Kletsgroep: zwangeren uit eind januari begin februari πŸ’–πŸ’–πŸ’–

MrSiLsEeE29
8 maanden geleden
Volgen
Liefste ladies het leek mij een heel leuk idee om hier samen lekker gezellig te kletsen en samen lekker gezellig naar de echos uit te kijken. Allemaal welkom 😍😍😍
  • Rapporteren
Dit topic is gesloten
3329 reacties
Roos | 24Baby
2 maanden geleden
Hoi allemaal! Om de app prettig en soepel in gebruik te houden (zowel voor jullie als technisch), sluiten wij vanaf nu topics die meer dan 1.000 reacties hebben. We openen wel alvast een nieuw topic voor jullie. Ik sluit dit topic aan het eind van de middag, dan kunnen jullie lopende gesprekken nog even afronden. Jullie kunnen daarna verder praten in het vervolgtopic: https://community.24baby.nl/forum/zwanger/kletsgroep-deel-2-ZEV4aw Groetjes!
  • Rapporteren
Gwen2020
2 maanden geleden
Reactie op fdb_
de kleine is bij mij al juist vroeg in de ochtend aan t trappelen. dus heel laat inslaap 6x wakker zeker en dan weer opnieuw inslaap vallen en mn vriend die me soms gewoon in de weg ligt en dan rond 6/7u word mn meid lekker actief. mn vriend gaat eruit rond 8 dan ga ik maar mee en om 9 tot 10 even terug liggen (slapen lukt niet meer) maar god ik begin mezelf op te eten en chagrijnig. powernapjes werkt hier niet πŸ˜‚πŸ˜¬
Ja vervelend....en dan hebben we nog zo'n 9 a 10 weken te gaan wss πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Charinda
2 maanden geleden
Als je het over hormonen heb. Van dit soort berichten. Word ik nou zo boos. Eerst sluiten deze groep moeten me klagen om hem open te kunnen houden en nu dit. Ik begin steeds minder zin te hebben als alles zo omslachtig moet
  • Rapporteren
Bonniexx
2 maanden geleden
Reactie op Charinda
Als je het over hormonen heb. Van dit soort berichten. Word ik nou zo boos. Eerst sluiten deze groep moeten me klagen om hem open te kunnen houden en nu dit. Ik begin steeds minder zin te hebben als alles zo omslachtig moet
Het voornaamste is dat we wel verder kunnen praten, en ons hart luchten als die hormonen weer eens razen πŸ˜…
  • Rapporteren
Charinda
2 maanden geleden
Reactie op Bonniexx
Het voornaamste is dat we wel verder kunnen praten, en ons hart luchten als die hormonen weer eens razen πŸ˜…
Das waar. Die hormonen en slecht slapen beste combi ooit🀣 echt geen aan rader
  • Rapporteren
fdb_
2 maanden geleden
Reactie op Charinda
nee dit !!
  • Rapporteren
fdb_
2 maanden geleden
Reactie op Gwen2020
Ja vervelend....en dan hebben we nog zo'n 9 a 10 weken te gaan wss πŸ™ˆ
haha jaa!
  • Rapporteren
fdb_
2 maanden geleden
wat n leuke naam: kletsgroep deel 2.. 😟
  • Rapporteren
Gwen2020
2 maanden geleden
Reactie op Charinda
Dan kun je zelfs jaloers worden op je huisdieren 🀣
  • Rapporteren
fdb_
2 maanden geleden
Reactie op Gwen2020
omg zelfs je hondje 🐢 😍 mijn kat heeft pubertijd die is echt aan t puberen
  • Rapporteren
Gwen2020
2 maanden geleden
Reactie op fdb_
omg zelfs je hondje 🐢 😍 mijn kat heeft pubertijd die is echt aan t puberen
Cute he πŸ₯° jaloers en toch verliefd haha! Fijn is dat πŸ™ˆ succes daar ook nog eens mee dan πŸ˜…
  • Rapporteren
fdb_
2 maanden geleden
Reactie op Gwen2020
Cute he πŸ₯° jaloers en toch verliefd haha! Fijn is dat πŸ™ˆ succes daar ook nog eens mee dan πŸ˜…
ja hahha echt n drama, naar mijn vriend luistert hij beter, maar hij is wel knuffelig naar mij als het hem uitkomt 😜🀣
  • Rapporteren
Bonniexx
2 maanden geleden
Reactie op Gwen2020
Ik snap die jaloezie volledig.. soms zou je even dagje willen ruilen hΓ© πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Gwen2020
2 maanden geleden
Reactie op Bonniexx
Ik snap die jaloezie volledig.. soms zou je even dagje willen ruilen hΓ© πŸ™ˆ
Ja echt...geen zorgen aan je hoofd etc. 😜
  • Rapporteren
Charinda
2 maanden geleden
Reactie op Gwen2020
Zeg dat wij mijn hondjes slapen de hele dag en dan denk ik zullen we ruilen jullie in mijn plek werken en dan ga ik wel een week slapen🀣
  • Rapporteren
Gwen2020
2 maanden geleden
Zijn jullie allemaal mee naar de volgende groep?
  • Rapporteren