10 Reacties

2 jaar geleden

Deze ken ik niet maar ik ben wel fan van de vega pate van Kips!

2 jaar geleden

Deze mag je eten en is lekker. Ook al twee jaar favoriet bij m'n zoontje

2 jaar geleden

Ja hoor, ik vind m lekker maar je moet het niet echt willen vergelijken met echte pat茅 want dat is het natuurlijk echt niet haha.

2 jaar geleden

Ja, mag. Best te doen.

2 jaar geleden

Ja als je geen soja allergie hebt wel. Bericht van gister: NVWA - Veiligheidswaarschuwingen food 31 mei 2024 Kips waarschuwt voor KIPS Vegetarische Pat茅 125 gram. Zwanenberg Food Group heeft vastgesteld dat bij een gering aantal kuipjes van KIPS Vega Pat茅 125 gram een verkeerd etiket op de achterkant is aangebracht tijdens de productie. Op dit label ontbreekt het allergeen soja. Eet het product niet als u een allergie heeft voor soja.

2 jaar geleden

Dit kun je prima eten tijdens de zwangerschap. Tip: de tuinkruiden variant heeft net wat meer smaak. Als dit nog steeds dezelfde samenstelling heeft dan een paar jaar geleden, dan zit er wel heel veel zout in. Wellicht iets om op te letten. (Dat is sowieso iets om op te letten als je veel kant en klaar vega(n) producten eet.)

VRIEND

2 jaar geleden

Ja, dit mag. Bij de leverworst gaat het om de lever die jiet goed is tijdens zwangerschap en ook niet voor kleine kinderen. Onze dochter eet deze nu ook (toen ze nog kleiner was nog niet ivm zoutgehalte).

2 jaar geleden

Dat kan je inderdaad gewoon eten. Ik vind het zelf echt niet te doen. Beide zonen lusten het wel.

2 jaar geleden

Lekker op een cracotte als tussendoortje

2 jaar geleden

Deze is super lekker! Vaak is de vega alternatief niet zo goed maar deze wel 馃槉