30 Reacties

vorig jaar

Ik heb geen ervaring met dit model maar wij hebben een Joie Pact Lite voor op reis. Die bevalt prima, heel handzaam. Wel is de zonnekap erg kort en de wieltjes niet zo tof, maar dat komt waarschijnlijk doordat de Pact als reisbuggy mega klein opvouwbaar is, dan kun je nu eenmaal niet alles hebben. Maar check iig even hoe de zonnekap uitvalt bij het sportzitje

Reactie op jojo-chan

Ik heb geen ervaring met dit model maar wij hebben een Joie Pact Lite voor ...
Okee, super fijn! Bedankt voor je reactie, ik ga erop letten!☺️

vorig jaar

Toevallig hebben wij deze ook aangeschaft vandaag! Ik zocht ook naar reviews op internet, maar ik kan ze ook niet vinden. Maar ons gevoel zegt dat het goed is. Ik heb zoveel kinderwagens geprobeerd in verschillende prijsklasse.

10 maanden geleden

Reactie op aymirf

Toevallig hebben wij deze ook aangeschaft vandaag! Ik zocht ook naar review ...
Mooi! Welke kleur is dit?

10 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met deze kinderwagen maar wel met een buggy van Joie, mytrax pro. Ik ben heel tevreden over het merk. Gebruiksmakkelijk en deugdelijk!

9 maanden geleden

Hoi hoi, Ook ik ben driftig op zoek naar reviews omdat ik hem wil kopen 😂 Heb je er inmiddels ervaring mee? Alvast bedankt!

9 maanden geleden

Wij hebben in 2016 een joie gekocht. Fantastische wagen ! In 2023 kregen we nog een kindje en toen heb ik gekozen voor de Joolz, spijt als haren op mijn hoofd. Wat een lomp ding vergelijken met de Joie. De Joolz kreeg ik met geen mogelijkheid ingeklapt terwijl ik de Joie met één hand kon inklappen. Als ik het had geweten had ik gewoon weer voor een Joie gekozen. Wij hebben onze Joie uiteindelijk verkocht zodat een ander gezin er nog van kon genieten. Hij kon na al die tijd nog makkelijk een ronde mee. Hij was bijna als nieuw toen we hem verkochten dus de kwaliteit is ook dik in orde. Geen miskoop dus!

9 maanden geleden

Reactie op Baby2025feb

Hoi hoi, Ook ik ben driftig op zoek naar reviews omdat ik hem wil kopen 😂 ...
Geen reviews, maar liep vandaag toevallig door de Babydump en zag dat ze een actie hebben van deze wagen met een gratis autozitje en tas. Zou verder goed kijken naar de binnenafmetingen van de kinderwagenbak. Sommigen zijn zo klein tegenwoordig en het is fijn wanneer je kindje zeker tot 6-7 maanden in de kinderwagenbak past.

9 maanden geleden

Wij hebben een maxicosi van het merk Joie, hartstikke prima!

9 maanden geleden

Wat fijn deze reacties, daar kan ik wat mee! Bedankt!
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

9 maanden geleden

Wij lopen dus echt precies tegen hetzelfde aan! Gisteren bij Babypark de Joie Honour gezien en we willen hem graag aanschaffen. Maar zo weinig info en reviews over deze wagen te vinden online. Op de eigen website van Joie is deze wagen ook niet te vinden... Iemand die deze wagen ondertussen al heeft aangeschaft en in gebruik heeft?

9 maanden geleden

Wij hebben een tweedehands joie litetrax en een hele oude quinny freestyle kinderwagen (hebben spijt dat we hem gekocht hebben) met de joie literax zijn we echt super blij mee en hebben we spijt dat we niet eerder wisten dat er ook een reiswieg op pasten anders hadden we hem al veel eerder gebruikt.

9 maanden geleden

Reactie op cdg95

Wij lopen dus echt precies tegen hetzelfde aan! Gisteren bij Babypark de Jo ...
Het is een heerlijke kinderwagen! Wij hebben de joie honour, ook echt fijn dat het inklappen zo makkelijk gaat

9 maanden geleden

Reactie op Baby2025feb

Hoi hoi, Ook ik ben driftig op zoek naar reviews omdat ik hem wil kopen 😂 ...
Ik heb er wel ervaring mee, en het is echt een geweldige kinderwagen. Niks mis mee🥰🥰! Zie foto hierboven

9 maanden geleden

Reactie op LiesjeLotje1234

Mooi! Welke kleur is dit?
Hazelnut

9 maanden geleden

Wij hebben de wagen een week geleden aangeschaft. Tot nu toe erg blij mee!

9 maanden geleden

Wij hebben hem ook aangeschaft, maar zullen nog tot eind november moeten wachten tot we hem daadwerkelijk kunnen gebruiken (als alles gaat zoals het hoort natuurlijk). Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen. Zelf vond ik hem er echt mooi uitzien en prettig rijden!

8 maanden geleden

Reactie op cdg95

Wij lopen dus echt precies tegen hetzelfde aan! Gisteren bij Babypark de Jo ...
Wij! Super tevreden over en prijs kwaliteit helemaal goed!!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Lucy vertelt je alles over objectpermanentie en verlatingsangst. Want hoe ga je daarmee om? Verder hebben we het over tandjes, sociale media en de 'juiste' vorm van opvoeding. Want bestaat die wel?

8 maanden geleden

Inmiddels de wagen twee maandjes in gebruik en echt super blij mee! 💕 Stuurt fijn, niet te groot, klapt makkelijk in, ziet er mooi uit en niet zo belachelijk duur! Aanrader!

6 maanden geleden

Heeft deze een warme voetenzak voor in de winter ❄️?