30 Reacties

vorig jaar

Ik heb geen ervaring met dit model maar wij hebben een Joie Pact Lite voor op reis. Die bevalt prima, heel handzaam. Wel is de zonnekap erg kort en de wieltjes niet zo tof, maar dat komt waarschijnlijk doordat de Pact als reisbuggy mega klein opvouwbaar is, dan kun je nu eenmaal niet alles hebben. Maar check iig even hoe de zonnekap uitvalt bij het sportzitje

Reactie op jojo-chan

Ik heb geen ervaring met dit model maar wij hebben een Joie Pact Lite voor ...
Okee, super fijn! Bedankt voor je reactie, ik ga erop letten!☺️

vorig jaar

Toevallig hebben wij deze ook aangeschaft vandaag! Ik zocht ook naar reviews op internet, maar ik kan ze ook niet vinden. Maar ons gevoel zegt dat het goed is. Ik heb zoveel kinderwagens geprobeerd in verschillende prijsklasse.

10 maanden geleden

Reactie op aymirf

Toevallig hebben wij deze ook aangeschaft vandaag! Ik zocht ook naar review ...
Mooi! Welke kleur is dit?

10 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met deze kinderwagen maar wel met een buggy van Joie, mytrax pro. Ik ben heel tevreden over het merk. Gebruiksmakkelijk en deugdelijk!

9 maanden geleden

Hoi hoi, Ook ik ben driftig op zoek naar reviews omdat ik hem wil kopen 😂 Heb je er inmiddels ervaring mee? Alvast bedankt!

9 maanden geleden

Wij hebben in 2016 een joie gekocht. Fantastische wagen ! In 2023 kregen we nog een kindje en toen heb ik gekozen voor de Joolz, spijt als haren op mijn hoofd. Wat een lomp ding vergelijken met de Joie. De Joolz kreeg ik met geen mogelijkheid ingeklapt terwijl ik de Joie met één hand kon inklappen. Als ik het had geweten had ik gewoon weer voor een Joie gekozen. Wij hebben onze Joie uiteindelijk verkocht zodat een ander gezin er nog van kon genieten. Hij kon na al die tijd nog makkelijk een ronde mee. Hij was bijna als nieuw toen we hem verkochten dus de kwaliteit is ook dik in orde. Geen miskoop dus!

9 maanden geleden

Reactie op Baby2025feb