16 Reacties
4 jaar geleden
Jaaaa, exact hetzelfde! Hij zou begin augustus binnenkomen, toen begin september, toen via de mail wk 38 toegezegd en heb vorige week gebeld en zeggen ze 6 oktober(wk40) en is nog steeds niet zeker. Toen was ik er klaar mee, heb tot 4x toe teveel betaald bij ze dus ik annuleer alles en koop t lekker ergens anders. Scheelt onderhand €300. Heb vorige week bij babypark telefonisch besteld en kon hem na 10 min ophalen (wel andere kleur kap, en €150 goedkoper). Dat je het niet kan waarmaken geeft niet maar dan moet je niks toezeggen.
Ik moet naar de winkel toe om te annuleren dus dat staat nog op de planning. Heb een deel aanbetaald dus dat wil ik terug. Mocht hij in de tussentijd toch geleverd worden dan breng ik hem alsnog in geheel terug. Zelfde als dat je hem zou kopen en je morgen bedenkt, kan je het gewoon retourneren. Desnoods reken ik hem dus af, loop ik naar buiten en weer naar binnen en breng ik hem terug.
Babypark heeft heel veel op voorraad staan namelijk alleen enkele modekleuren niet. Welke wagen gaat t bij jou om?
4 jaar geleden
Ik zie nu dat jij over 2 weken bent uitgerekend, ik heb nog ff 😰 ze bieden je sowieso een leenwagen aan alleen ik zou als ik jou was ergens anders kopen. Heel veel nuna wagens zijn gewoon leverbaar of direct op te halen! Moet je er misschien voor rijden maar dan heb je wel wat je wil!
4 jaar geleden
Hier ook gehad, heb uiteindelijk bij Van Asten een overjarig model gekocht voor €550. Anders had ik ook nog geen kinderwagen gehad. Hebben ze erg goed opgelost. Goed op je strepen staan, zijn geen misselijke bedragen!
Overigens zijn leveringen van alle merken drama, dat is niet alleen bij Prenatal aan de orde.
4 jaar geleden
Vervelend, hè! Wij hebben in mei een Joolz day+ gekocht bij Prénatal. Deze zou 24 juli geleverd worden, maar die dag in juli werden we gemaild dat er leveringsproblemen waren en we de wagen pas eind september konden verwachten. Ik was uitgerekend op 22 september en wilde daarom wel een kinderwagen in huis hebben, ook om de hond er aan te laten wennen. We baalden enorm, want we hadden al voor die kleur gekozen, aangezien van de andere kleuren in mei al bekend was dat die eind september binnen zouden komen. We wilden het risico niet nemen en zijn toen voor taupe gegaan.
In augustus kregen we bericht dat de kinderwagen pas in oktober geleverd zou worden. We hebben een leenwagen gehaald bij de Prénatal. Daar kan je dus gewoon om vragen, dat moeten ze regelen. Half oktober konden we onze eigen kinderwagen verwachten. Op 3 september ben ik bevallen en hadden we dus gelukkig een leenwagen in huis. Vrijdag kregen we mail dat de kinderwagen pas eind november wordt verwacht… hij is dan een kleine 3 maanden oud en balen dus enorm. We twijfelen of we de kinderwagen annuleren en gewoon een buggy aanschaffen die in ligstand kan. Aan de reiswieg hebben we bijna niets meer als hij eind november binnenkomt. Het is overigens maar afwachten of we in november niet weer een berichtje krijgen dat het december of januari wordt?
4 jaar geleden
Reactie op Amie48
Vervelend, hè! Wij hebben in mei een Joolz day+ gekocht bij Prénatal. Deze ...
Hoi Elfri, bedankt voor je uitgebreide reactie. Jeetje wat vervelend voor jullie dat het telkens zo werd uitgesteld. Zeker omdat jullie ook al voor de veilige optie hebben gekozen. Zo jammer dat jullie nu al zo ver zijn dat de reiswieg bijna geen zin meer heeft :(. Prenatal zou er goed aan doen om jullie een forse compensatie aan te bieden hiervoor.
4 jaar geleden
Reactie op mchll91
Jeetje .. dat is inderdaad precies hetzelfde. Ja ik zie inderdaad ook dat z ...
Bij mij ook de timber! En die is nergens leverbaar zag ik hoor.
Ik heb nu de ebony, exact hetzelfde maar dan met zwarte cap. En het scheelt veel geld ook! De reiswieg moet je er nog bij kopen maar die staat niet op de site maar hebben ze wel. Komt samen rond de €850. Als je die bestelt heb je m morgen of je belt ze en je kunt hem direct ophalen maar weet niet of je dichtbij woont, was bij mij toevallig zo 😊
https://www.babypark.nl/nuna-demi-grow-kinderwagen-ebony.html
4 jaar geleden
Reactie op mchll91
Oh wat een goed idee. Ik denk dat ik dat ook ga doen. Bedankt voor de goeie ...
Ik zie wel dat ie ietsje duurder is dan vorige week…. Maar dan scheelt t nog. Maastricht is wel wat ver weg idd maar ze leveren ook heel snel! Alleen voor die reiswieg moet je ze even bellen zijn super behulpzaam(bij mij althans haha) Ik ben heeeeeel blij met de wagen 😊 veel succes en ook met je bevalling! Hopelijk ligt je kindje in je uitgekozen wagen
4 jaar geleden
Ik zie wel dat ie ietsje duurder is dan vorige week…. Maar dan scheelt t no ...
De prijs maak ik me inmiddels al geen zorgen meer om ben allang blij als we straks een wagen hebben 😅 ben heel blij met je tip en ga denk ik hetzelfde doen. Ik vond Babypark ook al veel behulpzamer tijdens ons telefoongesprek vorige week. In Heerlen ligt een babypark dat is maar 25 minuten rijden dus ik denk dat ik morgen eens langs ga.
4 jaar geleden
Reactie op mchll91
De prijs maak ik me inmiddels al geen zorgen meer om ben allang blij als we ...
Oh mooi! Succes!
4 jaar geleden
Je hebt niks aan deze oplossing/ antwoord
Maar leveringen van nieuwe producten zijn overal drama. Niet alleen prenatal.
Wish list is natuurlijk hét model wat je Graag wilt en gezien hebt.
Maar in deze gekke tijd door allerlei oorzaken aan productie problemen en t ontbreken van mankracht aan de productiekant en materiaal import en export problemen , doe je er verstandiger aan om de modellen te kopen die ze NU in de voorraad hebben.
Geldt overigens niet alleen voor babyspullen. Maar idem voor vaatwassers. Modellen Auto’s. Kozijnen enz.
WEL is het aan de winkel om met jullie mee te denken in oplossingen , ookal zitten zij soms ook echt met handen in het haar.
4 jaar geleden
Wij hebben dit ook meegemaakt met Prenatal en de Nuna demi grow. Ik zelf ben eind halverwege/eind november uitgerekend. Wij hebben de wagen eind april besteld en deze zou eind juni binnen komen. Ook werd er verteld dat andere bedrijven wel levertijden van 5 tot 6 mnden hadden. In juni niet binnen en konden ze helaas ook niks zeggen over de verwachte levertijd. We zijn zelf nog naar de winkel geweest om te vragen hoe en wat. Later het algemene nummer gebeld. Helaas kan je niet rechtstreeks met de winkel bellen. De winkel belde later dat de verwachte levering eind september zou zijn en dat het dan 2 weken zou duren voordat de winkel de wagen binnen zou hebben. Eind september ging ook niet door.
De winkel zelf heeft ons gebeld en gemaild en vond het ook heel vervelend. Ze waren echt behulpzaam, maar waren ook afhankelijk van de levering. Ik heb het weer even laten bezinken, maar toch gemaild dat het voor ons nu wel spannend begint te worden. Ook als je wat anders moet, dat je iets moet kopen wat gelijk op voorraad is of 2e hands ( geen probleem, maar niet wat je wilde) tevens zag ik dat er mazzeldagen zijn bij Prenatal en met 10 % korting op kinderwagens. Ik heb gevraagd of we dit konden krijgen ivm coulance , ivm lange wachten.
Ze heeft een zeer nette mail terug gestuurd. De 10 % kregen we. Als de wagen niet binnen zoveel tijd zou binnen komen, dan mochten we het showroom model mee. Kwam de wagen binnen, dan ruilen we ze om. Ze dachten echt met ons mee.
Misschien kan je ook zoiets voorstellen ?
Ik geloofde eerst ook niet wat ze elke keer vertelde, maar ik denk dat Prenatal zelf er weinig aan kan doen...
2 dagen later een telefoontje dat de wagen binnen is! Opgehaald met de korting en vh weekend in elkaar gezet.
Hopelijk gaat het bij jullie ook zo ! Wij zijn uiteindelijk heel fijn te woord gestaan. Maar denk dat het beste is dat je uiteindelijk met de winkel zelf mail / contact ipv algemeen klantenservice nummer. Succes !














