21 Reacties

4 jaar geleden

Niet gedaan, maar vind het wel een goed idee eigenlijk 🤔

4 jaar geleden

Nog niet eerder gehoord.

4 jaar geleden

Ik ben van België en vroeger werkte ik in een schoenwinkel dus ik gebruik natuurlijk m’n producten die ik nog heb van m’n schoenen. Ik spuit m’n kinderwagen na elke wasbeurt volledig in. Met producten van het merk BAMA. Het enige waar je voor moet uitkijken is dat je een product gebruikt voor stof en synthetische materialen. En zeker niet voor leder.

4 jaar geleden

Reactie op momof2girlies

Ik ben van België en vroeger werkte ik in een schoenwinkel dus ik gebruik n ...
Oké bedankt! Ik heb hier nog een spuitbus van het kruidvat staan, alleen staat daar op dat het voor textiel leer én suede is. Dit kan ik dan ook gewoon gebruiken? Of liever niet doen?

4 jaar geleden

Spuit je dan alles wat van stof is in? Dus ook de binnenkant en de onderkant vd kap?

4 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Spuit je dan alles wat van stof is in? Dus ook de binnenkant en de onderkan ...
Dat weet ik dus niet of ze dat ook doet, maar ik denk dat ik dat dan niet zal doen.. er zitten toch van allerlei stoffen in zo”n spuitbus dus lijkt me niet helemaal lekker voor zo”n kleintje

4 jaar geleden

Reactie op Jaimy11

Dat weet ik dus niet of ze dat ook doet, maar ik denk dat ik dat dan niet z ...
Ja, precies, dat bedoel ik. Lijkt me beetje raar.

4 jaar geleden

Reactie op Jaimy11

Oké bedankt! Ik heb hier nog een spuitbus van het kruidvat staan, alleen st ...
Als er duidelijk opstaat dat het ook voor textiel is ben je safe. Enkel de buitenkant inspuiten.

4 jaar geleden

Niet gedaan. Ook niet op gewezen

4 jaar geleden

Ik heb het toen hij nieuw was niet gedaan. Wij hebben een behoorlijke lichte kleur voor de wagen en was ook nog schoon na 1.5 jaar 😉 Daarna een keer gewassen voor de tweede toen wel gedaan. Ik heb toen echt alles ingespoten. Als je het doet zorg er wel voor dat je je wagen ergens goed kan luchten. Want het stinkt behoorlijk.

4 jaar geleden

Als je het inspuit dan alleen de buitenkant. Uiteindelijk gat die kleine met zijn mond overal aan willen zitten en zulke spray is super giftig. Absoluut niet de binnenkant dus (of überhaupt niet doen)

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Als je het inspuit dan alleen de buitenkant. Uiteindelijk gat die kleine me ...
Super giftig lijk mij stug.. Mijn jongens lebberen ook alle schoenen en tassen af 😅

4 jaar geleden

Super giftig lijk mij stug.. Mijn jongens lebberen ook alle schoenen en tas ...
Een etiket van een bekende waterdichtspray

4 jaar geleden

Nooit gedaan en ook niet meer van plan eigenlijk

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Een etiket van een bekende waterdichtspray
Ik heb gelijk bij onze flessen gekeken. Hier staat het gelukkig niet op 😊 Maar bedankt voor je waarschuwing!

4 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
Nooit gedaan .. giftig spul

VRIEND

4 jaar geleden

Ik zou het niet doen, want volgens mij is het wel giftig. "Gebruik geen waterdichte sprays in de buurt van een warmtebron, kinderen, huisdieren, een aquarium of voedsel." https://www.antigifcentrum.be/huishouden/waterafstotende-sprays#:~:text=Toxiciteit,er%20een%20chemische%20longontsteking%20veroorzaken.

4 jaar geleden

Heb het in NL niet gedaan, nooit aan gedacht eigenlijk.. We hebben een regenhoes, dus dat vond ik prima. Hier in DK is het een ander verhaal. Ze slapen buiten en voor de opvang hadden we een grote wagen nodig, dus die hebben we 2ee hands gekocht, met alles erop en eraan inclusief een verzorgingsset: impregnatiespray, schoonmaakspray voor de stof en smeer voor de wielen haha. Schijnt hier heel normaal te zijn omdat ze zoveel buiten komen en de wagens echt overal voor gebruikt worden.

4 jaar geleden

Ik heb dat niet gedaan en heb er echt veel mee in de regen gelopen zonder regenhoes. Lijkt me ten eerste heel giftig en volgens mij hebben de meeste kinderwagens gewoon geïmpregneerde stof. De Bugaboo fox in elk geval wel.

4 jaar geleden

Reactie op Boubou

Ik zou het niet doen, want volgens mij is het wel giftig. "Gebruik geen wa ...
Ik denk dat dit meer gaat over de activiteit “sprayen” dan de spray maar altijd goed voorzichtig te zijn. Ik heb het niet gedaan. Nooit aan gedacht ook. Alles kan in de was… daarnaast is t een gebruiksvoorwerp, ik hou m echt netjes maar als de wagen vies wordt dan is dat maar zo