6 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb het ook! Mijn bloed is vandaag geprikt! Ook 7 maand na bevalling.
2 jaar geleden
Dit herken ik van toen mijn kindje jonger was. Ook bloed laten prikken, ook mijn waarden bleken voorbeeldig te zijn. Maar toch, zo rond de 9 a 12 maanden was ik ook zooooo moe. Toen begreep ik opeens waar al die ouders het over hadden als ze spraken over de 'tropenjaren'. We hebben het namelijk best fijn en relaxed, als gezin, daar lag het niet aan. Nu achteraf gezien denk ik dat de roze wolk gewoon een beetje wegdreef, mijn hormonen weer normaliseerden en ik dus steeds meer in de realiteit terecht kwam. Moest er even aan wennen, maar uiteindelijk kwam het gewoon helemaal goed. Ze is nu anderhalf en voel me prima. Lekker veel chillen, niet teveel 'moetjes' inplannen en de huishoudelijke taken zo mogelijk goed verdelen, is mijn tip. En genieten van je kleine! 🥰
2 jaar geleden
Hier ook zo en ze is ondertussen 19maand...
(Niet om je moedeloos te maken hoor 😅)
Een goede slaper en eter enzo dus niets om precies "moe" van te zijn.
Maar toch door altijd "aan" te staan en niets los te kunnen laten voel ik me echt moe.
Dusja ik slaap veel en rust veel vanaf ik kan 🤷♀️
Je kan altijd n vitaminenkuurtje doen voor een boost...
2 jaar geleden
Ja hoor dat blijft altijd wel iets. Maar mijn werk gaf me wel energie en echt een beetje een dag indeling. Dat je niet in een soort van sleur komt en blijft hangen in huis. Een goed eet ritme en mee doen met je kindje bijv. Al met een broodje eten of fruit eten gewoon samen doen dan heb je inidergeval zelf dat ook al binnen. Ik ben zwanger van de tweede maar zit er toch aan te denken om na de bevalling te starten met extra vitamines omdat ik er graag voor beide kindjes er goed voor wil zijn. Misschien is dat ook wat voor jou.