6 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar heel veel sterkte gewenst. 馃

2 jaar geleden

Ja ik heb hier helaas ervaring mee, afgelopen januari met 14 weken een zwangerschap moeten afbreken ivm trisomie 13. Wil je erover praten? Je kunt me altijd een berichtje sturen

2 jaar geleden

Helaas ervaring mee, in augustus met 15 weken afgebroken ook omdat onze dochter trisomie 18 had. Als je er meer over wil weten mag je altijd een berichtje sturen!

2 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst 鉂わ笍.

2 jaar geleden

Ik ben helaas met 19 weken ingeleid omdat mijn dochter in mijn buik was overleden. Ik moest ook die pil slikken en een paar dagen later kreeg ik in het ziekenhuis vaginale tabletten die ik om de zoveel uur moest inbrengen. Er gebeurde een hele tijd niks. Uren later verloor ik wat bloed en kreeg ik kramp. Alsof ik ongesteld werd. Een tijdje later kreeg ik wee毛n en een half uurtje later was ze daar ineens. Mijn tip is om op internet van tevoren op te zoeken hoe een kindje van 15 weken eruit ziet na de geboorte. Het hielp mij om me voor te bereiden op wat ik te zien zou krijgen. Ik keek namelijk ontzettend tegen die confrontatie op. Heb je al gehoord van de watermethode? Als je je kindje in koud water legt dan kleurt hij heel mooi roze en kan je je kindje goed bekijken. Op internet kun je verder heel veel vinden, bijvoorbeeld hele mooie mandjes waarin je hem/haar kan begraven of cremeren. Heel veel sterkte toegewenst, dit is het moeilijkste waar je ooit doorheen moet, maar je kunt het! Je bent sterker dan je denkt.

2 jaar geleden

Met bijna 18 weken bevallen ook omdat ons zoontje trisomie 18 had. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode 馃挅