3329 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Oh no! 😱 snap dat je geschrokken was..heb je jezelf bezeerd? Waren er dan ...
Heb vooral een blauwe plek op mijn bil, dus da’s het minste! En nu beetje hormonaal emotioneel omdat ik me precies schuldig voel tegenover de baby (terwijl ik echt gewoon door brute pech gevallen ben en niet door onvoorzichtigheid)🙈 Nee, ik lag daar echt als een schildpad op mijn rug midden in een ondergrondse parking 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Heb vooral een blauwe plek op mijn bil, dus da’s het minste! En nu beetje h ...
Och arme...kan iedereen overkomen he en je wandelt sowieso al veel, dus is die kans mss net wat groter. Net pech dan 🤷‍♀️ niet over inzitten je kindje heeft daar heus weinig tot niets van gemerkt 😊 en die blauwe plek dan maar voor lief nemen......

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Amai respect dat je je job nog altijd zonder al te veel problemen kan doen ...
Mijn doel is om met 36 weken met verlof te gaan, dan mag ik ook niet eerder minderen qua uren. Als ik wel minder omdat ik het niet meer vol kan houden, moet ik met 34 weken met verlof en dat is direct na mijn zomervakantie. De collega die mij overneemt heeft dezelfde weken vakantie en moet dan nog overgedragen worden. Ik wil het natuurlijk ook graag netjes achter laten op het werk als dat kan! Het kan wel zijn dat ik de laatste 2 weken (van week 34 tot 36) niet meer dagelijks de wijk in ga en voor een groot deel kantoortaken doe. Het is een beetje afhankelijk van hoe ik me voel tegen die tijd 🤗 Jeetje, wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig ben je niet op je buik gevallen 🙏 Heb je nog veel last van de val? Of valt het mee? Lief zijn voor jezelf hoor! Je kon er niets aan doen! Een aantal weken geleden viel ik van de laatste traptrede af, ook zoiets vreemds en dikke pech. Ik viel toen op de zijkant van mn buik, maar er was gelukkig niets aan de hand. De baby zal er weinig last van hebben waarschijnlijk! 😘

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Knap dat je dit nog doet..want vanaf week 28 ben je het sowieso niet meer v ...
Ik zal goed op mezelf letten! Ik durf niet te zeggen of die regel er nog steeds is. Ik heb het overwogen voor als het nog bestaat, maar ik heb besloten mijn collega's te blijven helpen in de drukste periode van het jaar. We hebben het deze zomer al best krap qua personeel 😬

2 jaar geleden

Reactie op Anonymous23

Ik zal goed op mezelf letten! Ik durf niet te zeggen of die regel er nog st ...
Ja die regel is er nog, is vorige week tegen mij nog verteld. Ik zit binnen een organisatie die ook verpleging leveren, vandaar😊 Ik snap je heel goed hoor..je voelt je als het ware al schuldig straks zo lang afwezig te zijn 🙈 Als je maar wel toegeeft aan wat je lichaam je vertelt. Wat betreft dat vallen...is wss gewoon omdat je vanwege je buik dus niet meer ziet waar je loopt 🙊😅

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Ja die regel is er nog, is vorige week tegen mij nog verteld. Ik zit binnen ...
Jaa precies! Als het echt niet meer gaat dan geef ik ook wel toe hoor, komt goed! Ik was die dag erg moe, hadden de dag ervoor een bruiloft gehad. Liep met mn handen vol van de trap, dus heb inderdaad de laatste trede gemist. Zo dom 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Wij geven ook verslag van de echo's. Idd foto's als ik iets gekocht heb of ...
Als iets in elkaar staat app ik dat niet dan sta ze binnen 30 min op de stoep🤣🙈 als ze langst komt wil ze ook iedere keer even het kamertje zien. Hij is al weken af😅 wel fijn dat ze vragen hoe het met je graag. Dat vraag mijn broer of ma ook zo heel af en toe als ze het te lang stil vinden. Me schoonbroer en zus hebben nog nooit iets gevraagd over de zwangerschap. En wat ze weten heeft zullie ma verteld. Ik vind ook wel fijn om veel knus te houden tussen me man en me zelf. Wij doen deze periode doorstaan. Ik de kwaaltjes en klaagerijtjes en hij moet het aanhoren🤣 super team 💋

2 jaar geleden

Reactie op Anonymous23

Mijn doel is om met 36 weken met verlof te gaan, dan mag ik ook niet eerder ...
Oh ik snap wel je insteek dat je je collega niet in de steek wil laten en alles zo goed mogelijk wil afronden op het werk! Zolang het haalbaar blijft natuurlijk en je je goed genoeg voelt ervoor 😊 Ik voel enkel blauwe plek en mijn enkel is wat gevoelig.. dus niets erg eigenlijk! Oh ben wel opgelucht om te horen dat ik niet de enige ben die zo’n dingen tegenkomt en dat jij er ook geen problemen door hebt gehad 😊 ben je dan op controle geweest of heb je gewoon afgewacht?😊

2 jaar geleden

Reactie op Charinda

Als iets in elkaar staat app ik dat niet dan sta ze binnen 30 min op de sto ...
Haha okee, ik zou ook weinig sturen als ze dan telkens afkomen om te komen kijken 🙈 die kamer en die meubeltjes lopen niet weg 😅

2 jaar geleden

Ik zou zoiets wel handig vinden voor de commode, maar dan wel in het Nederlands 😅 Iemand tips/ideeën hoe ik dit kan zoeken via Google?

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Ik zou zoiets wel handig vinden voor de commode, maar dan wel in het Nederl ...
Das super handig inderdaad jammer dat ik geen lades heb in de commode

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Ik zou zoiets wel handig vinden voor de commode, maar dan wel in het Nederl ...
Ik denk dat ze die zelf gemaakt hebben. Een leuke afbeeldingen zoeken en tekst er boven en printen maar

2 jaar geleden

Reactie op Charinda

Das super handig inderdaad jammer dat ik geen lades heb in de commode
Kan ook op mandjes die je in de kast kunt zetten 😊 Zelf maken dacht ik idd ook al aan... Deze zijn via etsy te koop, maar vind Engels zo..Engels 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Oh ik snap wel je insteek dat je je collega niet in de steek wil laten en a ...
Gelukkig maar! Ik had toevallig twee dagen later een controle gepland staan, maar ik maakt me ook niet echt zorgen. Hij bleef zo beweeglijk, dus ik dacht dat is wel goed gegaan 😊

2 jaar geleden

slapen jullie ook allemaal onrustig en slecht? ik heb dit echt al dagen achter elkaar en word er niet bepaald met de dag vrolijker van 🥲

2 jaar geleden

Reactie op fdb_

slapen jullie ook allemaal onrustig en slecht? ik heb dit echt al dagen ach ...
Ik slaap nog steeds redelijk goed, al merk ik dat ik wel levendiger droom en iets minder vast slaap! Maar ik mag niet klagen 😊 en ik heb wel dutjes nodig, anders functioneer ik tegen ‘s avonds niet echt meer 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Ik slaap nog steeds redelijk goed, al merk ik dat ik wel levendiger droom e ...
aahhh! ja ik word zeker 6x wakker in de nacht om naar de toilet te gaan.. mn blaas phoe. ik word van elk geluidje wakker en ga in de avond teveel nadenken pfff dus inslaap komen is laatste tijd ook n probleem. mn vriend ligt me vaak ook in de weg. hij slaapt al soms op de bank en dan kan ik zelfs huilen, omdat ik dat eigenlijk niet wil. hormonen zijn ook goed bezig hier 😅😅

2 jaar geleden

Reactie op fdb_

slapen jullie ook allemaal onrustig en slecht? ik heb dit echt al dagen ach ...
Helaas wel..als ik te snel van de ene zij, op de andere draai heb ik een mega harde buik en dus ook pijnlijk... Ik ben ook tig x wakker. Wc bezoekjes vallen gelukkig nog mee, maar wel al aanzienlijk vaker dan voorheen 😋 en idd in slaap komen rampzalig, doordat de kleine dan juist enorm levendig is! En met de coronavermoeidheid erbij, breekt me dit wel op...vandaag vrij, dus ik ga zo ook weer even powernappen 🥱

2 jaar geleden

Reactie op Gwen2020

Helaas wel..als ik te snel van de ene zij, op de andere draai heb ik een me ...
de kleine is bij mij al juist vroeg in de ochtend aan t trappelen. dus heel laat inslaap 6x wakker zeker en dan weer opnieuw inslaap vallen en mn vriend die me soms gewoon in de weg ligt en dan rond 6/7u word mn meid lekker actief. mn vriend gaat eruit rond 8 dan ga ik maar mee en om 9 tot 10 even terug liggen (slapen lukt niet meer) maar god ik begin mezelf op te eten en chagrijnig. powernapjes werkt hier niet 😂😬

2 jaar geleden

Reactie op fdb_

slapen jullie ook allemaal onrustig en slecht? ik heb dit echt al dagen ach ...
Slaap is hier echt drama. Ik kan niet in slaap vallen. Omdat ik erg last van me buik heb omdat er dan een extreem actief is. (Waar ie die ut knop op dat moment) Iedere nacht is het ongeveer 2u. En daarna val ik uit eindelijk in slaap. Overdag zou ik de hele dag door kunnen slapen. Daar wil ik niet wan toe geven omdat ik dan weer bang ben dat ik snacht niet kan slapen. En inderdaad zeker 3x per nacht plassen. Zo dra ik dan ga liggen is er een die denk hahahah nu kan ik haar weer wakker houden. En begin het weer opnieuw. Ik ben door op ik leef momenteel echt van werk dag naar werk dag ik ben in het weekend niks meer waard. Alles om maar redelijk op het werk te kunnen verschijnen