar geleden
Wij wonen in het buiteland hebben opa en oma al lang niet gezien. Als we met kerst naar Nederland komen trek ik mijn zoontje een tshirt aan met dat huh grote broer wordt in 2022. Als we dan aankomen in Nederland en zoontje rent rond met zijn tshirt aan ben ik benieuwt hoe lang her duurt voordat opa en oma het zien en het doorhebben 馃榿
4 jaar geleden
Ik ga deze zelf maken en zet die bij mijn familie bij iedereen op hun bord. Vervolgens ga ik een toast uitbrengen met een wijntje in mijn hand (hierdoor verwachten ze niet al meteen iets). Zeg ik gewoon van, blablablabla fijn om met kerst samen te zijn, wil ik graag op proosten en ik heb voor iedereen een kleinigheidje mee maak maar open! CHEERS!
Aan de rest van mijn vrienden en schoonfamilie geef ik het ook als klein kerstcadeautje, verassing!!! 馃槏馃槏馃槏

4 jaar geleden
Reactie op P-MJ.
En deze. En dan doe ik er een kleine echo foto bij 馃グ

Vraagje, heb je die kaartjes zelf gemaakt of ergens gekocht? Super leuk namelijk
4 jaar geleden
Reactie op Simone_Hendriks
Vraagje, heb je die kaartjes zelf gemaakt of ergens gekocht? Super leuk nam ...
https://www.kimmiess.nl/c-5547020/kerstdiner/#
Hier kan je het eventueel kopen! Ik ga het alleen gewoon zo namaken, stukje goedkoper haha gezien ik er meerdere wil 鈽猴笍
4 jaar geleden
Wij lieten onze oudste dochter vorig jaar rondlopen met een t shirt aan waar op stond grote zus.. wel beetje undercover matchend met haar kerst kleding! Erg leuk!!
4 jaar geleden
Reactie op P-MJ.
https://www.kimmiess.nl/c-5547020/kerstdiner/#
Hier kan je het eventueel k ...
Dankjewel!!!