13 Reacties

4 jaar geleden

Oh dat is wel heel erg! Mondkapje gaat wel heel erg ver, misschien kan zij beter een knijper op haar neus doen 🙈🤭 Maar het klopt idd wel dat wij vrouwen een sterker reukvermogen krijgen tijdens de zwangerschap. Succes en hoop voor je dat ze al tegen het einde loopt zodat het niet zolang meer duurt 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sirin

Oh dat is wel heel erg! Mondkapje gaat wel heel erg ver, misschien kan zij ...
Oh, zie dat ze nog maar 11 weken is.. succes nog eventjes dan!

4 jaar geleden

Kauwgum all day ! Ik vind ook alles sterker ruiken en qua eten is zelfs niks meer lekker. Kunnen we echt niets aan doen. Vind het wel heel rot voor jou , er komt zoveel bij kijken waar jullie mannen ook moe van worden (begrijpelijk) gelukkig is t niet voor altijd . Hou vol!

4 jaar geleden

Ik krijg contstant te horen dat ik niet te genieten ben nu ik weer zwanger ben....ook leuk!

4 jaar geleden

Ik vind dat gewoon mijn probleem hoor, dat ij nu zo'n sterk reukvermogen heb. Mijn man hoeft zich hier echt niet op aan te passen.

4 jaar geleden

Ik herken het wel, ik had dit het eerste trimester ook enorm. Denk dat het een beetje geven en nemen is. Sommige dingen kan je gewoon niks aan doen, maar als zij het fijn vind als je even een pepermuntje neemt lijkt me dit een kleine moeite. En mondkapje gaat wel heel ver. Die kan ze zelf ook gaan dragen toch?

4 jaar geleden

Kauwgom O.i.d. lijkt me voldoende toch? Haar neus wordt idd wel beter, maar dit is wel een beetje overdreven. Succes en fijne zwangerschap samen!

4 jaar geleden

Ik kon de geur van m'n man ook niet meer uitstaan en vooral z'n parfums vond ik echt misselijkmakend. Inmiddels trekt alles een beetje bij. Dus het gaat vanzelf weer over. Wees er gewoon voor je partner, neem wat pepermuntjes en niet te dicht bij haar gezicht hangen.

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad, kon nergens tegen qua geur. Mijn man poetste ook gewoon zijn tanden, ik vond het altijd stinken dat ik gewoon moest overgeven. Ik had hyperemesis gravidarum, kon dat echt niet hebben. Het huis rook idd ook elke uur naar iets vies. Ik zat elke x met mijn sjaal voor mijn neus en mond. Ik ademde alleen nog maar door mijn mond. Ze kan er niks aan doen, maar gaat wel over. Bij mij ging het na 16 weken over, hopelijk bij haar eerder. Succes

4 jaar geleden

Mijn man zegt: " ik ga er heel rustig mee om en doe alles wat de wifey zegt " 🤣 Ik ben bijna 17 weken en heb het nog, liep net keuken in waar hij iets aan het bakken was, ging bijna over mijn nek 🤢 zijn de raakt ook snel uitgewerkt en dan vraag ik of hij zijn armen naar beneden kan doen en met slechte adem zeg ik het ook gewoon 🙈 is voor beide geen leuk kwaaltje helaas 🤣

VRIEND

4 jaar geleden

Och, ik vond alles stinken, inclusief mezelf, vooral mezelf 😵 24/7 rook ik mezelf. Onder de douche stonk ik zelfs nog, na het douchen rook ik natte hond 😵 snap je.. was met week 12 over gelukkig. Maar sindsdien word ik 'De Neus' genoemd door m'n man. Tja, in bed werd ik ook weleens wakker in zijn walm, ik draaide gewoon zelf om? Heb hem wel een keer een pets gegeven toen ik in zijn bierwalm wakker werd 😇 en hij heeft een tijdje z'n schoenen moeten opruimen (hoe durft hij die uit de doen en vervolgens warm gebruikt bij mij in de buurt te zetten). Maar inmiddels staan ze weer overal 😂 wachtend totdat ik er een keer over struikel... 😅 We zijn eigenlijk wel leuk samen 🥰

4 jaar geleden

Hahaha hier soortgelijke ervaring. Mijn man begreep er niets van 😂 Inmiddels 12+5. Ik wat chiller en hij meer begrip .🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Haha ook hier iemand die daar last van heeft! Ik vind mijn huis (vooral de woonkamer) vies ruiken, vind mezelf vies ruiken en ben erg gevoelig voor alle luchtjes van mijn vriend. Soms word ik in de nacht wakker omdat hij in mijn nek ligt te hijgen en dan verzoek ik hem even vriendelijk om op zijn andere zij te gaan liggen. 🤣 Ik heb geen idee wat je eraan kan doen... Denk niks? Vind een mondkapje op wel erg ver gaan haha, maar als ze er zoooooveel last van heeft kan het misschien niet anders.