7 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ik had op willekeurige momenten een pijnlijke borst (meestal rechts). Warmte hielp mij erg goed! Een kruik of warme douche vond ik dan echt prettig tegen de pijn. Een borstontsteking kan, is alleen niet heel gebruikelijk. Bij aanhoudende pijn of roodheid, koorts etc zou ik wel contact opnemen met je huisarts.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ik had op willekeurige momenten een pijnlijke borst (meestal re ...
Oh dankjewel voor je reactie! Was dit bij jou ook ineens tegen het einde van je zwangerschap? En weet je wat het was, of het met groeien of melkproductie ofzo te maken had? En hoelang hield die pijn aan, het doet echt gewoon pijn super vervelend! Sorry voor alle vragen馃檲

2 jaar geleden

Ik heb wel eens midden in een drukke winkelstraat stil gestaan met m鈥檔 handen onder m鈥檔 trui omdat m鈥檔 borsten ZO pijnlijk waren, terwijl m鈥檔 man me nog soort van buiten beeld van alle langslopende mensen hield 馃ぃ vooral rondom de tepels inderdaad. Achteraf grappig, op het moment zelf 馃槴馃槚馃槴 Wat mij hielp waren van die borstcompressen die je kunt opwarmen in de magnetron en dan in je BH. Maar ik zou sowieso even in de spiegel checken of je iets ziet qua roodheid die op ontsteking zou kunnen duiden. En als het aanhoudt even checken bij de huisarts of verloskundige.

2 jaar geleden

Reactie op Lizz4011

Oh dankjewel voor je reactie! Was dit bij jou ook ineens tegen het einde va ...
Bij mij was het echt de melkproductie wat zo pijn deed. Was echt rond 36-37 weken dat het begon. Ik kon ook absoluut niet aan m'n borsten zitten of de trap af zonder ondersteuning van mn borsten. Ik herkende de pijn ook weer bij stuwing of een toeschietreflex (dit had ik zeer sterk en op dag 4 postpartum spoot de melk m'n borsten uit). Echt rondom en achter m'n tepels. Warmte wad het enige wat mij verlichting gaf. Ook bij ergens stuwing na de bevalling ;).

2 jaar geleden

Bij mij was het echt de melkproductie wat zo pijn deed. Was echt rond 36-37 ...
Oh dankje! Dan zal dat het denk ik zijn, het begon vannacht en is nu ook weer een stukje minder intens (wel nog pijn). Alleen rechts voel ik helemaal niks, had jij dat ook of altijd allebei de borsten?

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Ik heb wel eens midden in een drukke winkelstraat stil gestaan met m鈥檔 hand ...
Ochh haha wat erg馃ぃ馃槴. Ik ga ook warmte proberen!! Dank voor de tip. Had je het ook soms bij 1 borst wat ik dus heb of altijd beide?

2 jaar geleden

Reactie op Lizz4011

Ochh haha wat erg馃ぃ馃槴. Ik ga ook warmte proberen!! Dank voor de tip. Had je ...
Ik had wel bij beide kanten tegelijk.