38 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben de qute rider. Rijdt super soepel, makkelijk in te klappen. Wij zijn bij 3 winkels geweest om te testen en proefrijden. Hebben gelet op of accessoires bijgekocht moesten worden, hoe makkelijk het in te klappen is, comfort met rijden en het bijbestellen van eventueel onderdelen. Het is echt een kwestie van budget vaststellen en dan daarbinnen testen.
4 jaar geleden
Reactie op Leo7
Wij zijn eerst in de winkel gaan kijken/proberen wat we mooi en fijn vonden ...
Dit hebben wij ook gedaan. Die nieuw prijzen zijn echt idioot voor iets dat je nog geen 2 jaar gebruikt. Ons zoontje liep met 8 maand al en wou absoluut niet meer in de wandelwagen. Leuk... wij namen de wandelwagen mee met dagjes uit voor als hij moe was maar daar hield t mee op. Toen bedacht ik me dat een buggy veel makkelijker was want die kon aan de fiets en de wandelwagen niet. Kortom... de hele set 1,5 jaar gebruikt. Ben zo blij dat ik daar geen 600 tot 1500 euro voor neer geknald heb!
4 jaar geleden
Hey Jolien,
Wij hebben gekozen voor een Dubatti maar nieuw starten die vanaf €1.000. Dat is gewoon absurd 😄 we hebben een mooie tweedehands gevonden via marktplaats voor €300 met genoeg accessoires erbij.
Het fijne is dat je elk stoffen onderdeel kunt wassen dus wij hebben voor ons gevoel een nieuwe frisse kinderwagen.
Mijn tip is dus om rond te kijken bij een babywinkel, lekker rondsnuffelen en dan op marktplaats kijken. Er staan er echt meer dan genoeg op! Kan je wellicht voor het resterende bedrag andere leuke spullen kopen 😄
4 jaar geleden
Ik heb een nieuwe kinderwagen 3 in 1 voor 200 euro. Kijk even bij vanasten
4 jaar geleden
Reactie op mmo
Mutsy Nio Adventure !! Wij hadden een goede aanbieding: wagenbak, zitgedeel ...
Mutsy is toch failliet?
4 jaar geleden
Stokke xplory v6. Is duurder, maar je hebt nu showmodellen staan in de prenatal Utrecht. Waarschijnlijk andere filialen ook. Stonden ze te koop voor €700 incl tas, voetenzakje etc.
4 jaar geleden
Mijn zus heeft een kinderwagen van maxi cosi. Helemaal prima, inmiddels is ze twee kindjes verder en ze heeft er nog nooit klachten over gehad.
4 jaar geleden
Wij hebben de easywalker rudey. (Goede deal momenteel)
Ons kleintje is er nog niet dus nog geen praktijkervaring, maar vind hem wel heel fijn lopen en in en uit klappen gaat heel makkelijk en snel
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderwagen-easywalker-rudey-forest-green-met-voetenzak-regenhoes?gclid=CjwKCAjw-sqKBhBjEiwAVaQ9axaDr0H9UHHfL6QBg0Gug--XRyejXwDe-9fgP_z15bN3_C1D0QaIOhoCoC4QAvD_BwE
4 jaar geleden
Wij hebben voor €500 een Joolz kinderwagen + heel veel accessoires via marktplaats gekocht. In eerste instantie wilde we een nieuwe kinderwagen aanschaffen maar we kwamen erachter dat de levertijden veelste lang waren. Ik ben super blij dat we er niet de nieuwprijs voor hebben betaald.
4 jaar geleden
Reactie op mooni
Mutsy!
Mutsy is failliet sinds vorige maand.... Supergoede wagens (heb er ook een). Maar als er iets mee is, of onderdelen nabestellen, heb je niks om op terug te vallen.
4 jaar geleden
Reactie op LFerr
Mio amore, voor €400 een 3 in 1 en alle accessoires. Zelf heel tevreden me ...
Die had ik ook, vind hem zo verschrikkelijk! De stof is zo dun en hij loopt heel gammel, kwaliteit vind ik echt slecht🙈 heb hem zondag verkocht en een joolz gehaald🤣