20 Reacties

5 jaar geleden

Jaxson 💙

5 jaar geleden

Jaxson

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, ik zou voor Jackson gaan!

5 jaar geleden

Reactie op NorahNaica

Gefeliciteerd, ik zou voor Jackson gaan!
Dankjewel! Ja me vriend zegt dat ook, ik twijfel nog te hard haha.

5 jaar geleden

Jackson

5 jaar geleden

Jackson. Jaxson moet vaker gespeld worden (vervelend) en zou ik ook anders uitspreken, namelijk als Jaks-son.

5 jaar geleden

Jackson, vind het er mooier uit zien. En ik denk dat Jaxson heel vaak verkeerd gaat geschreven worden (als ik de naam hoor zou ik sowieso ook Jackson schrijven)

5 jaar geleden

Ik vind Jackson mooier staan!

5 jaar geleden

Dankjewel meiden!!

5 jaar geleden

Jackson!

5 jaar geleden

jackson zou mijn voorkeur hebben

5 jaar geleden

Jackson

5 jaar geleden

Jackson

5 jaar geleden

Jaxson

5 jaar geleden

Dankjewel! Ja me vriend zegt dat ook, ik twijfel nog te hard haha.
Vind Jackson super tof!

5 jaar geleden

Jackson ❤️

5 jaar geleden

Jackson, anders weet je zeker dat je kindje later altijd moet zeggen: jaxson met een x ipv ck. Zo vervelend als je altijd je naam moet spellen, mijn achternaam moet ik ook altijd spellen, nu heb je daar geen keus in dus als je de keus hebt doe het je kindje niet aan om hem een naam te geven die hij altijd moet spellen

5 jaar geleden

De x spreek je al als ks uit. Bij Jaxson is het dus net alsof er een dubbele s klank bedoeld wordt, waardoor ik het als jacks-son (of iig met langere s klank) uit zou gaan spreken. Jaxon zou dan nog kunnen maar moet je idd altijd spellen. Jackson is al geen heel veel voorkomende naam en daarmee al origineel, het lijkt me dan juist prettig als de schrijfwijze en uitspraak voor iedereen duidelijk is. Vooral voor je zoon later, altijd je naam moeten spellen en uitleggen kan vreselijk vervelend worden.

5 jaar geleden

Jackson, ik vind het echt een hele leuke naam. Volgens mij is het alleen wel een verbastering van 'Jacks son', omdat het in veel talen gebruikelijk was om je vaders naam over te nemen en daar son aan vast te plakken als je een zoon was :-) In het Hebreeuws zie je nog steeds dat er 'Ben' achter een naam gezet wordt als 'zoon'.

5 jaar geleden

Jaxxson