19 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb zelf ook een fiat 500 en heb de Maxi cosi Zelia aangeschaft. Een fijne maar compacte wagen
2 jaar geleden
Reactie op eefwh22
Heeft iemand hier inmiddels al een antwoord op? Ik zit namelijk met hetzelf ...
Koop een doona, dit is een maxicosi met uit klapbare wieltjes eronder! En kan in zijn geheel op isofix base
2 jaar geleden
Reactie op eefwh22
Heeft iemand hier inmiddels al een antwoord op? Ik zit namelijk met hetzelf ...
Wij gaan voor de Joolz Aer+ met reiswieg! Ik heb ook een Fiat500 en deze past er makkelijk in.
5 maanden geleden
Ik doe even dit topic naar boven halen, zodat er meer reacties komen. Zoek nog een kinderwagen voor mn Fiat..
5 maanden geleden
Ik heb de Bugaboo Dragonfly en die past precies in de achterbak van mijn Fiat! De reiswieg klapt ook mee in dus dat prima 😀
5 maanden geleden
Reactie op sjaaan2024
Ik heb de Bugaboo Dragonfly en die past precies in de achterbak van mijn Fi ...
Goed om te weten!
5 maanden geleden
Ik heb een dubatti one! Heb een citroen c1. Ik weet niet hoe groot de kofferbak van een fiat 500 is... maar ik kan geen kratje bier kwijt in de koffer.. maar de dubatti one wel.
Was bij ons wel een vereiste bij het uitzoeken van een wandelwagen. Moet wel 1 wieltje af en het reiswiegje of zitje er af, maar het onderstel past perfect erin!
5 maanden geleden
Qute q-rider plus! Heel compact, past bij ons tussen de bijrijdersstoel en de achterbank (op de grond) in mn VW-up.
5 maanden geleden
Wij hadden een ford ka bij onze eerste, is volgens mij heel vergelijkbaar met een fiat 500. De Joolz Day paste daar volledig in als we de bak plat maakten en wielen af klikten (dat gaat heel makkelijk). Wel na een half jaar een grotere auto gekocht voor het gemak (vooral om een deur bij de achterbank te hebben)
5 maanden geleden
Wij hebben onze kia picanto ingeruild voor een grotere Dacia. Beste beslissing ooit. We werden er helemaal gek van im 3lke keer heel de kinderwagen uit elkaar te moeten halen. Dan nog konden we niet eens met zijn drieën boodschappen doen omdat de auto te vol was om de boodschappen ook nog mee te nemen (onderstel in delen achterin, dochter en ik op de achterbank rn reiswieg op de bijrijdersstoel.)
5 maanden geleden
Reactie op Miralautje
Ik doe even dit topic naar boven halen, zodat er meer reacties komen. Zoek ...
Ik heb de bugaboo dragonfly, zoek maar op tiktok. Zoek op bugaboo dragonfly fiat 500 dan ga je zien hoe makkelijk die past.