20 Reacties
4 jaar geleden
Klinkt voor mij allemaal bekend en volgens mij hoort het er allemaal een beetje bij! Bij mij werd alles rond 15 weken beter
4 jaar geleden
Wanneer ik aan vrienden omschrijf hoe ik me tijdens het eerste trimester voelde, zeg ik ook altijd “als een flinke kater, elke dag”. Geen fut, nergens trek in en al helemaal niet in gezonde dingen.
Het ging bij mij vanzelf weg rond week 11.
4 jaar geleden
Reactie op Francesca00
Klinkt voor mij allemaal bekend en volgens mij hoort het er allemaal een be ...
Oh ik hoop zo dat ik dat ook heb (liever eerder nog haha) geeft wel moed! Want zo is er niet veel leuks aan behalve dan dat ik natuurlijk blij ben! Maar slopend dit, haha en dan hoor je iedereen over op een roze wolk zitten...nou...🤔 haha
4 jaar geleden
Reactie op Valenriri
Ja dat dus ook! Groente enz is echt bleegh haha terwijl ik normaal mega gez ...
Hondsberoerd is anders ook een goede omschrijving 🤪
Ik maakte me echt wel zorgen dat ik te weinig binnen kreeg voor de kleine (ik at op een gegeven moment alleen watermeloen en af en toe een krentenbol), maar mijn gynaecoloog stelde me gerust door te zeggen dat ze nog niet zoveel nodig heeft in dit stadium, en wat nodig is neemt de baby toch wel.
Nog even vol houden! Hopelijk ben je er snel vanaf.
4 jaar geleden
Reactie op Valenriri
Ja dat dus ook! Groente enz is echt bleegh haha terwijl ik normaal mega gez ...
Oh en ga jezelf vooral niet forceren groenten te eten. Dat probeerde ik met broccoli en rode biet, en daar walg ik nu nog steeds van, terwijl ik er voor de zwangerschap geen probleem mee had.
4 jaar geleden
Reactie op prinsesbelle
Hondsberoerd is anders ook een goede omschrijving 🤪
Ik maakte me echt wel ...
Ja met lichte dwang van mezelf eet ik gezonde dingen haha. Maar het liefst eet ik ongezonde saaie dingen als brood met hageslag, droge crackers en (plantaardige)burgers 🤷🏼♀️. Geniet overigens van niets. Inderdaad maar hopen dat ik snel van deze fase af ben.
4 jaar geleden
Jep! Ik lig ‘s nachts zeker 6 keer wakker. ‘S ochtends uitgeput en met een droge mond makkelijk. Dan weer een dagje misselijk en moe. Rustig sporten helpt inderdaad wel wat, maar verder heb ik ook het idee in een wekenlange kater beland te zijn 😂
4 jaar geleden
Zo herkenbaar! Ik ben 5+3 weken zwanger en heb al dagen het gevoel alsof ik een kater heb. Voel me ook echt uitgeblust na de feestdagen mja hoort er allemaal bij. Erg dankbaar dat ik niet overgeef maar toen ik vandaag vermoeid in de supermarkt op zoek was naar een gepasteuriseerde kaas en niks geschiktst snel kon vinden barstte ik in janken uit 😭
4 jaar geleden
Ohh, heel herkenbaar! Ik had de eerste maanden ook continue kater gevoel. Bij mn eerste duurde dit tot week of 15 en mn tweede duurde dit wel echt tot 20 weken.
Ik gaf mij er maar aan over en probeerde wel zoveel mogelijk gezonde dingen te eten. Normaal ben ik wel echt een liefhebber van lekker eten, maar in die maanden at ik puur functioneel. Zo jammer, maar weet dat het eindig is!
En ben nu net anderhalve week geleden bevallen en geniet echt van al het lekkere eten, wat zooo lekker smaakt!
4 jaar geleden
Yup, hier ook gehad, na 11 weken werd het wat beter en na 14 weken voelde ik me weer prima :)
4 jaar geleden
Heeeel herkenbaar!! De eerste periode zei ik ook echt tegen iedereen dat het voelde alsof ik elke dag een kater had 😅. Gaat vanzelf weer over! 😊
4 jaar geleden
Reactie op Lottie123
Ohh, heel herkenbaar! Ik had de eerste maanden ook continue kater gevoel. B ...
Ja zo fijn te lezen dat ik niet alleen ben! Ken alleen maar fijne verhalen om mij heen en dan ga je echt twijfelen. Maar gelukkig niet alleen dus! En hopelijk 2e trimester weer mezelf. Ja fubctioneel eten heb ik nu ook. Ik eet omdat ik weet dag het goed voor mij is. Maar genieten...🤔 hahah