18 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben voor "turqoise dawn" gekozen van flexa. Ik heb zeker roze accentjes maar wou ook geen roze baby kamer 😊

4 jaar geleden

Okergeel is ook erg leuk en niet gender gebonden;) wij hebben zelf op onze slaapkamer een lambrisering van okergeel op de muur. Kan evt een foto maken. Mocht je het willen zien😊

4 jaar geleden

Ik vind beige met wit ook altijd mooi om te doen. En dan met rotan-stijl accentjes ofzo:-)

4 jaar geleden

Reactie op natasjam

Okergeel is ook erg leuk en niet gender gebonden;) wij hebben zelf op onze ...
Mag wel, ben benieuwd.

4 jaar geleden

Hier celadon mint op de muur, met verder wit en grijs. Een paar lichtroze accessoires.

4 jaar geleden

Reactie op ibeyens0

Mag wel, ben benieuwd.
Zal morgen even een foto maken bij daglicht!

4 jaar geleden

Wij zijn voor steenrood gegaan, hier nog aan het drogen

4 jaar geleden

Dit is onze muur. Okergeel, grijs en lichtblauw. We wisten van te voren het geslacht niet.

4 jaar geleden

Hier de foto van de okergele lambrisering bij daglicht😊

4 jaar geleden

Wij hebben wel een roze accent maar voor de rest niet te meisjesachtig naar mijn mening.

4 jaar geleden

Ik vind de foto die je hier post ook perfect voor een meisje. Eventueel wat roze accessoires en 👌🏻 Wij hebben 3 heel lichtgrijze muren en 1 muur ook groen-turquoise-achtig. Mocht er een tweede kindje komen zal, ongeacht geslacht, de kleur hier blijven zoals het is ☺️

4 jaar geleden

Reactie op natasjam

Hier de foto van de okergele lambrisering bij daglicht😊
Welke kleur is dit? 😊

4 jaar geleden

Wij hebben dit. De kleur op de muur is Caffè latte van flexa. Een super mooie warme kleur

4 jaar geleden

Turquoise is hartstikke leuk voor een meisje. Wat roze accenten erin of wat 'meisjes' spulletjes en je hebt een super leuke kamer

4 jaar geleden

Reactie op DeeDreamer

Welke kleur is dit? 😊
Retro vibe van flexa creations:)

4 jaar geleden

Reactie op Larissavw

Hier celadon mint op de muur, met verder wit en grijs. Een paar lichtroze a ...
Heb je een foto van overdag?

4 jaar geleden

Je hoeft de muren toch niet een andere kleur te geven voor een meisje? Wij zijn voor zachtgroen gegaan toen we het geslacht nog niet wisten en toen we het wel wisten roze accenten en accessoires toegevoegd.

4 jaar geleden

Mintgroen vind ik echt lief voor een babykamer. Verder vind ik roestbruin en zandbruin ook erg mooie kleuren voor een babykamer.