15 Reacties

3 jaar geleden

Heb je al op pinterest gekeken? Hier zoek ik altijd voor voorbeelden van bepaalde (IKEA) meubels 😊

3 jaar geleden

Wij hebben heel veel Ivar in huis, maar niet als commode, sorry 😐

3 jaar geleden

Ik heb vandaag 3 kasten in elkaar gezet en ga er eentje gebruiken als commode voor mijn zoontje (19 maanden) zodat die van hem door kan naar zijn zusje straks. Zal deze week wel even een foto maken als het in zijn kamer staat. 👍🏼 Ze moeten overigens nog wel geschilderd worden, maar dat doen we later.

3 jaar geleden

Kwam deze toevallig tegen!

3 jaar geleden

Reactie op Nik

Ik heb vandaag 3 kasten in elkaar gezet en ga er eentje gebruiken als commo ...
Graag, leuk!

3 jaar geleden

Wij hebben zelf nog een plank op de commode gemaakt voor extra ruimte. Pinterest inderdaad 😉 Nu de aankleding nog...

3 jaar geleden

Reactie op Evelien34

Wij hebben zelf nog een plank op de commode gemaakt voor extra ruimte. Pint ...
Heel mooi! Welk babybedje combineren jullie erbij? Ik dacht aan ikea sniglar. En eigenlijk zou ik die ivar laden als commode willen gebruiken maar die zijn zo laag. Ben nog aan het zoeken naar een oplossing daarvoor

3 jaar geleden

Reactie op M30

Heel mooi! Welk babybedje combineren jullie erbij? Ik dacht aan ikea snigla ...
Misschien het lage rek pakken met eventueel een plank erbij. Dan kun je zelf de hoogte bepalen en de bovenkant van het rek afzagen.

3 jaar geleden

Reactie op Evelien34

Wij hebben zelf nog een plank op de commode gemaakt voor extra ruimte. Pint ...
En waar heb je de extra plank vandaan als ik vragen mag? Lijkt echt precies hetzelfde!

3 jaar geleden

Wij hebben de Ivar niet als commode maar als kast op mijn oudste dochters kamer. Wat mij wel tegenviel maar ik niet had gezien, is dat de deurtjes niet naadloos aansluiten. Er blijft altijd een “streep” open in het midden. Als ik dat had geweten had ik ze niet gekocht, maar misschien stoor jij je er niet aan ☺️

3 jaar geleden

Reactie op M30

En waar heb je de extra plank vandaan als ik vragen mag? Lijkt echt precies ...
Ik vermoed dat dit de legplank is van een maatje dieper (83*50 cm, 12,-e). Gok twee stuks waarbij je er eentje in reepjes zaagt voor de randen. Dit op basis van wat ik van de kast weet, maar voor het geval dat je geen antwoord krijgt van iemand die het zo gebouwd heeft...

3 jaar geleden

Wij hebben m als commode! Wil m later misschien nog eens deels verven.. maar daar had ik in de zwangerschap geen energie voor ivm bekkenklachten. Maar vind m zo ook wel mooi rustig!

3 jaar geleden

Reactie op M30

En waar heb je de extra plank vandaan als ik vragen mag? Lijkt echt precies ...
Is gewoon een grenen plank van de Hornbach van dezelfde dikte. Lijkt er precies op idd.

één jaar geleden

Reactie op Stip

Wij hebben m als commode! Wil m later misschien nog eens deels verven.. ...
Hi! Kwam toevallig je berichtje tegen toen ik op zoek was naar mensen met deze kast als commode! Wij hebben er ook 2 en willen deze ook op deze manier gaan gebruiken. Wat heb je voor een plank erbovenop? En mag ik vragen naar hoe je hem hebt ingedeeld?

één jaar geleden

Groetjes hilde!