3329 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Fijn dat alles goed was! Vervelend dat je zelf die klachten hebt..maar dan ...
Geen foto lieverd zelf geen gezichtje gezien haha ze was undercover vandaag !! Nee nee kijkt nr beneden en ligt laag al in me bekken. Alles voor de kleine schat hé !! Xxx

2 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Geen foto lieverd zelf geen gezichtje gezien haha ze was undercover vandaag ...
Ah jammer! Maargoed, fijn te weten dat alles goed is!🥰

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Haha! Er staan er vast ook genoeg van ervaringsdeskundigen op internet 🤣 W ...
Probleem is dat ik niemand voor het hoofd wil stoten door adviezen af te wijzen, maar ze moeten toch wel verstaan dat we het zelf allemaal willen ontdekken en wel zelf vragen zullen stellen als we het nodig vinden 🙈 oh ja dat ook! In het slechtste geval ga ik in het begin apart zitten om te voeden ofzo, om die frustraties al te vermijden als ik nog moet oefenen 😅 Oh ook niet lang meer voor de echo dus!!

2 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Jaaaaa is goed voor nu !! Daarmee sturen ze me door om exact te weten hoe m ...
Haha lig je dan echt tussen bevallende vrouwen? Geen horen krijsen terwijl jij er lag voor controle?😁 Oh dus de komende echo’s zal je waarschijnlijk het gezichtje niet meer kunnen zien dan? En moet je dus wachten tot de bevalling om dat gezichtje terug te zien?😊

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Probleem is dat ik niemand voor het hoofd wil stoten door adviezen af te wi ...
Ja ik snap wat je bedoelt, zo voel ik dat inderdaad ook. Ze bedoelen het allemaal nog zo goed maar, laat ons zelf ondervinden, daar leer je het meest van. En als we echt hopeloos zijn, bellen en vragen we het wel 😋 Voor mijn gevoel te lang, aangezien die vorige niet doorging🙊

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Haha lig je dan echt tussen bevallende vrouwen? Geen horen krijsen terwijl ...
Haha ik lag idd in de werkkamer haha !! Stonden een paar op bevallen maar niks gehoord 😜😜😜 goh ja is hoe ze ligt maar ze ligt al flink ingedaald !! Geen idee wat we nog gaan zien haha !! Heb nog me 4d gehad een week geleden en binnen dit en 6.5 w ben ik 40 weken zodus !! Lang is het niet meer hihi !! Zelfde geld beval ik binnen 2 3 weken je weet nooit haha !! Xxx

2 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Haha ik lag idd in de werkkamer haha !! Stonden een paar op bevallen maar n ...
Zooo spannend allemaal he🤗

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Probleem is dat ik niemand voor het hoofd wil stoten door adviezen af te wi ...
Ik hoop dat ik me schoonmoeder tegen het hoofd stoot. Dat is bij haar de enigste manier om haar iets af te leren🙈 ze bemoeid zicht nu al overal mee als je me ziet of spreek. En alleen haar kijk ergens op is de juiste alle andere mogelijk helden bestaan niet. Mijn moeder wil dat we het juist zelf leren. Ze zij dat vond ik toen ook fijn. En ze vind ook spannend om voor het eerst oma te worden. En woont ook niet om de hoek dus ze kan ook minder vaak op de stoep staan. Dat vind ik zelf wel heel jammer. Maar gelukkig duurt het nog 10w. Kan ik me er nog 10w druk om maken🤣🤣 xxx

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Zooo spannend allemaal he🤗
Jaaaaa echt wel !! Het komt nu echt dicht bij hé brrrrr haha !! 😍😍😍 xxx

2 jaar geleden

Reactie op Charinda

Ik hoop dat ik me schoonmoeder tegen het hoofd stoot. Dat is bij haar de en ...
Nou hopelijk kan de kraamzorg dan mss subtiel vertellen dat het niet de bedoeling is 🤣 zou zonde zijn dat er in zo'n situatie ruzies of iets ontstaan....maar ik begrijp je frustratie! Mss vooraf deze zorg delen met de kraamzorg, zodat zij er alert op kunnen zijn 😊?

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Nou hopelijk kan de kraamzorg dan mss subtiel vertellen dat het niet de bed ...
Dat heb ik ook wel gedeeld met me kraam zorg. Mijn man zeg zelf ze is hardleers dus dan maar een keer bot. Bij de andere zoon kan en mag ze de baas spelen en gaat alles zo als zij wil. Dus verwacht ze dat van ons ook. Kreeg gisteren een appje met een nukkige toon hoe is jij laat ook niks weten. Ik heb ook niks te delen. 🙈 als ik geen echo of controle heb weet ik niet wat ik moet vertellen. Delen jullie echt alles met de ouders? Ik vind bevoordeeld heel fijn om dingen tussen mijn en mijn man te houden. Ik ben gewoon niet zn hoteldebotel mam in spe, die alles leuk vind. Eerlijk gezegd vind ik aan zwanger zijn niks aan 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Charinda

Dat heb ik ook wel gedeeld met me kraam zorg. Mijn man zeg zelf ze is hardl ...
Wij delen inderdaad belangrijke dingen. Echo controles ofzo. Verder ook niet. Ik vind zwanger zijn ook nier altijd helemaal top. Ben dankbaar dat ik het kan zijn en dragen. Maar niet altijd fijn met alle klachten die erbij komen. Mijn moeder snapt dat ook niet. Die vond het altijd geweldig

2 jaar geleden

Reactie op fdb_

hoe is het dames? 💕
Hier gaat het goed! Het werken begint hier ook wel zwaarder te worden. Ik werk minimaal 36 uur per week in de thuiszorg, op het moment nog iets meer door alle vakanties. 's Morgens in de wijk en 's middags doe ik administratieve taken op het kantoor. Het vele bukken/tillen en het lange zitten op het kantoor zijn niet altijd even prettig meer. Nog 2 weekjes en dan heb ik lekker zomervakantie. Na die tijd nog 2 weekjes werken en dan verlof! Gaat hard nu 🤩

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Hier goed, terug aan het werk.. heel raar aangezien ik toewerk naar een onb ...
Wat een verschil met hoe het in Nederland geregeld is allemaal! Respect! Kan je het werken nog wel goed volhouden?

2 jaar geleden

Reactie op Charinda

Ik hoop dat ik me schoonmoeder tegen het hoofd stoot. Dat is bij haar de en ...
Haha oh goeie vooruitzichten heb jij 🙈 je man zal ook wel eens ingrijpen zeker dan als zijn moeder zich blijft moeien?🤭 Ik deel idd ook echo’s of soms wel eens een filmpje (bv. Van mijn buik als de kleine voor het eerst zichtbaar de hik had) of een foto als ik iets gekocht heb.. maar dat is nu ook echt niet iedere week hoor 🙈 mijn man vraagt wel iedere dag hoe het met me gaat en met de baby, hij krijgt wel verslag van mijn kwaaltjes 😁

2 jaar geleden

Reactie op Anonymous23

Hier gaat het goed! Het werken begint hier ook wel zwaarder te worden. Ik w ...
Amai respect dat je je job nog altijd zonder al te veel problemen kan doen eigenlijk! Ik zit een hele dag achter een bureau en moet niet tillen ofzo, maar voel nu wel dat ik echt kapot ben na een hele week😴 Gisterenavond zelfs gevallen in de parking (ik sla sowieso meer mijn voet om precies in de zwangerschap en was ook moe).. was zo geschrokken en opgelucht dat ik niet plat op mijn buik ben gegaan!😱

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Amai respect dat je je job nog altijd zonder al te veel problemen kan doen ...
pff snap ik!

2 jaar geleden

Reactie op Charinda

Dat heb ik ook wel gedeeld met me kraam zorg. Mijn man zeg zelf ze is hardl ...
Wij geven ook verslag van de echo's. Idd foto's als ik iets gekocht heb of er staat weer iets in elkaar..nu ben ik wel steeds behoorlijk ziek dus vragen ze in de familie apps wel hoe het gaat en dan geef ik daar ook gewoon antwoord op 🤷‍♀️ Zou nu ook niet uit mezelf hele verslagen geven 😋

2 jaar geleden

Reactie op Anonymous23

Hier gaat het goed! Het werken begint hier ook wel zwaarder te worden. Ik w ...
Knap dat je dit nog doet..want vanaf week 28 ben je het sowieso niet meer verplicht toch ivm corona ook? Let goed op jezelf hoor! 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Amai respect dat je je job nog altijd zonder al te veel problemen kan doen ...
Oh no! 😱 snap dat je geschrokken was..heb je jezelf bezeerd? Waren er dan wel mensen die even overeind hielpen, dat is nu met zo'n topzware buik ook niet altijd handig he 😅