5 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben deze gehuurd toen we voor vakantie weggingen. Ons zoontje was toen 3 maanden. Ik vond die reiswieg heel handig, je moet alleen even doorhebben hoe je hem goed id auto krijgt zodat je ze liggend kan vervoeren. Enige minpunt vd kinderwagen onderstel vond ik dat de voorwielen klein zijn en vaak trilde tijdens lopen (verhuurbedrijf gaf achteraf aan dat dit niet hoorde maar of dat waar is weet ik niet). Wat ook fijn was is dat je de wieg op het onderstel iets omhoog kan zetten, ideaal als je kindje last van refluxklachten heeft. Als gewoon autostoeltje hebben wij hem nooit gebruikt maar hij lijkt mij wel nog meer ruimte innemen dan een maxicosi en dan zit je al snel als bestuurder/bijrijder met je benen in je nek🤣
4 jaar geleden
Ik heb deze nu al een tijdje in gebruik. Maxi cosi is inderdaad iets groter dan een ‘normale’ maar wij hebben een station auto dus geen last van gehad. Enige wat daar het nadeel van is.. is dat hij niet op een winkelwagentje kan zoals andere maxi cosi wel kan. Maar lekker belangrijk dacht ik🤪
(Ik had wel een iso fix base eronder met draai plaat)
Op vakantie en verdere autoriten ideaal omdat baby kon liggen. Zo konden we 8u lang doorrijden omdat ze heerlijk door kom slapen. Was ze wakker, zette ik der weer even in de ‘zit stand’. De wielen vind ik ook fijn groot. Voor wandelen in het bos enz ideaal. Ook compact opvouwen enz.
Kortom: ik was en ben er blij mee 🤪