3329 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Gepland terug aan het werk hoor, al voel ik dat het wat lastiger wordt dus ...
Dat is dan toch in Nederland weer beter geregeld 馃檲 volgens mij hebben wij minimaal 4 ervoor en dan 10 erna... Maar, jullie kunnen wel weer borstvoedingsverlof opnemen dacht ik馃 dat is bij ons weer niet het geval 馃構 gek toch he, al die verschillen.... Fijn dan dat jij je nog altijd zo goed voelt! 馃挭 succes met werken! 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Wel heerlijk dat je echt op jouw tempo terug kan opstarten en enkele uurtje ...
Ja, ze doen echt helemaal niet moeilijk gelukkig! Het wordt ook allemaal vergoed voor ze dus dat is ook fijn 馃構 ik moet na deze week nog maar 3 weekjes 馃コ

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Dat is dan toch in Nederland weer beter geregeld 馃檲 volgens mij hebben wij ...
Ik zal nu 15 a 16 weken erna hebben.. aangezien ik zelfstandig ben, is dit al een heel mooie regeling (normale zelfstandigen staan er slechter voor dan werknemers). Ik kan dus wel ook geen borstvoedingsverlof of ouderschapsverlof nemen zoals een werknemer dit wel kan 馃槉 Jij ook veel succes vandaag 馃憡馃徎

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Ik zal nu 15 a 16 weken erna hebben.. aangezien ik zelfstandig ben, is dit ...
Ja dat is wel heel fijn hoor! Lekker samen genieten straks 馃グ en je mam/vriend, hoe lang is hij thuis als de kleine er is? Nee juist...dat is in Nederland idd ook allemaal anders geregeld. Als zelfstandige heb je het altijd wat lastiger wat dat betreft.... Merci 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op fdb_

hoe is het dames? 馃挄
Hier goed over 1uurtje voor het Laatste bloedprikken. Voor ijzer. Alleen werken begin steeds zwaarder te worden maar das natuurlijk niet gek

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Ja dat is wel heel fijn hoor! Lekker samen genieten straks 馃グ en je mam/vri ...
Mijn man is ook zelfstandig (eigen bedrijf) dus hij zal normaal doorwerken, uiteraard op voorwaarde dat het een beetje goed met mij gaat natuurlijk! Al vermoed ik eerlijk gezegd dat hij sowieso stiekem zijn plannen nog wat zal omgooien en zeker vroeg zal thuiszijn de eerste weken 馃榿 Zal jouw man wel enige tijd thuis zijn?馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Mijn man is ook zelfstandig (eigen bedrijf) dus hij zal normaal doorwerken, ...
Oh ja zo was het...ja hij zal vast ook op slag verliefd zijn en toch vaker thuis willen zijn 馃グ heb je dan ook extra steun aan familie en vrienden die eerste week? Want in Belgi毛 is kraamzorg dan weer niet echt normale gang van zaken toch? Wij hebben sowieso een week recht op kraamzorg -de dagen die je verblijft in het ziekenhuis. Mijn vriend heeft ivm corona al zijn vakantie opgespaard 馃構 plan is dat hij 4 weken thuis is, eerste week totaal offline en de weken erna "bereikbaar voor dringende zaken". Super fijne gedachte vind ik het, om er niet direct alleen voor te staan 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Oh ja zo was het...ja hij zal vast ook op slag verliefd zijn en toch vaker ...
Er komt kraamhulp, een keer in de week voor 4-6 uur (om te helpen koken, kuisen en boodschappen doen) en de vroedvrouw komt sowieso eens extra langs dan馃槉 voor de rest reken ik er wel op dat de kersverse grootmoeders nu en dan zullen langskomen met lekkernijen of om gewoon even op de baby te letten als ik echt slaap nodig zou hebben.. we zien wel hoe het loopt 馃槉 Da鈥檚 wel fijn, dat hij van thuis uit wel nog wat zaken kan opvolgen maar er toch is voor jou en de baby! Het wordt toch spannend h茅 nu de eindmeet in zicht is!

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Er komt kraamhulp, een keer in de week voor 4-6 uur (om te helpen koken, ku ...
Ah toch! Dat is wel fijn dan, dan ben je iig niet op jezelf aangewezen 馃構 en idd, die grootmoeders zijn er straks tot vervelend aan toe denk ik 馃ぃ Ja heel fijn 馃グ Ik merk dat ik het steeds spannender ga vinden, en jij bent nog eens 5 weken verder dan ik, haha!

2 jaar geleden

Hier extra echo gehad die was helemaal goed !! Nog niks ontsluiting en 2 kg 164 geschat. Felle krampen zullen vd darmen komen !! Product voor nemen. Ik ben 1 kg aangekomen op 2 weken jeeeejjjjj komt toch nog wat van 馃槀馃槀馃槀 aan de monitor gelegen wegens bloeddruk 140 / 98 maar monitor was prima en bloeddruk volgens de monitor netjes gemiddeld 120 / 75. Helemaal top dus !! 33.3 w echo check !! Zelf enorme last van zware krampen en alles hier aan het klaar maken xxx

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Ah toch! Dat is wel fijn dan, dan ben je iig niet op jezelf aangewezen 馃構 e ...
Ik hoop ook wel echt dat ik me dan niet ga ergeren aan die grootmoeders, die dat natuurlijk wel goed bedoelen 馃槄 Ja nu kijk ik weer meer uit naar echo鈥檚 om te horen of er al beweging in zit en de bevalling mogelijk vroeger komt 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Hier extra echo gehad die was helemaal goed !! Nog niks ontsluiting en 2 kg ...
Oh super goed! Dus eigenlijk hoef je je nog niet onmiddellijk zorgen te maken over je bloeddruk? Of wordt dit nu wel nog verder opgevolgd?^^ Zijn er foto鈥檚?馃グ

2 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Hier extra echo gehad die was helemaal goed !! Nog niks ontsluiting en 2 kg ...
Fijn dat alles goed was! Vervelend dat je zelf die klachten hebt..maar dan weet je iig dat je je niet druk hoeft te maken om je kindje 馃 Ik ben ook benieuwd of je foto's hebt?

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Ik hoop ook wel echt dat ik me dan niet ga ergeren aan die grootmoeders, di ...
Herkenbaar馃檲 en al die ongevraagde tips en adviezen 馃檮 Ja snap ik! Wanneer hebben jullie weer een echo?

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Herkenbaar馃檲 en al die ongevraagde tips en adviezen 馃檮 Ja snap ik! Wanneer ...
Ik ben stiekem al een antwoord aan het zoeken om vriendelijk de ongevraagde adviezen af te schepen 馃檲 Dinsdag mogen we weer naar de gynaecoloog 鈥榮 avonds!

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Ik ben stiekem al een antwoord aan het zoeken om vriendelijk de ongevraagde ...
Haha! Er staan er vast ook genoeg van ervaringsdeskundigen op internet 馃ぃ Waar ik ook bang voor ben en echt geen trek in heb; op je vingers gekeken worden bij bijvoorbeeld verschonen, of nog erger, het voeden 馃檲 Ah leuk! Ben benieuwd dan weer 馃 Wij volgende week vrijdag ook eindelijk weer!! 馃

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Oh super goed! Dus eigenlijk hoef je je nog niet onmiddellijk zorgen te mak ...
Jaaaaa is goed voor nu !! Daarmee sturen ze me door om exact te weten hoe mijn bloeddruk is anders gingen ze idd wat geven ... kom je boven op verloskwartier ja netjes h茅... id 120 en id 70 ... 1x id 80 die meet elke 5 min heeft keer of 4 gemeten zodus !! Ben al 2x moeten gaan op verloskwartier wegens dat de machines normaal niet meten bij mij haha !! Voor nu was ik helemaal prima !! Zodus op nr de 35.3 xxx

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Oh super goed! Dus eigenlijk hoef je je nog niet onmiddellijk zorgen te mak ...
Geen foto mee gehad was geen gezichtje te zien enkel achterkant hoofd ze kijkt nr beneden en ligt al beneden haha xxx

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Ik ben stiekem al een antwoord aan het zoeken om vriendelijk de ongevraagde ...
Ken ik hier hetzelfde !!!! Geen adviezen graag van hun haha